BC2 - bugi- ja kehitysehdotusketju
Yleisestä toivomuksesta: ketju, johon voit ilmoittaa bugit joihin olet Battlefield: Bad Company 2:ssa törmännyt sekä mieleen tulleet kehitysehdotukset, millä peliä saisi sisällöltään tai ominaisuuksiltaan kehitettyä paremmaksi.
Asiallinen palaute välitetään DICE:lle tulevia päivityksiä varten.
Ennen uusien bugi/kehitysehdotusten lisäämistä katso alla olevasta listasta, onko kyseiset asiat jo mainittu!
Bugit:
Kehitysehdotukset:
Asiallinen palaute välitetään DICE:lle tulevia päivityksiä varten.
Ennen uusien bugi/kehitysehdotusten lisäämistä katso alla olevasta listasta, onko kyseiset asiat jo mainittu!
Bugit:
- Jos saa 2 kultatähteä, niin saa vain toisesta pisteet. Ja sama homma on ainakin "Paras squad -pinssin" ja "paras pelaaja -pinssin" kanssa jos saa molemmat, niin saa vain 200 pistettä vaikka pitäisi saada 400
- Joihinkin ikkunoihin jumittuu ja vapaaksi pääsee tuhoamalla ikkunankarmin
- Kun nakkaa talon ullakolla naden tai ampuu 40mm kranun johonkin nurkkaan (missä lattia, katto ja seinä kohtaavat, niin ei tule räjähdystä
- Naatit tekevät harvoin damagea taloihin
- Yksinpelissä joskus kartta pitää aloittaa alusta, koska peli kaatuu, kun jatkaa karttaa
- Helikopterin lentäjän kuvakulmasta kyydissä olevan pää tulee lasin läpi
- Tikkaiden kiipeäminen on välillä melko bugista
- Joskus kun hyppää korkealta alas, niin kuvakulma menee niinkuin olisi pronessa ja näkyy maan läpi sinne alas ja kamera nousee takaisin normaaliin asentoon
- Hajoaminen viiveellä
- Kun rupeaa lataamaan asetta ja kiipeää tikkaat, niin samalla ase latautuu
- Aseiden latausanimaatiot ovat pidemmät kuin todelliset latausajat
- Laguna Presassa helikopterin raadon sisälle pääsee ( http://www.youtube.com/watch?v=fRH8Ryd1Cy0 )
- Hardcoressa MG36:den punapistetähtäimestä puuttuu se piste
- MG36:seen ei voi ottaa muita tähtäimiä
- White Passissa yhden talon lattian läpi näkyy lunta
- Joskus juokset portaiden läpi
- Marksman headshotit ovat randomeita, ne ovat vaikka toisessa threadissa väitettiin toista
- Välillä vihun näkee maan läpi
- Kuolinanimaatio firstpersonissa kusee
- UAV:tä ja Kopteria ei saa saman aikaan invert- tai noninvert- mouselle, asetuksia pitää vaihtaa jatkuvasti mikä yleensä saa tiimiläiset ulos kopterista tai sitten kaveri ampuu UAV:n konsolista alas
- Hitboxit ovat vieläkin päin v-tä, tosin ei enää niin paljoa
- Kranaatti ei räjähdä jos sen painaa F:ää 2 sekunttia ennen kuin kuolee
- C4 ei räjähdä, jos kuolet juuri sen jälkeen kun animaatio näyttää painavansa triggeriä
- Puukko ei aina tapa vaikka verta uhrista lentääkin
- Arica Harborin laivaa ei olla vieläkään korjattu
- Toisen stationary MG:n lasista ei vieläkään näe dx9-käyttäjät
- Peli joskus kaatuu työpöydälle menemällä
- Jos vaihdat kittiä ottamalla sen maasta, et saa pojoja statseihin tulevista tapoista/pisteistä
- DirectX 9:n käyttäjillä on välähtäviä näkymättömiä aitoja missä tahansa laivaobjektissa
- Autobalance kusee
- Joskus kuoltaessa mapin kuva katoaa (ainakin HC:ssa), ja joudut valita randomisti itsellesi paikan tietämättä mitä siellä tapahtuu
Kehitysehdotukset:
- Rautatähtäimet kaikkiin aseisiin
- Haulikoiden crosshair normaaliksi rastiksi eikä epäkäytännöllinen ympyrä
- Punapiste ja 4x scope G3:lle ja M14:lle
- Sensor minen tilalle valittavaksi claymore
- 870MCS haulikon damage pienemmäksi kuin Spas12
- Firemoodin vaihto
- M93R pislaa tehokkaammaksi, vierestä ammuttuna lippaallinen mahaan -> ei tappoa
- Kaikki mapit kaikkiin pelimuotoihin
- Ainakin pimeä yömappi (paljon pimeämpi kuin Nelson Bay, eikä talvi)
- Lipunvaltausindikaattori parempaan ja helpommin huomattavaan kohtaan
- Hardcoressa mapin näkee, kun painaa scoreboard-näppäintä (ja varmaankin kun painaa kartta-näppäintä)
- Laajempia Conquest-karttoja, nykyiset mapit ovat melko putkimaisia ja jokainen lippu on peräkkäin (Ei todellakaan tunnu Battlefieldilta)
- Helikopterien pitäisi räjähtää välittömästi jos ampuu ohjaamoon ja ruveta pyörimään jos osuu perään
- Assaultille naatinheittimen tilalle mahdollisuus valita C4
- Serverbrowseriin hakufiltteri hardcorelle
- Helikopterin 2. paikalle alternate weapon perkkiä käyttävälle TV-Missile (samanlainen kuin BF2)
- 2 eri nappia kitin vaihtamiselle ja uselle (Rushissa aina on laatikon ympärillä aseita ja vahingossa noukkii aseen)
- Omat räjähteet pitäisi pystyä poimimaan
- M-Comien korjaaminen repair toolilla, kun se on ottanut damagea
- Mahdollisuus rajottaa recon-kittiä Rush pelimuodon hyökkääjillä
- Jotain unlockeja 40mm lisäksi
- Snipulle noscopesta jotai extrapojoi.
- Jos käyttää helikopterissa V ALT W perkkiä, niin sen ohjuksen pitäisi ilman lukitusta mennä sinne mihin tähtää, eikä ampua sellasta roikkua.
Aihetta on muokattu: 04.04.2010 14:32 Ylläpitäjä
MAINOS
MAINOS
mä en tiiä mikä onku en oo käyny ehk 2kk ja sit eilen menin pelaa ja pistin servuu ettintää mut se herjaa et ei löydy yhtää.sit pistän jotaki mist löytyy aina paikkaa niin sama jutsku en oikee käsitä mikä on P.S ennen ku menin pelaan latasin ne jutut jokka piti et pääs sisää.ois kiva jos joku tieetäys jelpata.kiitos!!!!
joonattaja sanoo:
mä en tiiä mikä onku en oo käyny ehk 2kk ja sit eilen menin pelaa ja pistin servuu ettintää mut se herjaa et ei löydy yhtää.sit pistän jotaki mist löytyy aina paikkaa niin sama jutsku en oikee käsitä mikä on P.S ennen ku menin pelaan latasin ne jutut jokka piti et pääs sisää.ois kiva jos joku tieetäys jelpata.kiitos!!!!
mä en tiiä mikä onku en oo käyny ehk 2kk ja sit eilen menin pelaa ja pistin servuu ettintää mut se herjaa et ei löydy yhtää.sit pistän jotaki mist löytyy aina paikkaa niin sama jutsku en oikee käsitä mikä on P.S ennen ku menin pelaan latasin ne jutut jokka piti et pääs sisää.ois kiva jos joku tieetäys jelpata.kiitos!!!!
Siis latasit uusimmat päivitykset? Se ei saattanu asentaa niitä päivityksiä joten käynnistäppä vielä sieltä bfbc2 kansiosta se updater.
Onkos jollakulla muullakin ilmestyny tällänen ongelma tuossa onslaugt modessa että viholliset ei kuole niin mistään, ammut lippaallisen äijää metrin päästä, ajat tankilla päältä, ammut singolla metristä, puukotat ei niin millään tipu. Niitä siis ei voi tappaa millään ite vaikka servun muilla tyypeillä ei oo mitään ongelmaa. Tää on ny käyny vaikka kuinka monta kertaa ja yleensä siihen autto se että tappo ittensä ja respawnasi nyt kun pelailin tuota ja koitin respawnata niin ongelma jatku pelin loppuun asti.
Mulla on yksi erikoine bugi sattunut vähän aikaa sitte? Kun kaveri alko ohjata UAV:tä niin hyppäsin UAV:een päälle ja se posahti. Jätkä ei liikkunu ja sitte se yht.äkkiä kuoli :S...?!?!? ja alla luki se tappaja Destruction 2.0. Sitten on myös toinen. Kun hyppäsin punaisen räjähde laatikon päälle se räjähti ja kuolin!!!
Varmaan se UAV homma on, ettei ihmiset hyppisi UAVeiden päälle, ja varmaan se räjähdeloota-juttukin on ihan tahallinen.
Omasta mielestäni Squad Deathmatch pelimuotoon public palvelimilla voisi neljän tiimin sijasta olla kaksi. Ja random spawn pointit pois. Tämä vain aiheuttaa sen että jatkuvasti täytyy istua selkä seinää vasten, tai jossakin piilossa, sillä milloinkaan ei tiedä kun vastustaja spawnaa selän takana, ja se on jälleen 12 sekunnin odottaminen uuteen vuoroon.
TheDesigner sanoo:
Omasta mielestäni Squad Deathmatch pelimuotoon public palvelimilla voisi neljän tiimin sijasta olla kaksi. Ja random spawn pointit pois. Tämä vain aiheuttaa sen että jatkuvasti täytyy istua selkä seinää vasten, tai jossakin piilossa, sillä milloinkaan ei tiedä kun vastustaja spawnaa selän takana, ja se on jälleen 12 sekunnin odottaminen uuteen vuoroon.
Omasta mielestäni Squad Deathmatch pelimuotoon public palvelimilla voisi neljän tiimin sijasta olla kaksi. Ja random spawn pointit pois. Tämä vain aiheuttaa sen että jatkuvasti täytyy istua selkä seinää vasten, tai jossakin piilossa, sillä milloinkaan ei tiedä kun vastustaja spawnaa selän takana, ja se on jälleen 12 sekunnin odottaminen uuteen vuoroon.
Mihinkäs sitä sit spawnaa jos ei oo squadilaisia elossa? Mielummin se random spawn point semmoseks ettei spawnaa liian lähelle ketää vihollista.
Tumpo sanoo:
Mihinkäs sitä sit spawnaa jos ei oo squadilaisia elossa? Mielummin se random spawn point semmoseks ettei spawnaa liian lähelle ketää vihollista.
TheDesigner sanoo:
Omasta mielestäni Squad Deathmatch pelimuotoon public palvelimilla voisi neljän tiimin sijasta olla kaksi. Ja random spawn pointit pois. Tämä vain aiheuttaa sen että jatkuvasti täytyy istua selkä seinää vasten, tai jossakin piilossa, sillä milloinkaan ei tiedä kun vastustaja spawnaa selän takana, ja se on jälleen 12 sekunnin odottaminen uuteen vuoroon.
Omasta mielestäni Squad Deathmatch pelimuotoon public palvelimilla voisi neljän tiimin sijasta olla kaksi. Ja random spawn pointit pois. Tämä vain aiheuttaa sen että jatkuvasti täytyy istua selkä seinää vasten, tai jossakin piilossa, sillä milloinkaan ei tiedä kun vastustaja spawnaa selän takana, ja se on jälleen 12 sekunnin odottaminen uuteen vuoroon.
Mihinkäs sitä sit spawnaa jos ei oo squadilaisia elossa? Mielummin se random spawn point semmoseks ettei spawnaa liian lähelle ketää vihollista.
Tuli sama kysymys mullekin mieleen... :D
Mutta mulla on ollut pitkään, että ainakin AKS-74u:ssa 4x optisella se kolmio ilman tähtäystä on sen tähtäimen ulkona, liian edessä...
Jonekone9433 sanoo:
5 Reviven jälkeen loppuu pisteitten saanti nostoista.
5 Reviven jälkeen loppuu pisteitten saanti nostoista.
Nostoista? :o Ja kuka revivee ja kenet? :D
-Etenkin MG36:n on saatava rautatähtäin ja avopunapistetähtäin. MG36:lla pelatessa homma menee usein päin v-tä juuri sen takia koska oli tähtäin mikä tahansa, se on aina reunustettu, ja näkeminen kärsii. Jos vihollinen liikkuu on sitä mahdoton seurata tähdättäessä.
-Tarkka-ampujille pitää tehdä jotain. On ihan hevletillistä kun 95% kuolemista on norsukiväärin aiheuttamia. Sitten vielä kun ne jollain tavalla pystyvät ampumaan headshotin kahden metrin matkalta sekunnin murto-osassa. Ja mortaria rajoitettava. Koko peli menee pilalle kun on parimuutama reconia rapettamassa pelikenttää keskityksillä.
-VOIP-juttu menee itseltäni ainakin poikki kun olen hölissyt kaverini kanssa muutaman minuutin. Minä itse kuulen kaverini puheen, mutta hän ei kuule minua, kukaan tietää mistä johtuu?
-40mm naatinheitintä voimakkaammaksi, kyllä voimakkaammaksi. Sellaisen mukavan realistisen voimakkammaksi. Kun se kerran rynkyssä on, niin kyllähän sitä olisi mukava saada assaultillekin joku lelu millä voi saada servun vihaamaan pelaajaa.
-Käsikranaatit voimakkaammaksi. Itselläni on enemmän tappoja puukolla kuin naatilla, vaikka kuinka niitä viskon. Vaikka sen heittää taloon tai huoneeseen joka on täynnä vihollista, ei kukaan kuole.
-Tulimoodin vaihto rynkkyyn. Joillakin suuritulinopeuksisilla on vaikea ampua yli kolmen mertin päässä olevaa kaveria sen takia että kun napauttaa liipaisinta on lipas jo tyhjä. Eikä mitään vahinkoa viholliselle.
-4x tähtäin voisi olla bähän kauempana silmästä, ja sen ympärys olisi ilman zoomia. Olisi lähietäisyyksillä helpompi.
-Tarkka-ampujille pitää tehdä jotain. On ihan hevletillistä kun 95% kuolemista on norsukiväärin aiheuttamia. Sitten vielä kun ne jollain tavalla pystyvät ampumaan headshotin kahden metrin matkalta sekunnin murto-osassa. Ja mortaria rajoitettava. Koko peli menee pilalle kun on parimuutama reconia rapettamassa pelikenttää keskityksillä.
-VOIP-juttu menee itseltäni ainakin poikki kun olen hölissyt kaverini kanssa muutaman minuutin. Minä itse kuulen kaverini puheen, mutta hän ei kuule minua, kukaan tietää mistä johtuu?
-40mm naatinheitintä voimakkaammaksi, kyllä voimakkaammaksi. Sellaisen mukavan realistisen voimakkammaksi. Kun se kerran rynkyssä on, niin kyllähän sitä olisi mukava saada assaultillekin joku lelu millä voi saada servun vihaamaan pelaajaa.
-Käsikranaatit voimakkaammaksi. Itselläni on enemmän tappoja puukolla kuin naatilla, vaikka kuinka niitä viskon. Vaikka sen heittää taloon tai huoneeseen joka on täynnä vihollista, ei kukaan kuole.
-Tulimoodin vaihto rynkkyyn. Joillakin suuritulinopeuksisilla on vaikea ampua yli kolmen mertin päässä olevaa kaveria sen takia että kun napauttaa liipaisinta on lipas jo tyhjä. Eikä mitään vahinkoa viholliselle.
-4x tähtäin voisi olla bähän kauempana silmästä, ja sen ympärys olisi ilman zoomia. Olisi lähietäisyyksillä helpompi.
Viestiä on muokattu: 06.12.2010 22:41
Nosferatu sanoo:
-Etenkin MG36:n on saatava rautatähtäin ja avopunapistetähtäin. MG36:lla pelatessa homma menee usein päin v-tä juuri sen takia koska oli tähtäin mikä tahansa, se on aina reunustettu, ja näkeminen kärsii. Jos vihollinen liikkuu on sitä mahdoton seurata tähdättäessä.
-Tarkka-ampujille pitää tehdä jotain. On ihan hevletillistä kun 95% kuolemista on norsukiväärin aiheuttamia. Sitten vielä kun ne jollain tavalla pystyvät ampumaan headshotin kahden metrin matkalta sekunnin murto-osassa. Ja mortaria rajoitettava. Koko peli menee pilalle kun on parimuutama reconia rapettamassa pelikenttää keskityksillä.
-VOIP-juttu menee itseltäni ainakin poikki kun olen hölissyt kaverini kanssa muutaman minuutin. Minä itse kuulen kaverini puheen, mutta hän ei kuule minua, kukaan tietää mistä johtuu?
-40mm naatinheitintä voimakkaammaksi, kyllä voimakkaammaksi. Sellaisen mukavan realistisen voimakkammaksi. Kun se kerran rynkyssä on, niin kyllähän sitä olisi mukava saada assaultillekin joku lelu millä voi saada servun vihaamaan pelaajaa.
-Käsikranaatit voimakkaammaksi. Itselläni on enemmän tappoja puukolla kuin naatilla, vaikka kuinka niitä viskon. Vaikka sen heittää taloon tai huoneeseen joka on täynnä vihollista, ei kukaan kuole.
-Tulimoodin vaihto rynkkyyn. Joillakin suuritulinopeuksisilla on vaikea ampua yli kolmen mertin päässä olevaa kaveria sen takia että kun napauttaa liipaisinta on lipas jo tyhjä. Eikä mitään vahinkoa viholliselle.
-4x tähtäin voisi olla bähän kauempana silmästä, ja sen ympärys olisi ilman zoomia. Olisi lähietäisyyksillä helpompi.
-Etenkin MG36:n on saatava rautatähtäin ja avopunapistetähtäin. MG36:lla pelatessa homma menee usein päin v-tä juuri sen takia koska oli tähtäin mikä tahansa, se on aina reunustettu, ja näkeminen kärsii. Jos vihollinen liikkuu on sitä mahdoton seurata tähdättäessä.
-Tarkka-ampujille pitää tehdä jotain. On ihan hevletillistä kun 95% kuolemista on norsukiväärin aiheuttamia. Sitten vielä kun ne jollain tavalla pystyvät ampumaan headshotin kahden metrin matkalta sekunnin murto-osassa. Ja mortaria rajoitettava. Koko peli menee pilalle kun on parimuutama reconia rapettamassa pelikenttää keskityksillä.
-VOIP-juttu menee itseltäni ainakin poikki kun olen hölissyt kaverini kanssa muutaman minuutin. Minä itse kuulen kaverini puheen, mutta hän ei kuule minua, kukaan tietää mistä johtuu?
-40mm naatinheitintä voimakkaammaksi, kyllä voimakkaammaksi. Sellaisen mukavan realistisen voimakkammaksi. Kun se kerran rynkyssä on, niin kyllähän sitä olisi mukava saada assaultillekin joku lelu millä voi saada servun vihaamaan pelaajaa.
-Käsikranaatit voimakkaammaksi. Itselläni on enemmän tappoja puukolla kuin naatilla, vaikka kuinka niitä viskon. Vaikka sen heittää taloon tai huoneeseen joka on täynnä vihollista, ei kukaan kuole.
-Tulimoodin vaihto rynkkyyn. Joillakin suuritulinopeuksisilla on vaikea ampua yli kolmen mertin päässä olevaa kaveria sen takia että kun napauttaa liipaisinta on lipas jo tyhjä. Eikä mitään vahinkoa viholliselle.
-4x tähtäin voisi olla bähän kauempana silmästä, ja sen ympärys olisi ilman zoomia. Olisi lähietäisyyksillä helpompi.
MG36 on jo pitkään ollut medicin tehokkain ase. Väittäisin et koko pelin tehokkaimpia aseita m60 nerffaamisen jälkeen. Gustav on oma lukunsa mut se nyt onkin täys nobo ase. MG36 on tajuttoman tarkka ja omaa juuri hyvän fire raten ja damagen. Se jos ei osaa sillä punapisteellä ampua niin käyttää sit lähes identtistä xm8 lmg:tä onhan niitä vaihtoehtoja ;)
Mitä tulee 40mm naattiin niin sais melki vieläkin nerffata. Silloin kuin tämä peli julkaistiin niin kun sillä räiskäs vaan jonnekkin saattoi saada todella helposti multi killin. Ei siitä tullut mitään. Ihan tajutonta sontaa.
Kranut on just nyt balanssissa sillä jos niiden tehoa nostetaan tästä tulee samanlainen kuin bf2 strike at karkland ja bf2142 camp gibraltan et pelkkiä naatteja viskataan edes taas.
Mortariin ei tuu kyl kovin monesti kuoltua paitsi jos camppii ite reconilla niin silloin, muuten se on todella tehoton.
PaSilba sanoo:
Mortariin ei tuu kyl kovin monesti kuoltua paitsi jos camppii ite reconilla niin silloin, muuten se on todella tehoton.
Tai jos parkkeeraat tankin johonkin kulmaan, tapat engineerit häiritsemästä niin jo tulee mortaria niskaan. Mortariin ei tuu kyl kovin monesti kuoltua paitsi jos camppii ite reconilla niin silloin, muuten se on todella tehoton.
Viestiä on muokattu: 07.12.2010 19:59
Ja pieni tilitys vielä.
- Jos olet koullut ja olet spawnaamassa, respaaika on 1 sekuntti, ja respapaikka yhtäkkiä menetetään, spawni vaihtuu uncappiin. Joka on tietenkin 42 kilometrin päässä aiotusta respapaikasta ja taistelusta, ja kun respa-aika on 1 sekunti niin eihän sitä ehdi vaihtaa. Tämä on lievästi sanottuna veemäistä myöskin, etenkin kun monta minuuttia pelistä menee ihan hukkaan tälläisten takia.
- Kun olen raiskaamassa taloa tankilla, yritan saada sitä yhtä vihollista pois, alkaa talo sortua, mutta kuinkas ollakkaan, taas yksi neuvokas rank 4-n00b keksii mennä hakemaan sen vihollisen sieltä ihan itse. Hän tietenkin kuolee kun talo romahtaa, itseltäni menee TK-pisteitä, ja saan "YOU ?!¤[{+ NOOB TK ME OMFG" -viestiä.
- Ja sitten sama tarina toisinpäin. Itselläni koko ryhmä talossa kyykkimässä, valtaamassa lippua. Sitten taas samanlainen n00b rank 2 on löytänyt tankin ja alkaa hajottamaan taloa, koska on mahdollisesti nähnyt jonkun liikkuvan ikkunassa. Talo romahtaa, ja koko squadi kuolee. Vihollinen valtaa lipun ja koko peli menee päin vadelmapensasta.
- Sitten servuille on saatava joku pistol-only vaihtoehto, jossa pistol&knife-servut toimisivat jotenkuten. Ei tarvitse olla kuin yksi sääntörikkoja joka sitten sniputtaa jostain vaikka pelkkää pislaa saisi käyttää. Sitten vielä viittii laittaa sellaisia "You suck n00bs lol pwned" -viestejä. Lisäksi näissä pistol onlyissa on sellainen ongelma että ihmiset luulevat että pistol&knife only tarkoittaa sitä että saisi käyttää mortaria, naattia, 40millisiä, C4 ja Gustavia. Ei, se tarkoittaa sitä että vain Pistol&Knife only. Pistol&Knife. Oikeastaan tämä on servujen omien adminien hommaa vahtia mutta sanonpahan vaan.
- Ja jos käytän noobtubea tai muuta 40mm pahassa tilanteessa, ja ammun viimeisen ammuksen, ase vaihtuu automaattisesti rynnäkkökivääriin. Ei tässä mitään, mutta kun sen vaistonvaraisesti itse automaattisesti jo vaihtaa, eli ase vaihtuu pistooliin. Tämän takia todenäköisesti kuolee kun pislalla ei saa ketään hengiltä, ja vielä jos on pistoolin tilalla tracer gun. Noh, ainakin tulee pisteitä tracerin viholliseen ampumisesta..
- Ja kun ryhmän jäseneen spawnaa, siitä kannattaisi/tulisi antaa pienet pisteet ko. tapahtuman mahdollistaneelle ryhmän jäsenelle. Olisi siis jotain järkeä edes yrittää pysyä hengissä sen "Ur teh only 1 left in ur squad" -äänen jälkeen. On tosi kivaa kun ryhmäläinen jolle on juuri spawnaamassa niin kuoleekin.
- Jos olet koullut ja olet spawnaamassa, respaaika on 1 sekuntti, ja respapaikka yhtäkkiä menetetään, spawni vaihtuu uncappiin. Joka on tietenkin 42 kilometrin päässä aiotusta respapaikasta ja taistelusta, ja kun respa-aika on 1 sekunti niin eihän sitä ehdi vaihtaa. Tämä on lievästi sanottuna veemäistä myöskin, etenkin kun monta minuuttia pelistä menee ihan hukkaan tälläisten takia.
- Kun olen raiskaamassa taloa tankilla, yritan saada sitä yhtä vihollista pois, alkaa talo sortua, mutta kuinkas ollakkaan, taas yksi neuvokas rank 4-n00b keksii mennä hakemaan sen vihollisen sieltä ihan itse. Hän tietenkin kuolee kun talo romahtaa, itseltäni menee TK-pisteitä, ja saan "YOU ?!¤[{+ NOOB TK ME OMFG" -viestiä.
- Ja sitten sama tarina toisinpäin. Itselläni koko ryhmä talossa kyykkimässä, valtaamassa lippua. Sitten taas samanlainen n00b rank 2 on löytänyt tankin ja alkaa hajottamaan taloa, koska on mahdollisesti nähnyt jonkun liikkuvan ikkunassa. Talo romahtaa, ja koko squadi kuolee. Vihollinen valtaa lipun ja koko peli menee päin vadelmapensasta.
- Sitten servuille on saatava joku pistol-only vaihtoehto, jossa pistol&knife-servut toimisivat jotenkuten. Ei tarvitse olla kuin yksi sääntörikkoja joka sitten sniputtaa jostain vaikka pelkkää pislaa saisi käyttää. Sitten vielä viittii laittaa sellaisia "You suck n00bs lol pwned" -viestejä. Lisäksi näissä pistol onlyissa on sellainen ongelma että ihmiset luulevat että pistol&knife only tarkoittaa sitä että saisi käyttää mortaria, naattia, 40millisiä, C4 ja Gustavia. Ei, se tarkoittaa sitä että vain Pistol&Knife only. Pistol&Knife. Oikeastaan tämä on servujen omien adminien hommaa vahtia mutta sanonpahan vaan.
- Ja jos käytän noobtubea tai muuta 40mm pahassa tilanteessa, ja ammun viimeisen ammuksen, ase vaihtuu automaattisesti rynnäkkökivääriin. Ei tässä mitään, mutta kun sen vaistonvaraisesti itse automaattisesti jo vaihtaa, eli ase vaihtuu pistooliin. Tämän takia todenäköisesti kuolee kun pislalla ei saa ketään hengiltä, ja vielä jos on pistoolin tilalla tracer gun. Noh, ainakin tulee pisteitä tracerin viholliseen ampumisesta..
- Ja kun ryhmän jäseneen spawnaa, siitä kannattaisi/tulisi antaa pienet pisteet ko. tapahtuman mahdollistaneelle ryhmän jäsenelle. Olisi siis jotain järkeä edes yrittää pysyä hengissä sen "Ur teh only 1 left in ur squad" -äänen jälkeen. On tosi kivaa kun ryhmäläinen jolle on juuri spawnaamassa niin kuoleekin.
Viestiä on muokattu: 16.12.2010 18:40
En tiiä oisko tehny tälle oman threadin mut tuli nyt tänne jos joku tietäis
Ongelmana on että yhen kartan pelattuani menen katsomaan omat ja aseiden statsit (esim awardit, tapot seuraavaan tähteen jne.) niin kaikki näyttää nollaantuneen. Sama juttu sekä vietnam että normi bc puolella. Pelatessa kuitenkin tähtiä kertyy, eivätkä ne ole kadonneet. Pelin uudelleen käynnistys palauttaa kaiken näkyviin, mutta ei päivitä statseja. Pelatessa tulee silti yhä suurempi numeroisia tähtiä.
Huomasin tän vietnam koodin syötämisen jälkee. Ennen koodin laittamista uudelleen asensin koko pelin ja vaihoin sieltä sen ettei tarvi levyä pelaamiseen. Voisko johtua siitä (ei kai?)
Ongelmana on että yhen kartan pelattuani menen katsomaan omat ja aseiden statsit (esim awardit, tapot seuraavaan tähteen jne.) niin kaikki näyttää nollaantuneen. Sama juttu sekä vietnam että normi bc puolella. Pelatessa kuitenkin tähtiä kertyy, eivätkä ne ole kadonneet. Pelin uudelleen käynnistys palauttaa kaiken näkyviin, mutta ei päivitä statseja. Pelatessa tulee silti yhä suurempi numeroisia tähtiä.
Huomasin tän vietnam koodin syötämisen jälkee. Ennen koodin laittamista uudelleen asensin koko pelin ja vaihoin sieltä sen ettei tarvi levyä pelaamiseen. Voisko johtua siitä (ei kai?)
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.