Ainiin ja vielä olisi mukava joku friend list vähän niinkuin steamissa. Pystyy joinimaan siitä samaan servuun ja jutella kätsysti, ettei tarvis steamia kaikkien ladata
Kuten jo noi Muokatut aseet ja muut on sanottu sit ois kans hyvä jos vaikka sais Tehtävät kans mukaa, jos ei jaksais mitää tylsää single playerii niin kuin bf2ssa, sillo ku ei jaksa pelaa netis tai pääse.
"Aikakausi" voisi olla nykyaika.
Friend list ois myös kiva.
Kunnon singleplayer juonella.
Oletettavasti kentät ovat yhtä suuria kuin bf2 niin mahdollisiin taloihin pääsisi kaikkiin sisälle ja mahdollisuuksien mukaan katolle/kellariin(mielenkiintoisemmat kaupunki taistelut).
Tuhoutuva ympäristö.
Objektien piirto etäisyys yhtäsuuri kuin näköetäisyys tai ainakin niin pitkä että piiloutuminen ruohoon kannattaa.
Pelaaja hukkuu uituaan liian pitkään.(mikäli tulee vaikka meritaistelu-kenttä niin eivät pelaajat hyppäisi laivasta pois ja uisi seuraavalle tai pelaaja ei uisi jokea pitkin pisimmällä olevalle lipulle).
Enemmän unlockeja(vähän niinkuin bf 2142)
Uusia classeja kuten spotter jolla olisi vaikka laser designator ja lentokoneissa
laserohjautuvat-pommit sekä tykistön ohjaamiseen vaadittavat välineet(tykistö olisi kuten mikä tahansa vehicle jota "ohjataan" itse).
Miinoja ei vain heitettäisi maahan vaan vaikka vähän "kaivettaisiin" ja laitettaisiin kuoppaan.
AA:t lockaisivat napin painalluksella mutta eivät ampuisi ohjusta "sarjatulella".
Supply dropin pudottaisi lentokone jonka voisi ampua alas.
Sotalaivat & Sukelusveneet.
Ajoneuvoihin vahinko mallinnus(pyörät/telaketjut, tykki, moottori, kopterin peräroottori, jne.).
Ajoneuvoilla bensamittari(esim.vähemmän baserapee kopterilla)
Ajoneuvoista poistuminen veisi aikaa(ei sitä sekunnissa tankista pois hypätä!)
Kuljetus koptereista voisi hypätä köysillä(kuten black hawk down-elokuvassa).
Uusia Peli-modeja voisi olla vaikka Basen tuhoominen jossa olisi kaikki "tuotantolaitokset" tai jtn sellaista.
Ja jos tästä aitoa ollaan tekemässä ni esim. tankkeihin n.3 miehen miehistöt(tykissä,ohjaamassa ja komentaja jolla on parempi näkyvyys kuin ajajalla ja jonka käytössä olisi tankin päällä oleva KK sekä tankin puollustus mekanismit).
3 kranaattia per ukko, kranaatista voisi tehdä heikomman, ettei ensimmäisellä iskulla kuole, tuoleja ja laatikoita ja sellaisia voisi heittää/rankentaa pienen suojan talon sisälle, voisi kaivaa juoksuhaudan, maalata/valita omat vaatteet/kuviot... Siinä on mun ehotuksia laitan lisää kun keksin^^
Minun mielestä medic pack pitäis jättää ja sen tilalle ottaa esim lääkeruisku mikä palauttaa omien elkut. Mahollisimman paljon unlock. Run energy sen mukaan miten paljon ammuksia on (esim jos support antaa ammo pack:it.)
Hauskaa olis saada BF3:en parit kartat BF2:sta. Grafiikat ihan jees, toisaalta taas niitähän nyt ei tuu kuitenkaa käytettyä niin paljoa kun jengi hinkkaa kuitenkin fbs:än kuntoon.
Minun mielestä medic pack pitäis jättää ja sen tilalle ottaa esim lääkeruisku mikä palauttaa omien elkut. Mahollisimman paljon unlock. Run energy sen mukaan miten paljon ammuksia on (esim jos support antaa ammo pack:it.)
Noita ammuksia sais just vähentää. Bäfä 2 ei ole mitään järkeä kun revitään granaatteja perseestä.
Ei UAVia ja commander ei vois spottia vihuja zoomaamalla.
Mitä vikaa UAV:ssa?
Myös vastustaja näkee UAV:n taivaalla ja pystyy päättelemään painopistealueen,
jos haluaa hifistellä.
Commanderin ei tarvitse nytkään zoomilla etsiä vihuja, riittää
kun heittää "Enemy spotted" vähän sinnepäin. Jos vihuja sattuu olevaan sillä
alueella niin ne tulee näkyviin.
laserpistooli ois siisti. semmonen jolla vois halkasta lentokoneita, ja sit ne koneen osat tippuis kahen vihollistankin päälle ja sais doublekillin ja siitä sais hullut bonarit joilla sais unlockattua pussillisen laserkranaatteja!
joku uus pelimoodi klassisen conquestin rinnalle ainakin. paremmin kannustettua tiimipelaamista, jota jo vähän 2142:ssa nähtiin, eli bonareita käskyjen tottelemisesta. ei mee sillon se "publaaminen" ihan läskiks, niinkun kakkosessa. apinoita tosin on aina, eikä siitä pääse ikinä mihkään.
itse tuen kaiken maailman mitaleita ja unlockeja yms. siksi, koska sillon jaksaa pelata yksinkin, kun on jotain tavoteltavaa. eikä mulla yksinkertaisesti ole edes aikaa alkaa harrastaa mitään hc-klaani-pelaamista.
olis myös hienoa jos mapeista pystyis tekemään paljon laajempia ja monipuolisempia mitä ne tähän mennessä on ollu. Battlefieldin idea on alusta asti ollu inffityksen ja ajoneuvojen yhdistäminen, joten en todellakaan halua nähdä mitään hirveetä läjää kranaattifestari-karttoja.
commanderi saa mun puolesta ehdottomasti jäädä. sille vois vaikka kehitellä enemmän kaikkea kättä pidempää, kunhan hyvä balanssi säilyy. sillä vois olla vaikka mahdollista jakaa niiden kertakäyttöoikeuksia squad leadereille.
luotan Diceen. kyllä ne jotain keksii. pelimoottori kun ois vimpan päälle kasassa vielä.
tuuttii sanoo:
Öö parempi pelimoottori kuin bf2, ja peli jotai ei kusta heti ensimmäisessä pätsissä kun joku ei pärjää kun toinen osaa painaa hyppynappia, tai makuulleenmeno nappia.
mun mielestä ei ainakaan oo siistiä että hyppiminen on mikään selviytymistaktiikka. maihin meneminkin sais kestää vaikka about sekunnin, ettei siitäkään sais apua ellet oo ollu maissa jo hyvissä ajoin. kyykkyyn meneminen vois tapahtua sentään heti. sillon pitäs vähän miettiä ennenkun alkaa ryntäilemää.
Öö parempi pelimoottori kuin bf2, ja peli jotai ei kusta heti ensimmäisessä pätsissä kun joku ei pärjää kun toinen osaa painaa hyppynappia, tai makuulleenmeno nappia.
Mä haluaisin karttoja, joissa "tapahtuu kaikkialla", eli ettei kartan reunoja käytetä vaan piilossa liikkumiseen, vaan siellä taisteltaisiin. Ja sitten sniperin pitäisi omata ghillie-puku, eikä nurtsi saisi kadota jonkun matkan päästä, kuten vaikka CoD4:ssä.
Edit: Toivottavasti nämä ehdotukset tulisivat siihen, mutta en usko, vaikka ovat hyviä.
Kevyet laitteistovaatimukset, eli eli peliin pitäisi laittaa jotkin ultra-low grafiikka-asetukset, mutta korkeilla asetuksilla pelin pitäisi toki näyttää hyvältä.
Enemmän realismia kuin Bf2:ssa, tuhoutuvia ympäristöjä (niiden ei kuitenkaan tarvitsisi nostaa laitteistovaatimuksia jonnekkin moniydinprosessoreiden tasolle), vähemmän kranaatteja, esim 2142:ssa on muistaakseni 2 kranua per ukko, joten niitä ei jatkuvasti sada.
Nimen ei tarvitsisi olla Battlefield 3, eikä siinä myöskään tarvitsisi olla mitään vuosilukua.
Hyvä yksinpeli olisi myös ihan mukava lisä.
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.
<<12345>>
15.06.2009 09:16
#41
Tarkka-ampujan puku josta olisi hyötyä.
Edit:unlock pistooleja
Ja jos sen vaikka tekis niin ettei se katoa jos sitä kattoo 200m päästä niinkuin BF2:ssa kaikki kit geometry katoaa jossain 300-400m tienoilla.
25.06.2009 15:17
#42
25.06.2009 18:43
#43
Team: [-God-]
25.06.2009 18:57
#44
04.08.2009 18:00
#45
Team: [TSB]
04.08.2009 18:23
#46
Friend list ois myös kiva.
Kunnon singleplayer juonella.
Oletettavasti kentät ovat yhtä suuria kuin bf2 niin mahdollisiin taloihin pääsisi kaikkiin sisälle ja mahdollisuuksien mukaan katolle/kellariin(mielenkiintoisemmat kaupunki taistelut).
Tuhoutuva ympäristö.
Objektien piirto etäisyys yhtäsuuri kuin näköetäisyys tai ainakin niin pitkä että piiloutuminen ruohoon kannattaa.
Pelaaja hukkuu uituaan liian pitkään.(mikäli tulee vaikka meritaistelu-kenttä niin eivät pelaajat hyppäisi laivasta pois ja uisi seuraavalle tai pelaaja ei uisi jokea pitkin pisimmällä olevalle lipulle).
Enemmän unlockeja(vähän niinkuin bf 2142)
Uusia classeja kuten spotter jolla olisi vaikka laser designator ja lentokoneissa
laserohjautuvat-pommit sekä tykistön ohjaamiseen vaadittavat välineet(tykistö olisi kuten mikä tahansa vehicle jota "ohjataan" itse).
Miinoja ei vain heitettäisi maahan vaan vaikka vähän "kaivettaisiin" ja laitettaisiin kuoppaan.
AA:t lockaisivat napin painalluksella mutta eivät ampuisi ohjusta "sarjatulella".
Supply dropin pudottaisi lentokone jonka voisi ampua alas.
Sotalaivat & Sukelusveneet.
Ajoneuvoihin vahinko mallinnus(pyörät/telaketjut, tykki, moottori, kopterin peräroottori, jne.).
Ajoneuvoilla bensamittari(esim.vähemmän baserapee kopterilla)
Ajoneuvoista poistuminen veisi aikaa(ei sitä sekunnissa tankista pois hypätä!)
Kuljetus koptereista voisi hypätä köysillä(kuten black hawk down-elokuvassa).
Uusia Peli-modeja voisi olla vaikka Basen tuhoominen jossa olisi kaikki "tuotantolaitokset" tai jtn sellaista.
Ja jos tästä aitoa ollaan tekemässä ni esim. tankkeihin n.3 miehen miehistöt(tykissä,ohjaamassa ja komentaja jolla on parempi näkyvyys kuin ajajalla ja jonka käytössä olisi tankin päällä oleva KK sekä tankin puollustus mekanismit).
Siinä muutama ehdotus purtavaksi!
04.08.2009 19:16
#47
04.08.2009 20:12
#48
04.08.2009 23:49
#49
12.08.2009 22:35
#50
12.08.2009 22:54
#51
13.08.2009 16:26
#52
Minun mielestä medic pack pitäis jättää ja sen tilalle ottaa esim lääkeruisku mikä palauttaa omien elkut. Mahollisimman paljon unlock. Run energy sen mukaan miten paljon ammuksia on (esim jos support antaa ammo pack:it.)
Noita ammuksia sais just vähentää. Bäfä 2 ei ole mitään järkeä kun revitään granaatteja perseestä.
24.08.2009 14:50
#53
Team: Wackos
25.08.2009 11:50
#54
Noita ammuksia sais just vähentää. Bäfä 2 ei ole mitään järkeä kun revitään granaatteja perseestä.
Minä haluan BF3:een sellaisen animaation jossa näkyy kun ne repii kranaatteja jonkun pyllystä.
25.08.2009 14:21
#55
Ei UAVia ja commander ei vois spottia vihuja zoomaamalla.
Mitä vikaa UAV:ssa?
Myös vastustaja näkee UAV:n taivaalla ja pystyy päättelemään painopistealueen,
jos haluaa hifistellä.
Commanderin ei tarvitse nytkään zoomilla etsiä vihuja, riittää
kun heittää "Enemy spotted" vähän sinnepäin. Jos vihuja sattuu olevaan sillä
alueella niin ne tulee näkyviin.
25.08.2009 15:34
#56
25.08.2009 16:16
#57
joku uus pelimoodi klassisen conquestin rinnalle ainakin. paremmin kannustettua tiimipelaamista, jota jo vähän 2142:ssa nähtiin, eli bonareita käskyjen tottelemisesta. ei mee sillon se "publaaminen" ihan läskiks, niinkun kakkosessa. apinoita tosin on aina, eikä siitä pääse ikinä mihkään.
itse tuen kaiken maailman mitaleita ja unlockeja yms. siksi, koska sillon jaksaa pelata yksinkin, kun on jotain tavoteltavaa. eikä mulla yksinkertaisesti ole edes aikaa alkaa harrastaa mitään hc-klaani-pelaamista.
olis myös hienoa jos mapeista pystyis tekemään paljon laajempia ja monipuolisempia mitä ne tähän mennessä on ollu. Battlefieldin idea on alusta asti ollu inffityksen ja ajoneuvojen yhdistäminen, joten en todellakaan halua nähdä mitään hirveetä läjää kranaattifestari-karttoja.
commanderi saa mun puolesta ehdottomasti jäädä. sille vois vaikka kehitellä enemmän kaikkea kättä pidempää, kunhan hyvä balanssi säilyy. sillä vois olla vaikka mahdollista jakaa niiden kertakäyttöoikeuksia squad leadereille.
luotan Diceen. kyllä ne jotain keksii. pelimoottori kun ois vimpan päälle kasassa vielä.
Öö parempi pelimoottori kuin bf2, ja peli jotai ei kusta heti ensimmäisessä pätsissä kun joku ei pärjää kun toinen osaa painaa hyppynappia, tai makuulleenmeno nappia.
mun mielestä ei ainakaan oo siistiä että hyppiminen on mikään selviytymistaktiikka. maihin meneminkin sais kestää vaikka about sekunnin, ettei siitäkään sais apua ellet oo ollu maissa jo hyvissä ajoin. kyykkyyn meneminen vois tapahtua sentään heti. sillon pitäs vähän miettiä ennenkun alkaa ryntäilemää.
25.08.2009 16:17
#58
Team: |CPPP|
25.08.2009 16:34
#59
Edit: Toivottavasti nämä ehdotukset tulisivat siihen, mutta en usko, vaikka ovat hyviä.
25.08.2009 22:47
#60
Enemmän realismia kuin Bf2:ssa, tuhoutuvia ympäristöjä (niiden ei kuitenkaan tarvitsisi nostaa laitteistovaatimuksia jonnekkin moniydinprosessoreiden tasolle), vähemmän kranaatteja, esim 2142:ssa on muistaakseni 2 kranua per ukko, joten niitä ei jatkuvasti sada.
Nimen ei tarvitsisi olla Battlefield 3, eikä siinä myöskään tarvitsisi olla mitään vuosilukua.
Hyvä yksinpeli olisi myös ihan mukava lisä.
<<12345>>