ja lisää ammuksia saa sitten ammus autosta. tai basesta lisää hakemalla. eimitään ammus laatikoita siellä sun täällä valamiina.
ja kun aseen kanssa liikuu niin ei mene piiput seinien läpi ;) ja sen ammuksen on lähdettävä piipunsuusta. ei mitään tähtäimen suurenemisia. vaan oikea rekyyli.
ei mitäään konsoleita joista voi muokata aseitten tehoja mieleisekseen ;)
kun pommi räjähtää vieressä ei sitä kuule vähäään aikaan mitään. jotkut ei koskaan.
näkyvyys noin 2km. ei 200m.
ei mitään nimiä pään päälle leijuun. nimet vaatteisiin, vain eriväriste kamppeet.
ja kun nilkkaan ampuu sillon ei kuole? eikä vaikka puukolla samaan paikkaan pistäs.
ja veren pitää lentää ja raajojen irrota päitä tippua ja paskan haista perkele siinä pitää olla oikeen sodan tuntua ja fiilistä. ei tätä tarvi lasten ja heikkohermoisten pelata muutenkaan.
mutta tuskin koskaan in bf. näähän on jo vanhoja muissa peleissä.
ai niin mutta miksei vois laittaa eka kertaa oikeeta tappelua ja painia. niinkuin oikeessa elämässä? kait otta lukeneet sissi hyökkäyksista venäjälle rajantaakse!
edelliseen viitaten, niin mun mielestä ei tarvi vimosen päälle lähtee realismia hakee. pieni arcade-meininki saa olla. laitetaan vielä yks elämä, eikä respawnia ollenkaa ;)
toi paino (tai slotti-systeemi yms.) ois kyllä ihan hyvä. kitti pitäs voida rakentaa ite, niinkun 2142:ssa, paitsi että vaihtoehtoja enemmän joka classiin. KAIKKI vois vaikka halutessaan vaihtaa johonkin muuhun. esim. kantaa mukanaan 10 c4:ta ja puukko. pataanhan siinä tulee kun ei voi ampua, mut pitää sniikata hyvin :)
codissahan toi tinnitys-efekti on jo ollu, kun joku räjähtää vieressä. varmaan tulee tähänkin.
e: niin ja kuten edellinenkin sano, niin classien eri kitit pitäs pystyä tallentaa. taas kerran niinkun codissa.
hyvin laajaa peliä toivoisin.enemmän hajoavia paikkoja.isoja map.hiukan voisi myös squad ja commander muotoja vähän parantaa laajemmiksi.toiveet korkealla.odotan loistavaa peliä.
Toisin kuin jotkut väärin toivoivat, mappien pitää olla tiukempia ja yksinkertasempia. BF2:n 8v8 mapit olivat ihan hyviä, mutta vähän ihmeellisellä lippukaavalla. Kun liput ovat loogisessa järjestyksessä, keskittyvät taistelutkin paremmin tietyille lipuille. Kolme valloitettavaa lippua per mappi on enemmän kuin tarpeeksi(wake on tietenkin eri asia mutta sitä ei kuulukkaan kahdeksalla pelata).
Kymmenen pelaajan vaatiminen taas tappaa klaanipelaamista tehokkaasti, vaikka sekin tietysti onnistuu. Kahdeksankin on liikaa, mutta ilman sitä BF ei ole BF. Tähän tietysti liittyy sekin, että toivomalla useamman hengen tankkeja tarvitsisi klaanipelit taas enemmän väkeä matseihin, ei käy! Realismi on pahasta.
Kaikki valittaa että pitäs olla realistinen. Realistisuus saa mun puolesta sukeltaa mun prssn. Ei muutaku että bäfä kakkosen 1.41 pätsin kaikki ominaisuudet takasin. Ja mikä tärkeintä, bugit myös samaan paikkaan kun realistisuus.
- Ajallinen sijoittuminen nykyaikaan
- Sota joko a) Kiinan, Venäjän ja ehkä MEC:n sekä USA:n, EU:n ja Japanin välillä, tai b) vaihtoehtonykyajassa, jossa natsit voittivat toisen maailmansodan. Sota käydään Naton, akselivaltojen ja Kominternin eli kommunistien välillä.
- Kolme osapuolta sotivat jossain kentässä myös kaikkien muiden kesken, siis 1 vs 1 vs 1
- Palvelimelle valinta jonotusjärjestelmästä taisteluhelikoptereihin, lentokoneisiin ja tankkeihin. Pelaajalla on hitaasti itsestään lisääntyviä ajoneuvopisteitä, kun pisteitä on esim. 20 voi "lunastaa" tankin tankkispawnista, esim. 50 taisteluhelikopterin jne. Team killer jolle ei ole annettu anteeksi ei voi ohjata kolmea edellä mainittua 20 sekuntiin. Vaihtoehtoisesti vuoronumerojärjestelmä.
- Enemmän kenttiä länsimaiden maaperälle kuten New Yorkiin ja Berliinin, ei pelkistä random-rättipää- tai vinosilmäkylästä jaksa tapella
- Rikkoutuva ympäristö
- BF2-tyylinen rank-järjestelmä, jossa saa myös pisteitä.
- Kyseisiä pisteitä voi käyttää omaa kitiä rakennettaessa, aloittaessa on 75 pistettä, kokeneella pelaajalla noin 90. Pisteillä voi kuhunkin kitiin ostaa asioita, kuten aseita, suojuksia ja juoksukykyä, sekä kannettava polkupyörä.
- Viisi classia, joiden erikoiskyky slotissa 5:
* assault, jolla on nykyinen medicin revive-toiminto. Elvyttäminen kestää hieman nykyistä kauemmin.
* medic, jolla ei ole revive-toimintoa vaan vain heal, jota sitäkin voi käyttää vain itseensä
* support ja engineer totuttuun tyyliin, mutta supportista tulisi tärkeämpi, kun ammuksia olisi vähemmän. Support ei voisi tarjota itselleen ammuksia eikä engineer ohjata korjaamiaan ajoneuvoja.
Kitin erikoiskyky vaikuttaa siis vain muihin pelaajiin; hyötyäkseen näistä kyvyistä pelaajan on siis tehtävä tiimityötä.
* scout, joka pystyy jättämään pienen lipun. Squad leader voi käyttää lipun "laskuvarjohyppäämiseen&", eli spawnaamiseen ilmasta lipun kohdalta.
- Slot 3:ssa on vapaavalintainen ase tai sinko (anti-tank voi siis samalla olla medic)
- Slot 4:ssä on kranaatit, savu- tai valo tai kaasuräjähde (jonka aiheuttama pilvi tappaa pian pilven läpimenemisen jälkeen), C4, claymore, AT-miina tai kranaatinlaukaisija.
- Vapaavalintainen ulkonäkö osapuolelle tarjotuista vaihtoehdoista
- nykyisen sniperin maastopuvun voi ostaa, jolloin pelaajaa ei nähdä UAV:lla tai scannilla
- UAV ja scan näkevät vain ulkosalla olevat kohteet, eiväthän ne ilmasta voi talon katon läpi nähdä
- Lisää pelimodeja, esimerkiksi Capture the flagin sovellus: "lippuja"; eli hitaita tankkeja/rekkoja/laivoja/junia tai vastaavia yritetään kuljettaa ennaltamäärätyn reitin läpi, vihollinen voisi kääntää tankin tai vastaavan kulkusuunnan pitämällä ympäristöä hallussaan. Toinen voisi olla ydinkärkien vieminen aluksi ihollisen hallitsemille ohjuksille, jossa ne laukaistaan. 3-10 tankkia tai laukaistua ohjusta toisi voiton.
- Ilmatyynyalus
- Random deviation kokonaan pois, on raivostuttavaa räiskiä pelaajaa kohti monta sekuntia. Vastustajan tulisi kuolla yhdestä tasapainoisesta sarjasta, jota haittaisi vain rekyyli
- Punaiselle haavoituttuaan pelaaja alkaa ";vuotaa kuiviin", eli menettää hiljalleen loputkin energiansa, ellei saa lääkelaukkua. Tätä voisi tehostaa esim. samentuva kuvaefekti ja kaikuvat äänet.
- Palvelinkohtainen asetus mm. artilleryn, UAV:n, ja taisteluhelikopterien poistamisesta. Ehkä myös asetus, jolla tehokkaan taistelukopterin voi vaihtaa vaarattomampaan pallokopteriin tasapainon parantamiseksi
- Osapuolen artillery, supply jne. latautuu sen mukaisella nopeudella, mitä osapuolella on pelaajia
- Ainakin muutama 128 pelaajan kenttä, toki enemmän jos tekniikka sallii
- Muutamaan kenttään sukellusveneitä ja lentotukialus ohjattavaksi
- Hyvä ja helppo kenttämuokkain ja kyky ladata kenttä suoraan palvelimelta liityttäessä, moninkertaistaa mappitarjonnan
- Valinta, jolla vain oman squadin radioviestit kuulee, paitsi squad leader tietysti komentajan käskyt
- Pelaajan radioviestit blokkautuvat samalla puhetoiminnon kanssa
- Palvelimelle valinta tykistötulen estämisestä uncappable-baseen
- Painamalla esim. 0:aa pelaajan kädet vapautuvat, jolloin juokseminen ei kuluta energiaa, mutta aseen saanti kestää esim. kaksi sekuntia; tällöin merkityksetön turvallisella maaperällä liikkuminen nopeutuu
- Kenttäkohtainen rajoitus esim. kranaateille ja claymoreille, tiiviissä kaupunkimapeissa yksi.
- Munakkaammat äänet
- Mp3-soitin integroituna
- Paljon kevyempi valikko. Taustamusiikkia ja taustavideokuvaa ei välttämättä tarvitsisi lähteä latailemaan kesken pelin, tekstipohjainen valikko riittäisi.
- Integroitu friends- ja klaanipelijärjestelmä
Vesi mappeja kuten BF 1942:ssa, sais ajella laivalla, lentotuki aluksella, veneellä, ambfibi aluksia (jotain uusia, esim ilmatyyny)
Niin noh (sais ajella, ampua kaikilla vesi aluksilla)
Tuhoutuva ympäristö, aseihin tehoa ja hitboxit kuntoo ja sitten viellä limitti snipuihin per teami tai vaikka poistavat kokonaan.. tosin sitten 11v markku suuttuu ja ängstää foruumilla muiden kaltaistensa kanssa kuinka ei voi istua vuorella yhdeksän kaverinsa kanssa snipulla kun odotellaan että aika kuluu loppuun.. hienoa
Hyviä karttoja eli on sopivan kokoset mapit ja että jokanen lippu olisi strategisesti tärkeällä paikalla eli lipun valtaamalla saisi helpommin suojattua valmiiksi omaa lippua ja helpommin hyökättyä vastustajan lipulle.
Ajoneuvoihin jonotus lista. Aseista tappavempia ja tarkempia eli AK:lla voi huoletta ampuu 200 m päähän ja joku 3-10 kutia tappaa riippuen osuma aluestaa, eli jos päähän ampuu ni semmonen pieni näpäytys hiirellä riittää, eikä sellasta että ammutaa lipas päähän ja sit katotaan et kuoliko.
Ja sitten tärkeimpään ^^ eli snipulla ku ampuu rinnan yläpuolelle ni tippuu yhestä, sen sijaan että ammutaan 2 kutii päähän ni sit vasta kuolee...
Karttojen koko voisi vaihella 8v8 aina 64v64 kokoihin, tosin ei tosta isoimmasta kartta koosta oo mitää hyötyy jos lagaa ihan sikana.
Näkyvyys vois olla sen vähintää 1km että snipu voi ampua metsästä jonnekki kauas ja sit vielä silleen että osuu. En tiiä onko muilla ollu ongelmaa että ku snipulla on vihu tähtäimessä jossain kaukana ni ei vaa osu vaikka olis kuin paikallaan vihu?
Tuke668 sanoo:
Näkyvyys vois olla sen vähintää 1km että snipu voi ampua metsästä jonnekki kauas ja sit vielä silleen että osuu. En tiiä onko muilla ollu ongelmaa että ku snipulla on vihu tähtäimessä jossain kaukana ni ei vaa osu vaikka olis kuin paikallaan vihu?
Tuke668 sanoo:
Näkyvyys vois olla sen vähintää 1km että snipu voi ampua metsästä jonnekki kauas ja sit vielä silleen että osuu. En tiiä onko muilla ollu ongelmaa että ku snipulla on vihu tähtäimessä jossain kaukana ni ei vaa osu vaikka olis kuin paikallaan vihu?
Oisko droppi syynä tähän? Ainakin bf2 ja bc2 on.
En tiiä, ku oon yrittäny monesti tähtää myös vähän pään yläpuolelle mutta ei vaa osu :S
Vähän bugeja, hyvät koodari suojaukset ? No joo, kaikista peleistähän niitä bugeja löytyy, samoin koodareita. No sanotaan vaikka et isompia karttoja ja hienot näyttävät grafiikat ja tuhoutuva ympäristö niinkuin Bad Company 2:sessa :)
Edit: Niin joo, mitä painavampi ase kädes, sitä hitaammin juoksee ja hengästyy nopeammin. Sit kans realistisuus vähän paremmaks, niinkun esim MW2 hardcoressa.. Ainakin semmoinen pelimuoto.
Ei mitää tulevaisuus hömpötyksii.
Ja poimii noi Bad Companyn ja Call Of Duty:n ominaisuudet yhteen ja parantelee niitää.
Ja isot ja moni puoliset Mapit tietenkin..
Ja Aseita paljon.. Ajoneuvoja myös..
Ja muuta mahdollista mahdotonta krääsää.. :D
Ei mitää tulevaisuus hömpötyksii.
Ja poimii noi Bad Companyn ja Call Of Duty:n ominaisuudet yhteen ja parantelee niitää.
Ja isot ja moni puoliset Mapit tietenkin..
Ja Aseita paljon.. Ajoneuvoja myös..
Ja muuta mahdollista mahdotonta krääsää.. :D
Saanen kysyä, että mitä call of duty ominaisuuksia? Heartbeat sensor? Kill cam? Iwnet? P2P hostaus? Nuke? Bäfä saa pysyä bäfänä.
paljon aseita kuten cod4 kun saa lvl:jä niin saa uusia systeemejä kuten kun kuolee niin tippuu atomaattisesti pommi.
saman tyyppinen kuin cod pelit
kyllästyin bf:bc2 kun sain kaikki aseet.
aseinden vaihto jos haluaaa vaikka vaihtaa pistoolin johonkin konsuun niin ei vaihdu koko varustus.
Viestiä on muokattu: 02.04.2010 16:23
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.
<<2345>>
26.08.2009 13:06
#61
nämä laitteet painaa jonkin verran.
eryx: http://en.wikipedia.org/wiki/ERYX painaa kuitenki aika lailla.
telamiina: http://fi.wikipedia.org/wiki/Telamiina
pkm: http://fi.wikipedia.org/wiki/PKM jos sulla on vaikka ase ja 4 pakettia ammuksia.
ja lisää ammuksia saa sitten ammus autosta. tai basesta lisää hakemalla. eimitään ammus laatikoita siellä sun täällä valamiina.
ja kun aseen kanssa liikuu niin ei mene piiput seinien läpi ;) ja sen ammuksen on lähdettävä piipunsuusta. ei mitään tähtäimen suurenemisia. vaan oikea rekyyli.
ei mitäään konsoleita joista voi muokata aseitten tehoja mieleisekseen ;)
kun pommi räjähtää vieressä ei sitä kuule vähäään aikaan mitään. jotkut ei koskaan.
näkyvyys noin 2km. ei 200m.
ei mitään nimiä pään päälle leijuun. nimet vaatteisiin, vain eriväriste kamppeet.
ja kun nilkkaan ampuu sillon ei kuole? eikä vaikka puukolla samaan paikkaan pistäs.
ja veren pitää lentää ja raajojen irrota päitä tippua ja paskan haista perkele siinä pitää olla oikeen sodan tuntua ja fiilistä. ei tätä tarvi lasten ja heikkohermoisten pelata muutenkaan.
mutta tuskin koskaan in bf. näähän on jo vanhoja muissa peleissä.
ai niin mutta miksei vois laittaa eka kertaa oikeeta tappelua ja painia. niinkuin oikeessa elämässä? kait otta lukeneet sissi hyökkäyksista venäjälle rajantaakse!
27.08.2009 20:33
#62
toi paino (tai slotti-systeemi yms.) ois kyllä ihan hyvä. kitti pitäs voida rakentaa ite, niinkun 2142:ssa, paitsi että vaihtoehtoja enemmän joka classiin. KAIKKI vois vaikka halutessaan vaihtaa johonkin muuhun. esim. kantaa mukanaan 10 c4:ta ja puukko. pataanhan siinä tulee kun ei voi ampua, mut pitää sniikata hyvin :)
codissahan toi tinnitys-efekti on jo ollu, kun joku räjähtää vieressä. varmaan tulee tähänkin.
e: niin ja kuten edellinenkin sano, niin classien eri kitit pitäs pystyä tallentaa. taas kerran niinkun codissa.
06.09.2009 18:19
#63
07.09.2009 07:38
#64
Team: *CoF* [CoF]
07.09.2009 08:42
#65
Team: -Pelit-
07.09.2009 09:28
#66
Kymmenen pelaajan vaatiminen taas tappaa klaanipelaamista tehokkaasti, vaikka sekin tietysti onnistuu. Kahdeksankin on liikaa, mutta ilman sitä BF ei ole BF. Tähän tietysti liittyy sekin, että toivomalla useamman hengen tankkeja tarvitsisi klaanipelit taas enemmän väkeä matseihin, ei käy! Realismi on pahasta.
30.09.2009 19:33
#67
Team: Cucko
30.09.2009 20:36
#68
04.10.2009 01:43
#69
- Sota joko a) Kiinan, Venäjän ja ehkä MEC:n sekä USA:n, EU:n ja Japanin välillä, tai b) vaihtoehtonykyajassa, jossa natsit voittivat toisen maailmansodan. Sota käydään Naton, akselivaltojen ja Kominternin eli kommunistien välillä.
- Kolme osapuolta sotivat jossain kentässä myös kaikkien muiden kesken, siis 1 vs 1 vs 1
- Palvelimelle valinta jonotusjärjestelmästä taisteluhelikoptereihin, lentokoneisiin ja tankkeihin. Pelaajalla on hitaasti itsestään lisääntyviä ajoneuvopisteitä, kun pisteitä on esim. 20 voi "lunastaa" tankin tankkispawnista, esim. 50 taisteluhelikopterin jne. Team killer jolle ei ole annettu anteeksi ei voi ohjata kolmea edellä mainittua 20 sekuntiin. Vaihtoehtoisesti vuoronumerojärjestelmä.
- Enemmän kenttiä länsimaiden maaperälle kuten New Yorkiin ja Berliinin, ei pelkistä random-rättipää- tai vinosilmäkylästä jaksa tapella
- Rikkoutuva ympäristö
- BF2-tyylinen rank-järjestelmä, jossa saa myös pisteitä.
- Kyseisiä pisteitä voi käyttää omaa kitiä rakennettaessa, aloittaessa on 75 pistettä, kokeneella pelaajalla noin 90. Pisteillä voi kuhunkin kitiin ostaa asioita, kuten aseita, suojuksia ja juoksukykyä, sekä kannettava polkupyörä.
- Viisi classia, joiden erikoiskyky slotissa 5:
* assault, jolla on nykyinen medicin revive-toiminto. Elvyttäminen kestää hieman nykyistä kauemmin.
* medic, jolla ei ole revive-toimintoa vaan vain heal, jota sitäkin voi käyttää vain itseensä
* support ja engineer totuttuun tyyliin, mutta supportista tulisi tärkeämpi, kun ammuksia olisi vähemmän. Support ei voisi tarjota itselleen ammuksia eikä engineer ohjata korjaamiaan ajoneuvoja.
Kitin erikoiskyky vaikuttaa siis vain muihin pelaajiin; hyötyäkseen näistä kyvyistä pelaajan on siis tehtävä tiimityötä.
* scout, joka pystyy jättämään pienen lipun. Squad leader voi käyttää lipun "laskuvarjohyppäämiseen&", eli spawnaamiseen ilmasta lipun kohdalta.
- Slot 3:ssa on vapaavalintainen ase tai sinko (anti-tank voi siis samalla olla medic)
- Slot 4:ssä on kranaatit, savu- tai valo tai kaasuräjähde (jonka aiheuttama pilvi tappaa pian pilven läpimenemisen jälkeen), C4, claymore, AT-miina tai kranaatinlaukaisija.
- Vapaavalintainen ulkonäkö osapuolelle tarjotuista vaihtoehdoista
- nykyisen sniperin maastopuvun voi ostaa, jolloin pelaajaa ei nähdä UAV:lla tai scannilla
- UAV ja scan näkevät vain ulkosalla olevat kohteet, eiväthän ne ilmasta voi talon katon läpi nähdä
- Lisää pelimodeja, esimerkiksi Capture the flagin sovellus: "lippuja"; eli hitaita tankkeja/rekkoja/laivoja/junia tai vastaavia yritetään kuljettaa ennaltamäärätyn reitin läpi, vihollinen voisi kääntää tankin tai vastaavan kulkusuunnan pitämällä ympäristöä hallussaan. Toinen voisi olla ydinkärkien vieminen aluksi ihollisen hallitsemille ohjuksille, jossa ne laukaistaan. 3-10 tankkia tai laukaistua ohjusta toisi voiton.
- Ilmatyynyalus
- Random deviation kokonaan pois, on raivostuttavaa räiskiä pelaajaa kohti monta sekuntia. Vastustajan tulisi kuolla yhdestä tasapainoisesta sarjasta, jota haittaisi vain rekyyli
- Punaiselle haavoituttuaan pelaaja alkaa ";vuotaa kuiviin", eli menettää hiljalleen loputkin energiansa, ellei saa lääkelaukkua. Tätä voisi tehostaa esim. samentuva kuvaefekti ja kaikuvat äänet.
- Palvelinkohtainen asetus mm. artilleryn, UAV:n, ja taisteluhelikopterien poistamisesta. Ehkä myös asetus, jolla tehokkaan taistelukopterin voi vaihtaa vaarattomampaan pallokopteriin tasapainon parantamiseksi
- Osapuolen artillery, supply jne. latautuu sen mukaisella nopeudella, mitä osapuolella on pelaajia
- Ainakin muutama 128 pelaajan kenttä, toki enemmän jos tekniikka sallii
- Muutamaan kenttään sukellusveneitä ja lentotukialus ohjattavaksi
- Hyvä ja helppo kenttämuokkain ja kyky ladata kenttä suoraan palvelimelta liityttäessä, moninkertaistaa mappitarjonnan
- Valinta, jolla vain oman squadin radioviestit kuulee, paitsi squad leader tietysti komentajan käskyt
- Pelaajan radioviestit blokkautuvat samalla puhetoiminnon kanssa
- Palvelimelle valinta tykistötulen estämisestä uncappable-baseen
- Painamalla esim. 0:aa pelaajan kädet vapautuvat, jolloin juokseminen ei kuluta energiaa, mutta aseen saanti kestää esim. kaksi sekuntia; tällöin merkityksetön turvallisella maaperällä liikkuminen nopeutuu
- Kenttäkohtainen rajoitus esim. kranaateille ja claymoreille, tiiviissä kaupunkimapeissa yksi.
- Munakkaammat äänet
- Mp3-soitin integroituna
- Paljon kevyempi valikko. Taustamusiikkia ja taustavideokuvaa ei välttämättä tarvitsisi lähteä latailemaan kesken pelin, tekstipohjainen valikko riittäisi.
- Integroitu friends- ja klaanipelijärjestelmä
24.01.2010 10:30
#70
Niin noh (sais ajella, ampua kaikilla vesi aluksilla)
Uusia lentokoneita ja helikoptereita!
14.02.2010 21:24
#71
15.02.2010 16:09
#72
Ajoneuvoihin jonotus lista. Aseista tappavempia ja tarkempia eli AK:lla voi huoletta ampuu 200 m päähän ja joku 3-10 kutia tappaa riippuen osuma aluestaa, eli jos päähän ampuu ni semmonen pieni näpäytys hiirellä riittää, eikä sellasta että ammutaa lipas päähän ja sit katotaan et kuoliko.
Ja sitten tärkeimpään ^^ eli snipulla ku ampuu rinnan yläpuolelle ni tippuu yhestä, sen sijaan että ammutaan 2 kutii päähän ni sit vasta kuolee...
Karttojen koko voisi vaihella 8v8 aina 64v64 kokoihin, tosin ei tosta isoimmasta kartta koosta oo mitää hyötyy jos lagaa ihan sikana.
Näkyvyys vois olla sen vähintää 1km että snipu voi ampua metsästä jonnekki kauas ja sit vielä silleen että osuu. En tiiä onko muilla ollu ongelmaa että ku snipulla on vihu tähtäimessä jossain kaukana ni ei vaa osu vaikka olis kuin paikallaan vihu?
15.02.2010 17:26
#73
Näkyvyys vois olla sen vähintää 1km että snipu voi ampua metsästä jonnekki kauas ja sit vielä silleen että osuu. En tiiä onko muilla ollu ongelmaa että ku snipulla on vihu tähtäimessä jossain kaukana ni ei vaa osu vaikka olis kuin paikallaan vihu?
Oisko droppi syynä tähän? Ainakin bf2 ja bc2 on.
15.02.2010 20:36
#74
Näkyvyys vois olla sen vähintää 1km että snipu voi ampua metsästä jonnekki kauas ja sit vielä silleen että osuu. En tiiä onko muilla ollu ongelmaa että ku snipulla on vihu tähtäimessä jossain kaukana ni ei vaa osu vaikka olis kuin paikallaan vihu?
Oisko droppi syynä tähän? Ainakin bf2 ja bc2 on.
En tiiä, ku oon yrittäny monesti tähtää myös vähän pään yläpuolelle mutta ei vaa osu :S
15.02.2010 21:33
#75
12.03.2010 23:01
#76
Edit: Niin joo, mitä painavampi ase kädes, sitä hitaammin juoksee ja hengästyy nopeammin. Sit kans realistisuus vähän paremmaks, niinkun esim MW2 hardcoressa.. Ainakin semmoinen pelimuoto.
02.04.2010 14:39
#77
Ja poimii noi Bad Companyn ja Call Of Duty:n ominaisuudet yhteen ja parantelee niitää.
Ja isot ja moni puoliset Mapit tietenkin..
Ja Aseita paljon.. Ajoneuvoja myös..
Ja muuta mahdollista mahdotonta krääsää.. :D
Team: *CoF* [CoF]
02.04.2010 15:01
#78
Team: =WAR=
02.04.2010 15:20
#79
Ei mitää tulevaisuus hömpötyksii.
Ja poimii noi Bad Companyn ja Call Of Duty:n ominaisuudet yhteen ja parantelee niitää.
Ja isot ja moni puoliset Mapit tietenkin..
Ja Aseita paljon.. Ajoneuvoja myös..
Ja muuta mahdollista mahdotonta krääsää.. :D
Saanen kysyä, että mitä call of duty ominaisuuksia? Heartbeat sensor? Kill cam? Iwnet? P2P hostaus? Nuke? Bäfä saa pysyä bäfänä.
02.04.2010 16:20
#80
saman tyyppinen kuin cod pelit
kyllästyin bf:bc2 kun sain kaikki aseet.
aseinden vaihto jos haluaaa vaikka vaihtaa pistoolin johonkin konsuun niin ei vaihdu koko varustus.
<<2345>>