BF3 Beta palauteketju
Aletaanpas keräämään tämän ketjun alle palautetta Battlefield 3:n Betasta, niin positiiviset kuin negatiivisetkin asiat on hyvä mainita, että saadaan mahdollisimman kattava ketju aiheesta.
- Ei command rosea
- 3d-spotting
- Äänet. Pelaajalle ei anneta riittävästi tietoa vihollisista
- valonheitin aseissa
- hiiren ei voi bindata.
- tietyissä kohissa uppoo maan sisään
- Haulikko on ehkä liian tarkka siihen verrattuna kuinka tappava se on
- Ampuminen. ihmiset kuolevat myöhässä. / hitreg
- Squad. Omaa ei voi tehdä - Ei mahdollisuutta valita squadia.
- Asetuksia ei voi muokata "reservissä"
- Battlelog
- Minimap ja suurempi kartta.
- Ruudun välkkyminen.
- B-login yhteensopimattomuus 64bit selaimien kanssa.
- Ei kokokartta näkymää deploy-ruudussa.
- Oman pelaajan äänet. Kaikki äänet ovat samalla tasolla. Koska spotista ei tule muuta ilmoitusta kuin ääni, niin ei koskaan tiedä osuiko spot johonkin vai ei.
- Chätin sijainti ja koko
- Killfeed. Myös omat tapot saisivat olla yleisen killfeedin joukossa. Assistpisteeteiden sijoittelu myös ihan väärä.
+ Bäfä fiilis
+ Äänet, oli kyl positiivinen yllätys et äänet on noinkin laadukkaat tos.
+ Sulavuus
+ Ulkonäkö.
+ Liikkuvuus.
+ Ampuminen.
+ Äänimaailma.
+ Erilaisuus.
+ Battlelog
- Ei command rosea
- 3d-spotting
- Äänet. Pelaajalle ei anneta riittävästi tietoa vihollisista
- valonheitin aseissa
- hiiren ei voi bindata.
- tietyissä kohissa uppoo maan sisään
- Haulikko on ehkä liian tarkka siihen verrattuna kuinka tappava se on
- Ampuminen. ihmiset kuolevat myöhässä. / hitreg
- Squad. Omaa ei voi tehdä - Ei mahdollisuutta valita squadia.
- Asetuksia ei voi muokata "reservissä"
- Battlelog
- Minimap ja suurempi kartta.
- Ruudun välkkyminen.
- B-login yhteensopimattomuus 64bit selaimien kanssa.
- Ei kokokartta näkymää deploy-ruudussa.
- Oman pelaajan äänet. Kaikki äänet ovat samalla tasolla. Koska spotista ei tule muuta ilmoitusta kuin ääni, niin ei koskaan tiedä osuiko spot johonkin vai ei.
- Chätin sijainti ja koko
- Killfeed. Myös omat tapot saisivat olla yleisen killfeedin joukossa. Assistpisteeteiden sijoittelu myös ihan väärä.
+ Bäfä fiilis
+ Äänet, oli kyl positiivinen yllätys et äänet on noinkin laadukkaat tos.
+ Sulavuus
+ Ulkonäkö.
+ Liikkuvuus.
+ Ampuminen.
+ Äänimaailma.
+ Erilaisuus.
+ Battlelog
Aihetta on muokattu: 29.09.2011 16:38
MAINOS
MAINOS
Jahas.
Eli kyseessä Rush -moodi ja kritiikeissä otettava se huomioon. Sekä se että olen reilusti perus sohvaseniiliä kovempi tykittäjä.
Miinukset.
- Prone (Rush on bf3 betassa lähinnä makaamista ja ryömimistä ZZZzz. Conquestissa aivan eri juttu. Rushiin tämä ei kuulu)
- Balanssi puukon-pistoolin-kiväärin välillä. (Nyt ammuskellaan kivääreillä ja muut 'aseet' on taka alalla ja melko turhia. Mieleistä olisi jos puukko olisi läheltä paras, pistooli keskimatkalta ja kivääri pitkältä)
- Kivääreiden teho (Tehoa pienemmäksi ja sprediä pienemmäksi. Rushaaminen helpottuu ja pelistä tulee energisempää ja nopeatempoisempaa)
- Puukko
- 32 Pelaajaa (Operation metro ei toimi tuolla pelaajamäärällä)
- Kartta Design (32 Pelaajaa+Pieni kartta = Objekteja näköesteinä. Näkyvyys keskimäärin 50-100m)
- Liikkuminen (mirror's edgessä nähtiin tämäntyyppistä aikaisemmin. Tarvii Trimmausta 'kuva' heiluu ja huojuu liikaa.)
- Sniput (Taas kerran :P )
Ja Plussat.
- Caspian Border (Aivan toinen peli.)
Grafiikasta en sano mitään koska luulen että syy siihen miksi pc näyttää samalta kuin konsolit on sony ja microsoft (peliä ei ole vielä julkaistu joten alustasta huolimatta pelin tulee näyttää samalta, ettei mediassa puhuta toisesta selvästi yli toisen).
Eli kyseessä Rush -moodi ja kritiikeissä otettava se huomioon. Sekä se että olen reilusti perus sohvaseniiliä kovempi tykittäjä.
Miinukset.
- Prone (Rush on bf3 betassa lähinnä makaamista ja ryömimistä ZZZzz. Conquestissa aivan eri juttu. Rushiin tämä ei kuulu)
- Balanssi puukon-pistoolin-kiväärin välillä. (Nyt ammuskellaan kivääreillä ja muut 'aseet' on taka alalla ja melko turhia. Mieleistä olisi jos puukko olisi läheltä paras, pistooli keskimatkalta ja kivääri pitkältä)
- Kivääreiden teho (Tehoa pienemmäksi ja sprediä pienemmäksi. Rushaaminen helpottuu ja pelistä tulee energisempää ja nopeatempoisempaa)
- Puukko
- 32 Pelaajaa (Operation metro ei toimi tuolla pelaajamäärällä)
- Kartta Design (32 Pelaajaa+Pieni kartta = Objekteja näköesteinä. Näkyvyys keskimäärin 50-100m)
- Liikkuminen (mirror's edgessä nähtiin tämäntyyppistä aikaisemmin. Tarvii Trimmausta 'kuva' heiluu ja huojuu liikaa.)
- Sniput (Taas kerran :P )
Ja Plussat.
- Caspian Border (Aivan toinen peli.)
Grafiikasta en sano mitään koska luulen että syy siihen miksi pc näyttää samalta kuin konsolit on sony ja microsoft (peliä ei ole vielä julkaistu joten alustasta huolimatta pelin tulee näyttää samalta, ettei mediassa puhuta toisesta selvästi yli toisen).
Viestiä on muokattu: 02.10.2011 18:14
wauweli sanoo:
Grafiikasta en sano mitään koska luulen että syy siihen miksi pc näyttää samalta kuin konsolit on sony ja microsoft (peliä ei ole vielä julkaistu joten alustasta huolimatta pelin tulee näyttää samalta, ettei mediassa puhuta toisesta selvästi yli toisen).
Grafiikasta en sano mitään koska luulen että syy siihen miksi pc näyttää samalta kuin konsolit on sony ja microsoft (peliä ei ole vielä julkaistu joten alustasta huolimatta pelin tulee näyttää samalta, ettei mediassa puhuta toisesta selvästi yli toisen).
No ei todellakaan näytä samalta.
No mitä tässä on tullu tuota Operation Metroa pelattua niin ei oikeen laajakuvasta arviota voi tehdä, mutta otetaan ny näi muutama mitä tullu vastaan:
+Äänimaailma tosi hieno, plussaa siitä ehdottomasti.
+Valasitus ja varjot.
+Rushissa M-comit sijoitettu paremmin ku BC2:ssa, jossa defenderille oli helpompaa puolustus.
+Aseet tehokkaampia.
+Battlelog oli yllättys kyllä ihan toimiva, vaikka suuret spekulaatiot sitä kohtaan olivat ennen ku pääsi kokeilemaan betaa.
+Positiivisesti erilainen edellisiin peleihin verrattuna.
+Pelin tempo sopiva, ei mitää CoD tyylistä duracellpupu-meininkiä.
Ja ne miinukset:
-Aseiden balanssi(jotku jopa liian tehokkaita toisiin verrattuna).
-Kartta alkaa olemaan liian putki toisessa vaiheessa, joka vaan kulminoituu jonkinasteiseksi campimiseksi.
-"Be advised..."joka hemmetin kohdassa kuulostaa pitemmän päälle ärsyttävälle.
-Squad systeemi atm karmea, toivottavasti tekevät vanhanmallisen squad valikon retail versioon.
-Serverille liittyminen ja poistuminen turhan kankea, voisi olla sulavampi.
-Peliin oma päävalikko olis aina kiva, vaikka tuo battlelogiki iha hyvä on. Tosin se nettisivulla ravaaminen servunvaihdon takia on vaan aika hidasta verrattuna in-game servuvalikkoon ja päävalikkoon. :)
-Minimap sekava ja aivan turha.
-Ja missä se luvattu command rose on?
-Kokemuspisteitä kertyy liian helposti, rankin nosto liian helppoa. Syy tähän väärin pisteytetyt assistit jne(niillä saa enemmän pojoja ku tappoilla) sekä mielellään vois poistaa squad spawn scoret.
-Pronen animaatiot välillä päi persettä, näyttää enemmänki raajarikkoselle nilviäiselle kuin makaavalle sotilalle.
Vaikka peli yllätti komeudellaan positiivisesti, on DICE:llä vielä tekemistä ongelmien kanssa. Jos tollasen raakileen uskaltavat julkasta retail versiona niin tulee noottia ja floppaa.
Mites muute ton lentomekaniikan kanssa, onko oikeasti niin huono mitä antavat olettaa tuolla betafoorumeilla?
+Äänimaailma tosi hieno, plussaa siitä ehdottomasti.
+Valasitus ja varjot.
+Rushissa M-comit sijoitettu paremmin ku BC2:ssa, jossa defenderille oli helpompaa puolustus.
+Aseet tehokkaampia.
+Battlelog oli yllättys kyllä ihan toimiva, vaikka suuret spekulaatiot sitä kohtaan olivat ennen ku pääsi kokeilemaan betaa.
+Positiivisesti erilainen edellisiin peleihin verrattuna.
+Pelin tempo sopiva, ei mitää CoD tyylistä duracellpupu-meininkiä.
Ja ne miinukset:
-Aseiden balanssi(jotku jopa liian tehokkaita toisiin verrattuna).
-Kartta alkaa olemaan liian putki toisessa vaiheessa, joka vaan kulminoituu jonkinasteiseksi campimiseksi.
-"Be advised..."joka hemmetin kohdassa kuulostaa pitemmän päälle ärsyttävälle.
-Squad systeemi atm karmea, toivottavasti tekevät vanhanmallisen squad valikon retail versioon.
-Serverille liittyminen ja poistuminen turhan kankea, voisi olla sulavampi.
-Peliin oma päävalikko olis aina kiva, vaikka tuo battlelogiki iha hyvä on. Tosin se nettisivulla ravaaminen servunvaihdon takia on vaan aika hidasta verrattuna in-game servuvalikkoon ja päävalikkoon. :)
-Minimap sekava ja aivan turha.
-Ja missä se luvattu command rose on?
-Kokemuspisteitä kertyy liian helposti, rankin nosto liian helppoa. Syy tähän väärin pisteytetyt assistit jne(niillä saa enemmän pojoja ku tappoilla) sekä mielellään vois poistaa squad spawn scoret.
-Pronen animaatiot välillä päi persettä, näyttää enemmänki raajarikkoselle nilviäiselle kuin makaavalle sotilalle.
Vaikka peli yllätti komeudellaan positiivisesti, on DICE:llä vielä tekemistä ongelmien kanssa. Jos tollasen raakileen uskaltavat julkasta retail versiona niin tulee noottia ja floppaa.
Mites muute ton lentomekaniikan kanssa, onko oikeasti niin huono mitä antavat olettaa tuolla betafoorumeilla?
Viestiä on muokattu: 02.10.2011 19:11
Jonkin verran tullut pelailtua, että kai sitä voi sanoa oman mielipiteen:
+Aseet
+Kartta: oikeestaan tykkäsin metron vaihtelusta. Metro osuus olisi voinut kuitenkin olla vaan yhden pykälän pituinen... Puskasto oli hyvä siinä suhteessa ettei sniperit ammu ihan toiselta puolelta mappia...
+classit: todellakin hyvä uudistus BC2:een mutta kyllä se 6 classin systeemi toimii parhaiten
+/- prone: oikeastaan hyvä ja muuttaa pelin tempoa hieman mutta miinuksena ne sniperit. Ne siellä waken pikku jenkki saarella nyt ensimmäisenä mielessä pronen haitoista (myönnän olin kyllä joskus se siellä savupiipun tasanteella makaava paskiainen;)
-pisteytys: ei, ei, ei ja vielä kerran EI, paras on avustus 1 piste tappo 2 pistettä!
-bugit: toivottavasti korjataan
-ukkojen samankaltaisuus: BF2:ssa sentään älysi pelkästä sotisopasta että onko se jenkki vai Navosh mok faika alashka meton!(MEC). Betassa joutuu ensin miettimään että onkohan toi oma, sitten kattoo onko sillä se sininen kolmio pään päällä.
Muusta en nyt jaksa kirjoitella...
+Aseet
+Kartta: oikeestaan tykkäsin metron vaihtelusta. Metro osuus olisi voinut kuitenkin olla vaan yhden pykälän pituinen... Puskasto oli hyvä siinä suhteessa ettei sniperit ammu ihan toiselta puolelta mappia...
+classit: todellakin hyvä uudistus BC2:een mutta kyllä se 6 classin systeemi toimii parhaiten
+/- prone: oikeastaan hyvä ja muuttaa pelin tempoa hieman mutta miinuksena ne sniperit. Ne siellä waken pikku jenkki saarella nyt ensimmäisenä mielessä pronen haitoista (myönnän olin kyllä joskus se siellä savupiipun tasanteella makaava paskiainen;)
-pisteytys: ei, ei, ei ja vielä kerran EI, paras on avustus 1 piste tappo 2 pistettä!
-bugit: toivottavasti korjataan
-ukkojen samankaltaisuus: BF2:ssa sentään älysi pelkästä sotisopasta että onko se jenkki vai Navosh mok faika alashka meton!(MEC). Betassa joutuu ensin miettimään että onkohan toi oma, sitten kattoo onko sillä se sininen kolmio pään päällä.
Muusta en nyt jaksa kirjoitella...
Tosiaan hieno tuo snipun bugi: ammut liikkuvaa jätkää nii kuolee yhdestä osumasta keskiruumiiseen. Tämä itseasiassa vähän tasottaa etumatkaa assaultin ylivertaisuuteen Metrossa. Aivan uskomattoman typerä temppu laittaa joku codi mappi testiin...
Saisivat tosiaan laskea ainakin rynnäkkökiväärien tehokkuutta, sillä niillä tuntuu vievän lähi- ja keskimatkalla, lisäksi näide scopejen ansiosta myös snipuille pärjäävät jos ei ole ihan extra long range. Toinen vaihtoehto tietysti muuttaa pulttilukot tappamaan yhdestä keskiruumis-osumasta.
Muutenkin tullut kuva että on liikaa työnnetty pelimerkkejä classeille. Omasta mielestä bf2:ssa toimi paremmin se jako.
Engineerin stingerin vois kyllä repiä helvettiin kans tai vähintään tehdä kyseinen kaveri näkyväksi maaliksi ilmasta käsin. (vertaa bf2 stinger) Mobiiliuskin on jo erittäin kova etu.
Saisivat tosiaan laskea ainakin rynnäkkökiväärien tehokkuutta, sillä niillä tuntuu vievän lähi- ja keskimatkalla, lisäksi näide scopejen ansiosta myös snipuille pärjäävät jos ei ole ihan extra long range. Toinen vaihtoehto tietysti muuttaa pulttilukot tappamaan yhdestä keskiruumis-osumasta.
Muutenkin tullut kuva että on liikaa työnnetty pelimerkkejä classeille. Omasta mielestä bf2:ssa toimi paremmin se jako.
Engineerin stingerin vois kyllä repiä helvettiin kans tai vähintään tehdä kyseinen kaveri näkyväksi maaliksi ilmasta käsin. (vertaa bf2 stinger) Mobiiliuskin on jo erittäin kova etu.
+Grafiikat aivan mahtavat
+Liikkuminen tosi sulavaa verrattuna BC2:sen puujalkoihin
+Äänet on loistavat
+Yleinen tunnelma toimii. Voi vain kuvitella millasta sitten on 64:n hengen mähinässä on
+Ei tarvitse ampua puolta lippaallista viholliseen
+Sniput. Tuntuu sopivan tehokkailta.
+Support ja Bipod. Suppressive fire:stä on jopa jotain hyötyäkin kun vihollisen ruutu sumenee.
+Assault/medic kombinaatio on hyvä. Löytyy nyt vähän enemmän medikkejä synnyttelemään takaisin tappeluun takaisin.
+Se kuinka pitää hyväksyä revive. Ei voi käydä kuten BC2 jolloin yli-innokas medic herättelee vihujen keskelle kuolemaan.
+Flashlight ja laseri. Monet arvostelee ainakin tactical light:iä ylitehokkaana ja ärsyttävänä mutta ainakin itseni mielestä jos sitä nyt muutettais heikommaksi menisi sen lampun juju kokonaan.
+Prone
+Radio Beacon
+Fiilis mikä tulee kun RPG:een ammukset lentelee sinne sun tänne metron sisällä. Ne valoefektit on aivan törkeän hienot.
-Maan alle putoaminen
-Poraaminen kivien läpi
-Squadi systeemissä vaikea päässä kavereiden kanssa samaan jossei pääse heti samaan.
-Välillä tuntuu että kuolee seinien taakse piiloon eli hitreg tjsp kusee vähäsen.
-Ainakaan itse kavereiden kanssa ei olla pystytty liittymään serverille partyssa. En tiedä miksi.
-Pelistä ei voi poistua ennenkuin on syntynyt taistelutantereelle. Huono systeemi.
-Aseiden muokkaus liian monen mutkan takana. Oli paljon yksinkertaisempi BC2:ssa
+-Battlelog. Vähän erilainen systeemi kuin mihin tottunut mutta kyllä se menee.
+-Betan mappi valinta on ihan kelpo. Itse en ole oppinut vihaamaan kyseistä kenttää kuten monet muut. Siinä ei kyllä Bf pääse vielä kunnolla oikeuksiinsä.
+Liikkuminen tosi sulavaa verrattuna BC2:sen puujalkoihin
+Äänet on loistavat
+Yleinen tunnelma toimii. Voi vain kuvitella millasta sitten on 64:n hengen mähinässä on
+Ei tarvitse ampua puolta lippaallista viholliseen
+Sniput. Tuntuu sopivan tehokkailta.
+Support ja Bipod. Suppressive fire:stä on jopa jotain hyötyäkin kun vihollisen ruutu sumenee.
+Assault/medic kombinaatio on hyvä. Löytyy nyt vähän enemmän medikkejä synnyttelemään takaisin tappeluun takaisin.
+Se kuinka pitää hyväksyä revive. Ei voi käydä kuten BC2 jolloin yli-innokas medic herättelee vihujen keskelle kuolemaan.
+Flashlight ja laseri. Monet arvostelee ainakin tactical light:iä ylitehokkaana ja ärsyttävänä mutta ainakin itseni mielestä jos sitä nyt muutettais heikommaksi menisi sen lampun juju kokonaan.
+Prone
+Radio Beacon
+Fiilis mikä tulee kun RPG:een ammukset lentelee sinne sun tänne metron sisällä. Ne valoefektit on aivan törkeän hienot.
-Maan alle putoaminen
-Poraaminen kivien läpi
-Squadi systeemissä vaikea päässä kavereiden kanssa samaan jossei pääse heti samaan.
-Välillä tuntuu että kuolee seinien taakse piiloon eli hitreg tjsp kusee vähäsen.
-Ainakaan itse kavereiden kanssa ei olla pystytty liittymään serverille partyssa. En tiedä miksi.
-Pelistä ei voi poistua ennenkuin on syntynyt taistelutantereelle. Huono systeemi.
-Aseiden muokkaus liian monen mutkan takana. Oli paljon yksinkertaisempi BC2:ssa
+-Battlelog. Vähän erilainen systeemi kuin mihin tottunut mutta kyllä se menee.
+-Betan mappi valinta on ihan kelpo. Itse en ole oppinut vihaamaan kyseistä kenttää kuten monet muut. Siinä ei kyllä Bf pääse vielä kunnolla oikeuksiinsä.
Battlefield 3 tulee muuten olemaan PEGI 16. Ilmotan vaan :
http://www.battlefield.com/uk/battlefield3/buy
http://www.battlefield.com/uk/battlefield3/buy
"The official Battleblog was updated today with information about Battlefield 3's open beta. It covers some very crucial information for those who don't entirely understand what a beta is and information about the systems running the beta. There has been a lot of negative feedback in the community towards Battlefield 3, but many people fail to realize (or forgot) that this is a beta. A beta is supposed to have bugs and as testers it's our job to kindly submit our feedback to DICE. Shouting colorful insults and cancelling your pre-order is not a way to help DICE improve Battlefield 3.
There is a select group of individuals that understand that what we are playing is a beta. The automatic assumption is, "wow DICE has a long way to go." The simple fact is, is that the beta is a rather old build, the beta is actually far behind where the game stands today."
"EA wrote:
Just like normal procedure when releasing a game, the Open Beta has had long lead times due to testing, certification, and setting up. This means that the code you are now playing is actually quite early and not representative of the final game."
"Wondering why the servers seem to be so overloaded? There's been six times the amount of testers in the BF3 beta than there was in BC2's beta! This high amount of usage has put stress on EA's servers and they have worked quickly to increase their server capabilities to better deal with the situation. So please be patient, it's a beta! The final release version of Battlefield 3 (October 25, 2011) will have a large amount of tweaks to make the game much more stable."
Tää on niille ragettajille, jotka ei ymmärää mitä varten on beta.
Ja minun lista:
+Äänet
+Animaatiot
+Ampuminen
+paljon unlockatavaa
+prone
+aseet
+hienon näköinen vaikka onkin beta
+bf2 fiilis
+ei ole bad company 3
+ja ihan v*tusti enemmän joita ei jaksa luetella
-jotkut ärsyttävät bugit, jotka kyllä saadaan aika varmasti korjattuu
- ranking systeemi eli tulee vähän liian nopeasti levua, mutta jostain olin lukevani että ne fiksailee sitä paremmaks
Onko tietoo löytyykö ps3 tai Xboxs 360 Bf3sesta serverlisti? latasin koneelle bf3sen ja nettisivulta löytyy serverlist mutta löytyykö ps3:sella? löysin pelistä vaa quickmath. Xboxsin betaa en ole viellä ladannut mut onko konsoli versioissa serverlist?
Kirjotanpa vielä erillisen kommentin, koska varmaan tuota edellistä viestiä ei todennäköisesti huomattas editoituna.
Sellanen tuli tässä vastaan(on varmasti tullut muillaki ja ehkä jo mainittu) että kun nouset makuulta ylös niin tähtäys jumittaa eli et voi tähdätä. Pitää vaihtaa secondary weapon ja sitte takas pääaseelle, jotta voi taas tähdätä.
Tekee tuota aina välillä, mutta tiukassa tilanteessa kun tuo ilmenee niin on melko ärsyttävä.
Ja puukko ei jostain syystä tunnu osuvan, vaikka mätkit sillä sitä vieressä makaavaa vihulaista useamman kerran.
Ei muuta tällä kertaa. :)
Sellanen tuli tässä vastaan(on varmasti tullut muillaki ja ehkä jo mainittu) että kun nouset makuulta ylös niin tähtäys jumittaa eli et voi tähdätä. Pitää vaihtaa secondary weapon ja sitte takas pääaseelle, jotta voi taas tähdätä.
Tekee tuota aina välillä, mutta tiukassa tilanteessa kun tuo ilmenee niin on melko ärsyttävä.
Ja puukko ei jostain syystä tunnu osuvan, vaikka mätkit sillä sitä vieressä makaavaa vihulaista useamman kerran.
Ei muuta tällä kertaa. :)
Viestiä on muokattu: 04.10.2011 21:04
+ Vihdoin vähän parempitasoista räiskintää
+ Aseissa on munaa
+ Näyttää upealta
+ Liikehdintä, eli esim. esteiden yli hyppääminen ja proneen heittäytyminen näyttää hyviltä
-+ Taskulamppu. Se loistaa prkl kirkkaammin kuin aurinko! Tosin pystyy helposti spottaamaan lampun kanssa camppivan snipun.
- Luodit menee kivien läpi, tuskin kuitenkaan lopullisessa pelissä?
- Kranaatti kimpoaa puiden lehdistä kuin muurista
- Omien pelaajien lamput ja laserit häikäisee myös sut
- Battlelog. Se olis ihan kiva JOS se olisi vaihtoehtoisena myös netissä, mutta kuitenkin pelissä olisi perinteiset main menut.
-Squadit. Kun kaverin kanssa liittyy johonkin servuun partylla niin ei pääse edes samaan squadiin.
+ Aseissa on munaa
+ Näyttää upealta
+ Liikehdintä, eli esim. esteiden yli hyppääminen ja proneen heittäytyminen näyttää hyviltä
-+ Taskulamppu. Se loistaa prkl kirkkaammin kuin aurinko! Tosin pystyy helposti spottaamaan lampun kanssa camppivan snipun.
- Luodit menee kivien läpi, tuskin kuitenkaan lopullisessa pelissä?
- Kranaatti kimpoaa puiden lehdistä kuin muurista
- Omien pelaajien lamput ja laserit häikäisee myös sut
- Battlelog. Se olis ihan kiva JOS se olisi vaihtoehtoisena myös netissä, mutta kuitenkin pelissä olisi perinteiset main menut.
-Squadit. Kun kaverin kanssa liittyy johonkin servuun partylla niin ei pääse edes samaan squadiin.
Viestiä on muokattu: 04.10.2011 21:08
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.