Pelisivusto Kotaku.com pääsi kokeilemaan kesällä ilmestyvää Battlefield 1943:sta New Yorkin Comic Con -tapahtumassa.
Pelissä tulee olemaan 3 hahmoluokkaa, Infantry, Riflemen ja Scout. Näin siis tutut hahmoluokat Anti-tank ja medic jäävät pois.
Pelissä tulee olemaan myös ominaisuuksia, jotka vaikuttavat hieman enemmän Battlefield:Heroes tyyppiseltä ratkaisulta, kuin esimerkiksi vanhalta tutulta 1942:lta. Pelissä hahmollasi on loputtomat ammukset ja vastaanotettu vahinko paranee itsestään ajan myötä(health regeneroi).
Pelistä on ilmestynyt myös kaksi pelikuvaa sisältäviä videoita.
IGN.com pääsi pelaamaan Battlefield 1943:n tuottajan, Gordon Van Dyken kanssa. Videossa esitellään pommikoneiden toimintaa ja näkeepä siitä aika hyvin, kuinka hahmo paranee itsestään vahinkoa saatuaan.
Pommikoneiden toiminta on seuraavanlainen:
EA Events on haastatellut Gordon Van Dyke:ä Battlefield 1943:sen tiimoilta. Sen voit kuunnella kokonaisuudessaan täältä.
Pelissä tulee olemaan 3 hahmoluokkaa, Infantry, Riflemen ja Scout. Näin siis tutut hahmoluokat Anti-tank ja medic jäävät pois.
Pelissä tulee olemaan myös ominaisuuksia, jotka vaikuttavat hieman enemmän Battlefield:Heroes tyyppiseltä ratkaisulta, kuin esimerkiksi vanhalta tutulta 1942:lta. Pelissä hahmollasi on loputtomat ammukset ja vastaanotettu vahinko paranee itsestään ajan myötä(health regeneroi).
Pelistä on ilmestynyt myös kaksi pelikuvaa sisältäviä videoita.
IGN.com pääsi pelaamaan Battlefield 1943:n tuottajan, Gordon Van Dyken kanssa. Videossa esitellään pommikoneiden toimintaa ja näkeepä siitä aika hyvin, kuinka hahmo paranee itsestään vahinkoa saatuaan.
Pommikoneiden toiminta on seuraavanlainen:
- Pelaaja menee sisälle bunkkeriin, josta pommikoneita voidaan ohjata.
- 3:n pommikoneen ryhmä ilmaantuu taivaalle.
- Pelaaja voi ohjata ryhmää vasemmalle tai oikealle.
- Kohteen päällä pelaaja vaihtaa pommitus -kuvakulmaan ja tiputtaa pommit.
- Pommitusten välissä joutuu odottamaan, jotta pommikoneet ovat valmiita uuteen iskuun (kuten artillery BF2:sessa).
- Pommikoneet voidaan tuhota lentokoneilla.
EA Events on haastatellut Gordon Van Dyke:ä Battlefield 1943:sen tiimoilta. Sen voit kuunnella kokonaisuudessaan täältä.
MAINOS
MAINOS
<<123>>
07.02.2009 22:05
#21
Bad Company 2 on tervetullut :D ..alkaa olemaan noi kentät jo aika nähtyjä tossa "vanhassa".
07.02.2009 22:22
#22
07.02.2009 22:38
#23
08.02.2009 07:26
#24
Team: [-God-]
08.02.2009 13:54
#25
08.02.2009 14:46
#26
Myös Venäjäläisille niitä käytettyempiä aseita kuin 1942 oli, ja todellisuutta, eikä sellaista että näyttää piirretyltä. Tankit saisi olla lähes samat, kuin 1942, mutta korjauksia siihenkin. Hinta saisi olla alussa ainakin 60euroa, mutta lähtee 15e niin tietää ettei mikään huippu peli ole tulossa, vaan hätiköiden tehty peli, tämä on tehty varmaan vain niille ketkä odottaa bf3 ja tyydyttää tämän puoli vuotta, että se tulee. Turhaan kyllä tämän listan tein, kun ei ne tätä huomioon ota :D
E: Sitten toi pommikoneiden toiminta on minun mielestä ihan päin ...... tullaan vain rauhassa ampumaan bunkkerista kun joku ohjaa sieltä jotain konetta, jolla on pari pommia...
08.02.2009 14:55
#27
Siis Onko tää nyt se kauan ja hartaasti odotettu Battlefield 3 vai joku Heroesin korvike?!
Bad Company 2 on ainaki tulossa PC:lle joten siinä teille BF3..
Team: [YMFO]
08.02.2009 15:59
#28
08.02.2009 16:35
#29
Hieno peli tulossa, vähän erilainen, mutta hyvällä tavalla. Pääasia, että kartat ovat 42:sta. Itkijät pelatkoon CS:a, se on teille täydellinen peeloilupeli.
Kuka haukkuu countterii?
08.02.2009 16:48
#30
Hieno peli tulossa, vähän erilainen, mutta hyvällä tavalla. Pääasia, että kartat ovat 42:sta. Itkijät pelatkoon CS:a, se on teille täydellinen peeloilupeli.
Ei tuommoisissa konsoliporttauksissa ole kyllä mitään hienoa.
08.02.2009 18:01
#31
Huono peli tulossa, vähän erilainen, mutta huonolla tavalla. Pääasia, että kartat ovat 42:sta.
fixed.
08.02.2009 18:40
#32
Hieno peli tulossa, vähän erilainen, mutta hyvällä tavalla. Pääasia, että kartat ovat 42:sta. Itkijät pelatkoon CS:a, se on teille täydellinen peeloilupeli.
Ei tuommoisissa konsoliporttauksissa ole kyllä mitään hienoa.
Olet varmaan kokeillut Bad Companyä enemmän kuin 5min? Siinä mitään konsoli bonusta ole kuin puute näppikselle ja hiirelle, sekä puute klaanipeleille. Muuten kuuminta hottia.
Team: Croc*
08.02.2009 19:21
#33
Huono peli tulossa, vähän erilainen, mutta huonolla tavalla. Pääasia, että kartat ovat 42:sta.
fixed.
AHAHAHAHHA oot oikeen vitsiniekka.
08.02.2009 22:31
#34
ei kolmen kentän pelistä mitään modeja tule. modissa pitäisi olla 1 kartta=1/3 peliä.
Team: [LB]
09.02.2009 06:10
#35
Tuo regeneroitumisominaisuus voi olla järkevästi toteutettuna hemmetin toimiva idea, ja korvaa samalla juosten lääkintäpakkausta luotisateessa intohimoisesti käpälöivät sankarit. BF42:ssahan lääkintämies oli se ainoa oikea true-pwnageluokka infantrykentissä, joissa tuttuun tapaan veteli niitä 10-15 KDR-statseja.
Muutaman sekunnin tauko ennen regeneraation alkua voisi olla toimiva, jolloin nurkan taakse paska puntissa karkuun vipeltänyt vihulainen ei olisi heti haalinut hipareitansa tappiin asti.
Mutta helvetti soikoon! Anti-Tankin yhdistäminen perus konepistoolijantterin kanssa on mielestäni yksi typerimmistä mahdollisista ratkaisuista. Neljä hahmoluokkaa ei todellakaan olisi ollut liikaa, nyt variaatiota on turhan vähän. Tällä hetkellä takapuolessa polttelee semmoinen kutina, että Riflemaneja näkee varsin harvoin perusinffien kansoittamalla maaperällä. Jopa BF42:n itsensä hermoromahduksen partaalle nyyppäävät Sniperit lienevät tämän pelin versioina käyttökelpoisempia.
Myös tämä pommikonepelleily jotakuinkin kyrpii. BF2:ssa minua suuresti vituttanut Kaikkinäkevä pommienviskelijä-commander -oivallus piti nyt tähänkin mennä tunkemaan. Positiivinen asia pommikoneissa tosin on niiden hitaus ja jonkinasteinen ohjattavuus, mutta silti tämmöiset strategiapelimäiset kauko-ohjattavat vempeleet ovat minulle kuin tikku silmään.
Graafiselta ulkoasultaan näyttää olevan vähän turhan pirtsakka, ei tosin aivan Heroes-piirroskuvamainen. Tuhoutuvat objektit ovat hieno juttu, toivottavasti eivät tee rakennusten vauriomallinnuksesta liian yksinkertaistettua periaatteella "1 pommi - 1 tuhoutunut rakennus, aivan vitun sama mihin osut hihihii"
Toivoa sopii myös, että PC-versio ei tule olemaan niin konsolipohjaiselta haiskahtava kuin pelkään. Kyllä tästä kaikesta huolimatta oletettavasti riemua repii, jos eivät onnistu vielä lisää ryssimään.
Team: [PG]
09.02.2009 09:10
#36
Samoin noilla luokkien vähentämisellä sotketaan vanhaa kivipaperisakset tasapainoa. Tankkien nyt kuitenkin olisi tarkoitus voittaa inffit mennen tullen, mutta nyt joka jantteri onkin vaarallinen. Ei pääse enää myöskään pelastamaan päivää antitankkina ampumalla Gonaa perseeseen ku se huoraa lipulla ;)
Kakka hiljaa et tuu mun arsetta raiskaan enään =)
Mut mielenkiintoseelta vaikuttaa katotaan kun ilmestyy.
Team: [YMFO]
09.02.2009 17:10
#37
09.02.2009 18:00
#38
Team: S_Unit
09.02.2009 18:10
#39
Team: Hunis.
09.02.2009 18:38
#40
Imo värimaailma on ihan loistava verrattuna Bad Companyn leivinpaperin läpi pelaamiseen.
<<123>>