Saksalainen pelisivusto GameStar.de kyseli EA:n Patrick Söderlundilta Battlefield-yhteisöjä kiinnostavia kysymyksiä. Suurimpana uutisena haastattelun pohjalta voidaan pitää vahvistus sille, ettei Battlefield 3 tule saamaan modityökaluja. Syy on sama kuin Bad Company 2:n kohdalla, eli Frostbite-pelimoottori on sen verran monimutkainen ettei sille voida tarjota helppokäyttöisiä modityökaluja. Kirvestä ei kuitenkaan vielä kannata heittää kaivoon kilpapelaamisen osalta, sillä Battlefieldejä ei ole ennenkään pelattu kilpaa ylimääräisten modien kanssa vaikka modituki peleistä olisikin löytynyt.
Katso haastattelu
Katso haastattelu
MAINOS
MAINOS
<<12>>
06.07.2011 14:09
#21
Ovathan modaajatkin kehittyneet siinä missä pelien kehittäjätkin ja nykyisiin moottorirakenteisiin on hyvin pystytty tutustumaan mm. Unityn ja Cryengine 2 avulla.
Ei niitä työkaluja tarvitse tehdä sen yksinkertaisemmiksi kun jos kerran DICEnkin alaiset on oppinut niitä käyttämään niin kyllä modaajatkin siihen pystyy.
06.07.2011 14:25
#22
Ei niitä työkaluja tarvitse tehdä sen yksinkertaisemmiksi kun jos kerran DICEnkin alaiset on oppinut niitä käyttämään niin kyllä modaajatkin siihen pystyy.
Tuo on kyllä totta, mutta voi se olla myös totta että moottorin fysiikka voi olla hankalaa niin sanotuille normi modaajille. Mutta kuten useassa paikassa lukee DICE voi joutua syömään sanansa asiassa. And who knows ehkä jossain vaiheessa voi se moditooli tulla.
06.07.2011 14:30
#23
Mutta onkos dedi servot? Ei taida niin ei taida tota matsi skeneäkää syntyä.
Jos en nyt ihan väärin muista niin ei ole dedi servuja, samaan tyyliin serverit kuten BC2.
Pahalta rupeaa kyllä näyttämään klaanimatsailu tämänkin pelin kohdalta =/
on tässä dedicated serverit samoin kuin oli bc2:ssa. termit haltuun. dedicated server ohjelmistoja ei vaan laiteta yleiseen jakoon vaan annetaan tietyille palveluntarjoajille joita pelaajat voivat sitten vuokrata, niinkuin oli bc2:ssakin.
Laniturnaukset kyllä kärsii kun ei tuo pingiin minkäänlaista hyötyä.
No anteeksi kun en täsmentänyt, tarkoitin juuri tuolla dedi servujen puuttumisella, ettei ole yleisessä jaossa niitä. BC2 kusi klaanipelaamisen, niin tulee kusemaan myös BF3. BC2 on ollut kyllä parempi kuin MW:t, mutta BF3 sekä MW3 tulevat näillä näkymin kusemaan *askaa klaanipelaajien niskaan,kuten niin ovat tehneet CoD,MW,BC2 ja Operation Flashpoint. Huonolta näyttää nykyään tämä klaanipelaamisen tulevaisuus =/ Publapelleilyä klaanitagin alla en laske klaanipelaamiseksi!
P.S. Sinulle voin sanoa,että laita pisteen jälkeen isokirjain ;)
06.07.2011 17:24
#24
Niin se vaan on että ei klaanipelaajilta sitä isoa rahaa saada. Pieni porukka joka vieläpä hinkkaa samaa peliä 5 vuotta putkeen ennen uuteen siirtymistä. Publaajilta saa vuoden tai kahden välein varmasti rahaa.
06.07.2011 18:06
#25
Ainoana pelkona mielestäni on se mitä conquest kartat tulee olemaan. Jos ovat yhtä kuraa kuin BC2 niin homma on menetetty. Olisivat saaneet jättää tästä koko rushin pois ja keskittyä taas olennaiseen.
06.07.2011 18:27
#26
P.S. Sinulle voin sanoa,että laita pisteen jälkeen isokirjain ;)
ps. Sinulle voin sanoa, että laita pilkun jälkeen välilyönti ;)
06.07.2011 19:30
#27
Ainoana pelkona mielestäni on se mitä conquest kartat tulee olemaan. Jos ovat yhtä kuraa kuin BC2 niin homma on menetetty. Olisivat saaneet jättää tästä koko rushin pois ja keskittyä taas olennaiseen.
Juurikin näin.
Olisivat saaneet jättää myös yksinpelin kokonaan tekemättä. BF sarja kuitenkin aina pyörinyt moninpelin ympärillä, eikä BC:iden käsikirjoitukset olleet mitään tusinatavaraa parempaa. Yksinpeliin käytetyt työtunnitkin olisi voinut käyttää modituen tekemiseen, mutta eikös se ole aika selvää että haluavat myydä enemmän DLC:tä, joten ei modityökaluja.
Dice pudonnut jo omalta kohdalta sieltä hyvien tekijöiden listalta, mutta eiköhän tuo tule julkaisupäivän jälkeen ostettua, mikäli se näyttää ja tuntuu Battlefieldiltä, eikä BC:ltä. Eikä onneksi haittaa vaikka tämä kusiskin, katse siintää elokuun 30. päivään...
Team: Paranoia
06.07.2011 20:11
#28
Eikä onneksi haittaa vaikka tämä kusiskin, katse siintää elokuun 30. päivään...
http://www.joystiq.com/2011/04/27/driver-san-francisco-peels-out-on-august-30-2011/ ?!?
06.07.2011 20:17
#29
Lukekaa toi ja voitte olla hiljaa kaikkine paskoineen. Ku ei pysty niin ei pysty tekemään.
Team: =BFP=
06.07.2011 21:21
#30
Rushin kentät nyt sitten ovat asia erikseen. Ainakin erottelu kapeiden ja laajojen kenttien välillä on hyvä tehdä Conquestiin ja Rushiin.
06.07.2011 22:42
#31
Niin ja CoDin pelaajille vielä muistutuksena, ettei Battlefieldejä ole ennenkään modien kanssa kilpaa pelattu, vaikka se olisi ollut mahdollista. Turha modtoolien puutteen pohjalta on alkaa toivoa menettää.
Eipä ole ei, mutta se nähtiin jo mitä kävi BC2:lle. Enpä jaksa uskoa, että tästäkään mitään tulee. Säästyypi 50e muihin harrastuksiin.
Helpottaisi kyllä elämää huomattavasti Ready up'it sun muut avustukset. Jonkun helpon modin avulla saataisiin optimoitua peliä paremmin toimivaks. Poistamalla vaikka lentävät paskat ympäristöstä (Jos tässä niitä nyt on) ja tekemällä pelin graffoista simppelimmät.
Team: Patriots
07.07.2011 01:51
#32
Toivottavati pystyy ees liikuun,,,, No nyt seuraavan syksyn voidaan taas nitä paskapuheita korjaiolla kun unohtu pc... Voin veikata et hyvä konsolikäänös tulee. Ilman kyykkyä ym.
07.07.2011 03:36
#33
07.07.2011 16:49
#34
Luojan kiitos niitä ei tule, koska ne ei kuulu bäfään.
Modit ei kuulu bäfään? Mitä vittua sä selität? Ehkä parasta Battlefield kakkosessa on juurikin ne modit.
07.07.2011 17:02
#35
Luojan kiitos niitä ei tule, koska ne ei kuulu bäfään.
????
07.07.2011 18:31
#36
08.07.2011 03:53
#37
Mutta eipä kristallipalloa tarvittu tähän muutenkaan. Em ole yllättynyt ja turha niitä modeja on tulla vinkumaan kun niitä ei tule enään.
<<12>>