Pelisivusto Kotaku.com pääsi kokeilemaan kesällä ilmestyvää Battlefield 1943:sta New Yorkin Comic Con -tapahtumassa.
Pelissä tulee olemaan 3 hahmoluokkaa, Infantry, Riflemen ja Scout. Näin siis tutut hahmoluokat Anti-tank ja medic jäävät pois.
Pelissä tulee olemaan myös ominaisuuksia, jotka vaikuttavat hieman enemmän Battlefield:Heroes tyyppiseltä ratkaisulta, kuin esimerkiksi vanhalta tutulta 1942:lta. Pelissä hahmollasi on loputtomat ammukset ja vastaanotettu vahinko paranee itsestään ajan myötä(health regeneroi).
Pelistä on ilmestynyt myös kaksi pelikuvaa sisältäviä videoita.
IGN.com pääsi pelaamaan Battlefield 1943:n tuottajan, Gordon Van Dyken kanssa. Videossa esitellään pommikoneiden toimintaa ja näkeepä siitä aika hyvin, kuinka hahmo paranee itsestään vahinkoa saatuaan.
Pommikoneiden toiminta on seuraavanlainen:
EA Events on haastatellut Gordon Van Dyke:ä Battlefield 1943:sen tiimoilta. Sen voit kuunnella kokonaisuudessaan täältä.
Pelissä tulee olemaan 3 hahmoluokkaa, Infantry, Riflemen ja Scout. Näin siis tutut hahmoluokat Anti-tank ja medic jäävät pois.
Pelissä tulee olemaan myös ominaisuuksia, jotka vaikuttavat hieman enemmän Battlefield:Heroes tyyppiseltä ratkaisulta, kuin esimerkiksi vanhalta tutulta 1942:lta. Pelissä hahmollasi on loputtomat ammukset ja vastaanotettu vahinko paranee itsestään ajan myötä(health regeneroi).
Pelistä on ilmestynyt myös kaksi pelikuvaa sisältäviä videoita.
IGN.com pääsi pelaamaan Battlefield 1943:n tuottajan, Gordon Van Dyken kanssa. Videossa esitellään pommikoneiden toimintaa ja näkeepä siitä aika hyvin, kuinka hahmo paranee itsestään vahinkoa saatuaan.
Pommikoneiden toiminta on seuraavanlainen:
- Pelaaja menee sisälle bunkkeriin, josta pommikoneita voidaan ohjata.
- 3:n pommikoneen ryhmä ilmaantuu taivaalle.
- Pelaaja voi ohjata ryhmää vasemmalle tai oikealle.
- Kohteen päällä pelaaja vaihtaa pommitus -kuvakulmaan ja tiputtaa pommit.
- Pommitusten välissä joutuu odottamaan, jotta pommikoneet ovat valmiita uuteen iskuun (kuten artillery BF2:sessa).
- Pommikoneet voidaan tuhota lentokoneilla.
EA Events on haastatellut Gordon Van Dyke:ä Battlefield 1943:sen tiimoilta. Sen voit kuunnella kokonaisuudessaan täältä.
MAINOS
MAINOS
<<123>>
10.02.2009 16:48
#41
10.02.2009 22:50
#42
10.02.2009 23:24
#43
#38 ja 39; ei tullu mieleen että se on vasta alpha-vaiheessa, jossa testataan, että se mekaniikka toimii?
11.02.2009 09:31
#44
Laittaisivat suoraan sellasen jutun et voi poraa pistoolil 3m paksun kiviseinän läpi.
Noh noh, ei tehtäs tästä sentään codia :P
11.02.2009 09:35
#45
#38 ja 39; ei tullu mieleen että se on vasta alpha-vaiheessa, jossa testataan, että se mekaniikka toimii?
Alpha tulee ennen betaa......
<<123>>