Aikoinaan Battlefield 2:ssa nähtiin parikin erilaista toteutustapaa Squadien toiminnalle. Ensin spawnipisteenä toiminutta ryhmänjohtajaa pystyi vaihtamaan milloin vain, myöhemmin ainoastaan pelaajan ollessa hengissä. Bad Company 2:ssa toteutus oli astetta yksinkertaisempi, kun jokaisen ryhmän jäsenen luo voi vapaasti spawnata.
Battlefield 3:ssa squadit eivät toimi kummallakaan näistä tavoista. Käytössä on eräänlainen yhdistelmä näistä, jolla on pyritty saavuttamaan sopivampi pelitahti. Battlefield 3:ssa nimittäin vain ryhmän johtaja voi spawnata kenen tahansa ryhmän jäsenen luo, jäsenet puolestaan ainoastaan squad leaderin luo.
Näin ryhmän johtajan tappamiselle tulee oikeasti merkitystä, mutta se ei välttämättä ole kuolinisku koko hyökkäykselle. Jos ryhmästä edes yksi pysyy hengissä spawn timen verran, ehtii squad leader spawnata uudelleen jatkamaan taistelua.
Toivottavasti tämä toimii käytännössä yhtä hyvin kuin miltä se kuulostaa näin teoriassa.
Lähde
Battlefield 3:ssa squadit eivät toimi kummallakaan näistä tavoista. Käytössä on eräänlainen yhdistelmä näistä, jolla on pyritty saavuttamaan sopivampi pelitahti. Battlefield 3:ssa nimittäin vain ryhmän johtaja voi spawnata kenen tahansa ryhmän jäsenen luo, jäsenet puolestaan ainoastaan squad leaderin luo.
Näin ryhmän johtajan tappamiselle tulee oikeasti merkitystä, mutta se ei välttämättä ole kuolinisku koko hyökkäykselle. Jos ryhmästä edes yksi pysyy hengissä spawn timen verran, ehtii squad leader spawnata uudelleen jatkamaan taistelua.
Toivottavasti tämä toimii käytännössä yhtä hyvin kuin miltä se kuulostaa näin teoriassa.
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<234>>
03.07.2011 17:09
#61
03.07.2011 17:58
#62
<<234>>