DICE on ottanut jälleen askeleen lähemmäs pelaajia pyytämällä suoraa palautetta Bad Company 2:n nykytilasta ja sen ongelmista. Tähän ketjuun on mahdollista lähettää omat toiveensa, joista oleellisimmat ja toteutuskelpoiset kerätään yhteen ensimmäiseen viestiin. Samasta viestistä löytyy DICE:n jo tiedostamat ja tutkinnassa olevat ongelmat.
Näitä asioita DICE parhaillaan tutkii:
Näitä asioita DICE parhaillaan tutkii:
- Revive invulnerability
- Blue chat box square on some PC's and settings
- AT4 weapon balance
- Reload text in the middle of the screen
- VoIP
- Insignia bug (no requirement for SPECACT)
- C4 does not always work
- Custom resolutions
- Horn isn't audible to other players
- UAV on White Pass crashes into trees on first use
- Being shot only affects the model and animation not the aim. It should recoil the aim too
- No vertical line on GOL Sniper reticule
- Server lag
MAINOS
MAINOS
<<1234>>
Team: {MB}
16.07.2010 00:55
#21
ps. missä se BF 1943 viipyy ? piti julkasun olla alkuperin maaliskuus ?
16.07.2010 01:15
#22
16.07.2010 03:03
#23
jotain kuulapyssyä..mites nois reconkiväärit mm:M95 ammus näkyy kun se lentää :D,
Ammuksen lähtönopeus 854 m/s ei pitäisi kyllä näkyä..no ehkä pilkun viilaamista-
mutta mutta.
16.07.2010 03:46
#24
Flaret kopuihin olis kiva.
On ollu vissii alusta asti, laitat Smoke speci ku meet lentelee, nii sitte ku sulla on traceri kiinni ammu flaret nii lähtee traceriki irti.
Team: |CPPP|
16.07.2010 09:04
#25
Hekot jo riittävän paskamaisia AT4 kummalinen variable_teho?!,M1 äänet lähinnä-
jotain kuulapyssyä..mites nois reconkiväärit mm:M95 ammus näkyy kun se lentää :D,
Ammuksen lähtönopeus 854 m/s ei pitäisi kyllä näkyä..no ehkä pilkun viilaamista-
mutta mutta.
No on se hyvä, että näkee sen lennon, koska muuten sitä tippumisen arviointia on hankala tehdä, ellei jo siis ole oppinut sitä. Ja kun se vaihtelee: joka kiväärillä on omansa... Ja mistä sä tiedät minkälainen ääni M1:stä oikeestikin lähtee? ;D
16.07.2010 11:13
#26
Lisää/tehokkaampia ilmatorjunta tsydeemejä baseen. Konsoleilla ainaskii jatkuvaa hulilupteri reippausta tai joku idiootti mittari statseihin ku on reipant tarpeeks kauan :D
Atacamassakin näkyy sellasia noobeja jotka vetää oman basen it-tykillä yli puolen kentän ja niille ei kopu mahda mitään. Ja tätä baserape ongelmaahan pc:llä ei ole, koska melkein kaikki serverit kieltää baserapen bannin/kickin uhalla. Joten en kaipaa it-tykkejä tai niiden tehoa lisää.
Taistelu Helikopterit saisivat totella fysiikanlakeja hieman enemmän ja niillä on aivan äärettömän helppo lentää. Recon classin saisi valita vain 2 pelaajaa kummaltakin puolelta. Tois enemmän intensiivisyyttä peliin ja loppuisi se ylenpalttinen mangum ammon+sniper raiskaus.
Hmm. Koput ovat ihan OK nyt, mutta haluaisin niistä sellaiset kun ne ovat esim. xboxilla. Testasin sitä xboxin kopua niin se on paljon "äkäsempi" mitä pc:ssä, eli tekee kaikki käännökset nopeemmin, nousee nopeemmin ja ylipäätänsä LIIKKUU nopeemmin.
16.07.2010 12:44
#27
-1st person spec moden,
-battlerecorderin,
- revive suoja pois,
- medickeille 30 panoksen aseet, aseiden heilunta pois,
- enemmän rekyyliä ja spreadia ettei voi ampua nappi pohjassa,
- vähemmän tönkkö liikkuvuus,
- sellaiset mapit missä voi tehdä fullcapin,
- tv ohjukset koptereihin,
- ip connecti, lani-tuki,
- enemmän muokattavat conffi tiedostot,
-assautilta ammopackit pois
- enemmän mappeja
16.07.2010 13:47
#28
Team: =WAR=
16.07.2010 15:28
#29
- enemmän muokattavat conffi tiedostot,
-assautilta ammopackit pois
conffi tiedostot tois haxaajia vain lisää. Ja kukas niitä ammuksia jakais? nykyäänkin vaikka 40mm käyttäjiä löytyy tusina joka kentästä niin panoksia ei saa vaikka ampuu kohti pari lipasta ja painaa give me ammo.
Korjauksen "Distinguished Weapon Knowledge" merkkiin (eli kaikissa aseissa pronssi tähti)
SPECACT servulla pelatessa voi jo saavuttaa puuttuvat 4 tähteä. Eli voi saada all broze tähdet.
16.07.2010 15:47
#30
16.07.2010 15:57
#31
Mieti Jurz lisää näitä.
Team: [KG]
16.07.2010 21:40
#32
16.07.2010 21:55
#33
Eli ensinmäinen joka näkee tappaa? Ei yhtää hyvä ku hädin tuskin muutenkaa kerkee antaa takasin. Mitäs mieltä muut on tästä?
Btw, aika usein nykyää näkyy aimbottaajia servuilla.
16.07.2010 23:01
#34
Hekot jo riittävän paskamaisia AT4 kummalinen variable_teho?!,M1 äänet lähinnä-
jotain kuulapyssyä..mites nois reconkiväärit mm:M95 ammus näkyy kun se lentää :D,
Ammuksen lähtönopeus 854 m/s ei pitäisi kyllä näkyä..no ehkä pilkun viilaamista-
mutta mutta.
No on se hyvä, että näkee sen lennon, koska muuten sitä tippumisen arviointia on hankala tehdä, ellei jo siis ole oppinut sitä. Ja kun se vaihtelee: joka kiväärillä on omansa... Ja mistä sä tiedät minkälainen ääni M1:stä oikeestikin lähtee? ;D
Garandista on olemassa muissakin peleissä paremmin tehdyt soundit,ääniä voit-
tarkastella joko Dokumenteista ja vaikka tästä http://www.youtube.com/watch?v=Dz4G0h92u_I&feature=related
Noin yleensä ottaen kaikki näihin peleihin liittyvä lähtee omista mieltymyksistä-
henk.koht. en välttämättä sitä luotia halua nähdä (olisi tietty ollut Armeijassa/-
Kertausharjoituksissa kiva nähdä miten se luoti lentää :D extra kuntsareitten toivossa).
Team: |RG|
17.07.2010 00:34
#35
Aseittein modausta: värin vaihtoa etc, mutta ei liikaa CoD:ia :p
Team: |CPPP|
17.07.2010 08:06
#36
17.07.2010 14:42
#37
Lisää KARTTOJA, siitä olis hyvä lähteä. Nämä muutamat mapi tungetaan täyteen kaikkea sälää, vaikka suurin ongelma on tämä samojen mappien kyntäminen.
I agree
17.07.2010 14:47
#38
Team: |CPPP|
17.07.2010 15:19
#39
Mua raivostuttaa eniten se,että kaksintaisteluissa kuolevat todella usein molemmat. Missään muussa pelissä en ole törmännyt vastaavaan...
Ööö... Eikös se ole aika aitoa?! :o Koska et sä saman tien lopeta liipasimen painamista ja ei ne luodit ilmasta katoa, vaikka sä kuolisitkin. Enemmin muihin peleihin tämä ominaisuus pitäisi lisätä... ;D
17.07.2010 15:47
#40
aseiden heilumiset pois?
ja enemmän rekyyliä?
ootkos sä ja jannu oikeesti ampunut intissä sarjatulta rynkyllä?
jos tulis todemukanne rekyyli? heh niiitä oikeesti kukaan enää käyttäs peleissä.
korkeintaan 1-5m metrin matkalta niisät on hyötyä.
jos sais kaikkien aseitten painon mitä valittee miehella, niin vois jokainen muokata jannuu alotuksessa. vois olla hiukka vähemmän at huoria liikenteessä. eli miehen liikunta nopeus vaikuttas aseitten painoon.
ja jos vielä niihin tulis niiten oikee tulivoima! ois aika jees!
ois kiva ajaa tankilla talonläpi.
garlgustaf
http://en.wikipedia.org/wiki/Carl_Gustav_recoilless_rifle
ja oikeesti pitää saada servulle säädöt, että ei tule vitun snipuja haluttua enempää. menee oikeesti hermot, saatanan tollojenkanssa.
esim. lähtee kopulla räjäytäänpommia, hetken ootteleeeeee.. sniput juoksee vierestä metään piloon. ei helevetti.! kyllä sillä kopulla pääseen nopeempaa.
oon monesti testannut! pärjään yksin paremmin ku 29 paskan kaverikanssa!
ne vain tapattaa ittensä ja hävitään! ei helevetti.
ja servuja ei sais pitää auki jos ei ole admin paikalla.
ja se harcore;) jos sinne laittas aseitten oikeet tehot ois aika ovelapelata;)
cahingunilla ku kerta pöläyttäs hindiä kylykeen se ois jeespoks gooodbye;)
noita kaupunki mappeja pitää olla oikeesti lisää. ja isompia. vittu mitään pentujen sinpukenttiä tarvi. respaalue suoraan taloon!
ja on aika typerää laittaa pommi taloon joka sortuessaan hajottaa sen. tankilla voi ampua sen pommin omasta basesta.. kuka nää on suunnitellut? ei mitäään järkiä.
jos rus mapin voittaa yksin pelaamalla 30 vastustajaa vastaan on tossa oikeesti jotain mätää!
mitäs vielä.. ai niin se että kun ampuu jalkaan niin rampaantuu! samoten käteen se käsi viottuu ja sitä rataa.
ne omat taunt huudot ois jees! vosikunnlla kuittailla vihuille.
<<1234>>