Battlefield 2:n ja Battlefield 2142:n viimeisiksi päivityksiksi jäävät 1.50 ja 1.51 ovat jo pitkään olleet tuloillaan. Alkujaan niiden piti tulla jo ennen vuoden vaihetta, mutta uudet hackit ja ongelma kiinankielisen version kanssa ovat siirtäneet julkaisua näinkin paljon eteenpäin, mutta nyt päivitys näyttäisi viimeinkin olevan suurinpiirtein julkaisukunnossa.
Uusien hackien estämisen lisäksi tulossa on päivitys pelin DRM:ään, koska alkuperäinen SafeDisc on jo neljä vuotta vanha. Sen merkityksestä ei ole tarkkaa tietoa, todennäköisesti mini-imaget eivät tule enää toimimaan. Muutoksen vastapainoksi peli pyritään saada toimimaan ilman DVD:tä, joten käytännössä DRM:n lisäys ei näy mitenkään. Muilta osin DRM ei ole nimensä veroinen eli esimerkiksi asennusmääriä ei tulla rajoittamaan.
1.50:n beta on määrä lykätä testattavaksi vielä tämän kuun aikana, mikäli enää ei satu ylimääräisiä ongelmia julkaisun kanssa.
Aikaisemmin päivityksen sisällöstä kerrottiin mm. uudesta mapista ja komentajan välineiden väärinkäytön estosta.
Seuraavassa vielä osittainen muutosloki:
============
Update v1.50
============
FEATURES
Lähde
Uusien hackien estämisen lisäksi tulossa on päivitys pelin DRM:ään, koska alkuperäinen SafeDisc on jo neljä vuotta vanha. Sen merkityksestä ei ole tarkkaa tietoa, todennäköisesti mini-imaget eivät tule enää toimimaan. Muutoksen vastapainoksi peli pyritään saada toimimaan ilman DVD:tä, joten käytännössä DRM:n lisäys ei näy mitenkään. Muilta osin DRM ei ole nimensä veroinen eli esimerkiksi asennusmääriä ei tulla rajoittamaan.
1.50:n beta on määrä lykätä testattavaksi vielä tämän kuun aikana, mikäli enää ei satu ylimääräisiä ongelmia julkaisun kanssa.
Aikaisemmin päivityksen sisällöstä kerrottiin mm. uudesta mapista ja komentajan välineiden väärinkäytön estosta.
Seuraavassa vielä osittainen muutosloki:
============
Update v1.50
============
FEATURES
- Additional support for Windows Vista.
- Added Highway Tampa as a required map.
- Added a new map called Operation Blue Pearl.
- Changes made to both the J10 and F35B to make them more balanced. Please note that the J10 is a superior dogfighter to the F35B and as such these two aircraft will never be equally matched.
- AA targeting tweaked to make it more effective.
- Added checks to prevent "runway grieving".
- Various changes made to prevent cheating.
- Tweaked the hit detection, hits will be more accurate to the model.
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<1234>>
Team: Paranoia
10.04.2009 14:45
#41
10.04.2009 16:52
#42
10.04.2009 17:35
#43
Toivottavasti älyävät muokata noita jettejä edes oikealla tavalla. Nimittäin ainoa seikka mikä tekee j10 ylivoimaisen on se, että j-10 ei tarvitse edes dodgea kun pikkusen heilautat pyrstöä niin ohjukset eivät osu, kyl sen peräs pysyy riittävän pitkään jetillä kuin jetillä, jos osaa lentää. F35 ei taasen ole kuin pari konstia päästä eroon ohjuksista, ja ne ovat niin epäkäytännöllisiä ettei niitä useastikkaan kerkeä / osaa käyttää.
Eli j-10 hitboxia isommaksi -> f35 joku dodge liike, niin tasois ollaan. Toki j10 on ketterämpi, mut niin sen kuuluukin, f35 pärjääki korkealla paremmin.
10.04.2009 19:41
#44
jos näin on se selittää aika pirusti, pari kertaa hiiri lentäny itellä seinään ku peli kaatunu kesken jonku kriittisen hetken, ja ainut miten pelin/mustan ruudun saa sammutettu on koko koneen buutti.
kaverini sanoja lainaten, on se kumma kun EA ei vieläkään osaa tehdä peliä joka toimisi moitteettomasti.
(tässä oli vasta murto-osa ongelmista)
10.04.2009 20:50
#45
siis onko v1.5 vasta beta versio? täältä sivulta löysin latauslinkin 1.5full versioon asti..?
jos näin on se selittää aika pirusti, pari kertaa hiiri lentäny itellä seinään ku peli kaatunu kesken jonku kriittisen hetken, ja ainut miten pelin/mustan ruudun saa sammutettu on koko koneen buutti.
kaverini sanoja lainaten, on se kumma kun EA ei vieläkään osaa tehdä peliä joka toimisi moitteettomasti.
(tässä oli vasta murto-osa ongelmista)
Team: Cucko
10.04.2009 22:10
#46
10.04.2009 22:34
#47
11.04.2009 00:06
#48
Mä en tajua miksi publa pallot itkee j10:n tasosta. Ottaa ah-1z:n ja valtaa airfieldin niin ei tarvitsee niitä katsoa. Jos spawnit menee sopivasti (riippuen mapista) ehtii F35B ampumaan ekan J10:nkin kiitoradalle ennen kun ah-1z pääse ampumaetäisyydelle.
Koska se nyt vaan on niin ylivoimanen Wakessa ja se fakta että se tuntuu olevan välillä immuuni ohjuksille.
11.04.2009 00:21
#49
Mä en tajua miksi publa pallot itkee j10:n tasosta. Ottaa ah-1z:n ja valtaa airfieldin niin ei tarvitsee niitä katsoa. Jos spawnit menee sopivasti (riippuen mapista) ehtii F35B ampumaan ekan J10:nkin kiitoradalle ennen kun ah-1z pääse ampumaetäisyydelle.
Koska se nyt vaan on niin ylivoimanen Wakessa ja se fakta että se tuntuu olevan välillä immuuni ohjuksille.
Niih, onhan AHZ ylivoimainen Z10 ja etenkin MI-28 verrattuna, miksei siitäkin oteta tehoja pois ^^. Mut onhan se fakta et ei sitä airfieldiä oteta millää kopterilla jos siel on osaavat jetit vastassa. Ja milläs Dagingis viet airfieldin.
Team: Cucko
11.04.2009 00:57
#50
Mä en tajua miksi publa pallot itkee j10:n tasosta. Ottaa ah-1z:n ja valtaa airfieldin niin ei tarvitsee niitä katsoa. Jos spawnit menee sopivasti (riippuen mapista) ehtii F35B ampumaan ekan J10:nkin kiitoradalle ennen kun ah-1z pääse ampumaetäisyydelle.
Koska se nyt vaan on niin ylivoimanen Wakessa ja se fakta että se tuntuu olevan välillä immuuni ohjuksille.
Niih, onhan AHZ ylivoimainen Z10 ja etenkin MI-28 verrattuna, miksei siitäkin oteta tehoja pois ^^. Mut onhan se fakta et ei sitä airfieldiä oteta millää kopterilla jos siel on osaavat jetit vastassa. Ja milläs Dagingis viet airfieldin.
Wakessa publalla se airfieldi on tosi helppo vallata jos ei pelaa jollakin usean kymmenen pelaajan servulla. Tästä huolimatta useat winee evouttaan, että se j10 on liian hyvä, vaikka eivät itse osaa sillä lentää kun puuta päin.
11.04.2009 02:01
#51
11.04.2009 08:12
#52
Mä en tajua miksi publa pallot itkee j10:n tasosta. Ottaa ah-1z:n ja valtaa airfieldin niin ei tarvitsee niitä katsoa. Jos spawnit menee sopivasti (riippuen mapista) ehtii F35B ampumaan ekan J10:nkin kiitoradalle ennen kun ah-1z pääse ampumaetäisyydelle.
Koska se nyt vaan on niin ylivoimanen Wakessa ja se fakta että se tuntuu olevan välillä immuuni ohjuksille.
Niih, onhan AHZ ylivoimainen Z10 ja etenkin MI-28 verrattuna, miksei siitäkin oteta tehoja pois ^^. Mut onhan se fakta et ei sitä airfieldiä oteta millää kopterilla jos siel on osaavat jetit vastassa. Ja milläs Dagingis viet airfieldin.
Helissä ketä ampuu ekana Tv:n saa tapon simppeliä jos vähäänkään osaa sitä tv:tä ohjata.
Itseäni tuo J-10 ei hirveästi haittaa saan ne kyllä yhä helposti alas mutta pieni "nerfi" olisi kyllä mukava.
11.04.2009 16:27
#53
Helissä ketä ampuu ekana Tv:n saa tapon simppeliä jos vähäänkään osaa sitä tv:tä ohjata.
Itseäni tuo J-10 ei hirveästi haittaa saan ne kyllä yhä helposti alas mutta pieni "nerfi" olisi kyllä mukava.
o_O ooksäny ihan tosissas? Varsinki tost heli jutust? xD
11.04.2009 17:14
#54
Mä en tajua miksi publa pallot itkee j10:n tasosta. Ottaa ah-1z:n ja valtaa airfieldin niin ei tarvitsee niitä katsoa. Jos spawnit menee sopivasti (riippuen mapista) ehtii F35B ampumaan ekan J10:nkin kiitoradalle ennen kun ah-1z pääse ampumaetäisyydelle.
et todellakaan valtaa millään kopterilla (saati millään muullakaan) sitä airfieldiä jos on hyvä j-10 pilotti vastassa :D
kyllä se sillon onnistuu kun j-10 pilotti keskittyy johkun muuhun kun airfieldin suojaamiseen
Team: Cucko
11.04.2009 17:34
#55
Mä en tajua miksi publa pallot itkee j10:n tasosta. Ottaa ah-1z:n ja valtaa airfieldin niin ei tarvitsee niitä katsoa. Jos spawnit menee sopivasti (riippuen mapista) ehtii F35B ampumaan ekan J10:nkin kiitoradalle ennen kun ah-1z pääse ampumaetäisyydelle.
et todellakaan valtaa millään kopterilla (saati millään muullakaan) sitä airfieldiä jos on hyvä j-10 pilotti vastassa :D
kyllä se sillon onnistuu kun j-10 pilotti keskittyy johkun muuhun kun airfieldin suojaamiseen
Wakessa ainakin näin onnistuu helposti:
1. F35b menee airfieldille niin nopeasti kun pääse ja ampuu kaikki laitteet baseen.
2. Ah-1z tulee perässä, heittää ampujan jonkun katon päälle.
3. Ah-1z pyörii lipun päällä ampuen kaikki inffit ja f35b pitää j10:t maassa.
4. Vähän ajan kuluttua ah-1z, se inffi ja mahdollisesti häneen spawnanneet muut inffit ovat vallanneet lipun.
5. Tämän jälkeen onkin helppo vetää full cappi, kun ei ole j10:jä kimpussa.
11.04.2009 18:21
#56
Wakessa ainakin näin onnistuu helposti:
1. F35b menee airfieldille niin nopeasti kun pääse ja ampuu kaikki laitteet baseen.
2. Ah-1z tulee perässä, heittää ampujan jonkun katon päälle.
3. Ah-1z pyörii lipun päällä ampuen kaikki inffit ja f35b pitää j10:t maassa.
4. Vähän ajan kuluttua ah-1z, se inffi ja mahdollisesti häneen spawnanneet muut inffit ovat vallanneet lipun.
5. Tämän jälkeen onkin helppo vetää full cappi, kun ei ole j10:jä kimpussa.
no joo. kuulostaa hyvältä, jos f35b:llä oikeesti kerkii ampuu j-10:t radalle.
menee vähän off topic mutta so not...
Team: [YMFO]
11.04.2009 19:04
#57
Wakessa ainakin näin onnistuu helposti:
1. F35b menee airfieldille niin nopeasti kun pääse ja ampuu kaikki laitteet baseen.
2. Ah-1z tulee perässä, heittää ampujan jonkun katon päälle.
3. Ah-1z pyörii lipun päällä ampuen kaikki inffit ja f35b pitää j10:t maassa.
4. Vähän ajan kuluttua ah-1z, se inffi ja mahdollisesti häneen spawnanneet muut inffit ovat vallanneet lipun.
5. Tämän jälkeen onkin helppo vetää full cappi, kun ei ole j10:jä kimpussa.
Kuulostaa ihan ok, mutta YMFO tekee näin:
1. Uin carrierilta puukko hampaissa maihin
2. Otan kaikki liput tappaen headshoteilla vihulaiset
3. Pistän tupakiksi
4. LEHDON viimeinkin saapuessa paikalle, healaan sen rahjuksen, vaikka en ole edes medikki.
Team: [PG]
11.04.2009 19:12
#58
11.04.2009 19:14
#59
Mitä toi nyt meinaa?
Team: Cucko
11.04.2009 19:30
#60
Added checks to prevent "runway grieving".
Mitä toi nyt meinaa?
Varmaan, että omat ei kuole jos hyppäävät alle. Tässäkin on varmaan joku hieno bugi, että pystyy hyppää toiselle puolelle kenttää :/
<<1234>>