David Vonderhaar on yksi Treyarchin eniten näkyvillä olleista henkilöistä. Kenties juuri siitä syystä hänet on istutettu mikrofonin ääreen selittämään Black Ops 2:n viimeisimmän moninpelitrailerin sisältö tarkemmin kuin mitä sen alkuperäisversiosta katsoja itse saa irti.
Viiden minuutin aikana selvennetään Pick 10 -luokkatoimintoa, pelin lukuisia uusia aseiden lisäosia sekä muita vempeleitä. Eikö kaikki trailerit voisi varustaa selostuksella?
Viiden minuutin aikana selvennetään Pick 10 -luokkatoimintoa, pelin lukuisia uusia aseiden lisäosia sekä muita vempeleitä. Eikö kaikki trailerit voisi varustaa selostuksella?
MAINOS
MAINOS
<<12>>
14.09.2012 09:36
#21
14.09.2012 13:57
#22
14.09.2012 15:15
#23
ihan samanlailla codin moottoriaki on muuteltu :DDDD
Call of Duty 4: Modern Warfare IW 3.0
Call of Duty: World at War IW 3.0
Call of Duty: Modern Warfare 2 IW 4.0
Call of Duty: Black Ops IW 3.0
Call of Duty: Modern Warfare 3 MW3 engine
Call of Duty: Black Ops Black Ops II engine
Faktat kuntoon. Jokainen näistä on väsätty edellisen päälle, missään vaiheessa ei ole kunnolla keskitytty moottorin kehittämiseen. Siksihän CoDit on aina ollu niin saman tyylisiä graafisesti. Vasta nyt Black Ops 2 tuo merkittäviä uudistuksia, kun se tukee DX11.
Frostbite 1 oli vitusti mukavempi moottori kuin kakkonen. Tosin ihmettelen miksi päivittää codin pelimoottoria, kun se on jo ennestään ihan tarpeeksi kevyt, korjais vaan hitboxit. Mutta mitä porukka haluaa täällä codeista? Uusia grafiikkoja? Ilmeisesti, koska se on ainut asia mikä ei pelisarjassa ole hirveästi muuttunut.
Moottorin. Se tuo kaikkea lisää peliin grafiikkojen lisäksi. Vähän uutta tuntumaa sillä kaikki pelit tuntuu ihan cod 2:lta. Tuo tulevaisuus codi voi tosin olla ihan hyvää vaihtelua siihen perus ak 47 ampumiseen.
14.09.2012 15:54
#24
ihan samanlailla codin moottoriaki on muuteltu :DDDD
Call of Duty 4: Modern Warfare IW 3.0
Call of Duty: World at War IW 3.0
Call of Duty: Modern Warfare 2 IW 4.0
Call of Duty: Black Ops IW 3.0
Call of Duty: Modern Warfare 3 MW3 engine
Call of Duty: Black Ops Black Ops II engine
Faktat kuntoon. Jokainen näistä on väsätty edellisen päälle, missään vaiheessa ei ole kunnolla keskitytty moottorin kehittämiseen. Siksihän CoDit on aina ollu niin saman tyylisiä graafisesti. Vasta nyt Black Ops 2 tuo merkittäviä uudistuksia, kun se tukee DX11.
Frostbite 1 oli vitusti mukavempi moottori kuin kakkonen. Tosin ihmettelen miksi päivittää codin pelimoottoria, kun se on jo ennestään ihan tarpeeksi kevyt, korjais vaan hitboxit. Mutta mitä porukka haluaa täällä codeista? Uusia grafiikkoja? Ilmeisesti, koska se on ainut asia mikä ei pelisarjassa ole hirveästi muuttunut.
Moottorin. Se tuo kaikkea lisää peliin grafiikkojen lisäksi. Vähän uutta tuntumaa sillä kaikki pelit tuntuu ihan cod 2:lta. Tuo tulevaisuus codi voi tosin olla ihan hyvää vaihtelua siihen perus ak 47 ampumiseen.
Musta jotenkin tuntuu siltä, että tällä sivustolla on suurin osa jotai publapelaajia, jotka ei tiedä muita pelei kuin bf ja cod.
14.09.2012 22:56
#25
Team: *CoF* [CoF]
15.09.2012 00:05
#26
ihan samanlailla codin moottoriaki on muuteltu :DDDD
Call of Duty 4: Modern Warfare IW 3.0
Call of Duty: World at War IW 3.0
Call of Duty: Modern Warfare 2 IW 4.0
Call of Duty: Black Ops IW 3.0
Call of Duty: Modern Warfare 3 MW3 engine
Call of Duty: Black Ops Black Ops II engine
Faktat kuntoon. Jokainen näistä on väsätty edellisen päälle, missään vaiheessa ei ole kunnolla keskitytty moottorin kehittämiseen. Siksihän CoDit on aina ollu niin saman tyylisiä graafisesti. Vasta nyt Black Ops 2 tuo merkittäviä uudistuksia, kun se tukee DX11.
Frostbite 1 oli vitusti mukavempi moottori kuin kakkonen. Tosin ihmettelen miksi päivittää codin pelimoottoria, kun se on jo ennestään ihan tarpeeksi kevyt, korjais vaan hitboxit. Mutta mitä porukka haluaa täällä codeista? Uusia grafiikkoja? Ilmeisesti, koska se on ainut asia mikä ei pelisarjassa ole hirveästi muuttunut.
Moottorin. Se tuo kaikkea lisää peliin grafiikkojen lisäksi. Vähän uutta tuntumaa sillä kaikki pelit tuntuu ihan cod 2:lta. Tuo tulevaisuus codi voi tosin olla ihan hyvää vaihtelua siihen perus ak 47 ampumiseen.
Musta jotenkin tuntuu siltä, että tällä sivustolla on suurin osa jotai publapelaajia, jotka ei tiedä muita pelei kuin bf ja cod.
Kerroha tok jok muukki pel ku päf tai kod. Mää ihan jänskätä tääl...
FB1 vitusti mukavempi kun FB2 ??? Diggasitko paljonki kun lehdet blokkas skoden lentoradan tai kun mortar sattuikin tulemaan omaan niskaan kun kiikareilla laitoit sen menemään "vapaaseen paikkaan" ? Ootko kommentointihetkellä ollu pilvessä tai jotakin ?
Mitä porukka haluaa CoDeilta ? Varmaankin muutosta tohon aina samanlaiseen putkijuoksuun, isompiin mappeihin, kanihyppelyn loppua, ym ym ym ja vielä kaupan päälle realistisuutta. Eikös Quake jo tarjoa sitä hypipompiammusingollaschaissea ? On muuten vieläkin pari valovuotta CoDeja siinäkin asiassa edellä !
15.09.2012 11:29
#27
Musta jotenkin tuntuu siltä, että tällä sivustolla on suurin osa jotai publapelaajia, jotka ei tiedä muita pelei kuin bf ja cod.
Kerroha tok jok muukki pel ku päf tai kod. Mää ihan jänskätä tääl...
FB1 vitusti mukavempi kun FB2 ??? Diggasitko paljonki kun lehdet blokkas skoden lentoradan tai kun mortar sattuikin tulemaan omaan niskaan kun kiikareilla laitoit sen menemään "vapaaseen paikkaan" ? Ootko kommentointihetkellä ollu pilvessä tai jotakin ?
Mitä porukka haluaa CoDeilta ? Varmaankin muutosta tohon aina samanlaiseen putkijuoksuun, isompiin mappeihin, kanihyppelyn loppua, ym ym ym ja vielä kaupan päälle realistisuutta. Eikös Quake jo tarjoa sitä hypipompiammusingollaschaissea ? On muuten vieläkin pari valovuotta CoDeja siinäkin asiassa edellä !
Hohhoijaa, imo molemmat pelisarjat on paskoja. Mutta miksi codeihin pitäs tehdä isommat mapit? Monet tykkää pienistä mapeista. Ja nauran tolle aina, ku joku puhuu realistisuudesta ja peleistä samas lausees :D
15.09.2012 12:11
#28
Kerroha tok jok muukki pel ku päf tai kod. Mää ihan jänskätä tääl...
FB1 vitusti mukavempi kun FB2 ??? Diggasitko paljonki kun lehdet blokkas skoden lentoradan tai kun mortar sattuikin tulemaan omaan niskaan kun kiikareilla laitoit sen menemään "vapaaseen paikkaan" ? Ootko kommentointihetkellä ollu pilvessä tai jotakin ?
Mitä porukka haluaa CoDeilta ? Varmaankin muutosta tohon aina samanlaiseen putkijuoksuun, isompiin mappeihin, kanihyppelyn loppua, ym ym ym ja vielä kaupan päälle realistisuutta. Eikös Quake jo tarjoa sitä hypipompiammusingollaschaissea ? On muuten vieläkin pari valovuotta CoDeja siinäkin asiassa edellä !
Tiedätkö nyt ihan varmasti, mitä se pelimoottori siellä taustalla tekee? Voin kertoa, että ainakin mortari on koodaajasta kiinni.
Mitä porukka haluaa oikeasti CoDilta? Ei mitään ihmeellistä. Käyttäjäkunta, jolle kyseistä pelisarjaa on myyty jo parin vuoden ajan on kasuaalipelaajat, jotka edustavat kumpaakin sukupuolta, ja ovat yleensä iältään 16-25 vuotiaita.
Kasuaalipelaajat haluavat pelin, jota voi pelailla silloin tällöin ilman, että tarvii 'opetella' liikaa juttuja erikseen. Otat yksinkertaisesti ohjaimen käteen ja pelaat. CoDi 'tarjoaa' tämän mahdollisuuden heille, jonka takia peli myy hyvin.
Jotta kasuaalipelaajat ei kyllästy, tuodaan joka vuosi uusi CoDi markkinoille, joka eroaa jonkin verran aikaisemmista peleistä, mutta silti säilyttää sen helppouden.
Se toimii, ja ActiVision tekee voittoa sillä. Miksi siis muuttaa jotain, mikä toimii?
Ai niin, BF3 on myös kasuaaleille. lel
<<12>>