Forgotten Hope 2:n v2.15-päivitys on julkaistu. Aivan vielä ei modiin saatu Normandian taisteluita mukaan, mutta sota sentään laajenee Australian ja Italian armeijoiden kuvioihin astumisella, kolmella uudella kartalla ja parantuu mm. lukuisilla bugikorjauksilla. Lisätyissä kartoissa on mukana Fall of Tobruk, josta oli esittely taannoisessa modiuutisessa.
2.15:n mukana tulevat myös mitalit, joista parempaa tietoa löytyy modin kotisivuilta. Joka tapauksessa ne toimivat normaalin bäfän tapaan ja kerättyjä mitaleita pääsee seuraamaan sitä varten väsätyltä sivulta, joka tosin on vielä kesken ja julkaistaan myöhemmin.
2.15-päivityksen jo ennakkoon ladanneille tiedoksi, että salasanalla suojatun tiedoston saa avattua seuraavalla rimpsulla:
>>important-=-read-=-the-ReAdMe<<
Ja kaikille muille linkki salasanattomiin päivitystiedostoihin:
Forgotten Hope 2 v2.15 Full (1690 MB)
Forgotten Hope 2 v2.1 -> v2.15 Patch (786 MB)
Realistisuutta hakeville todettakoon vielä, että modiin on lisätty Immersive mode, joka poistaa kunto-, ammus- ja karttanäkymän HUD:sta. Moodin saa avattua lisäämällä tyhjän immersive-hud.txt:ksi nimetyn tekstifilun mods/fh2-kansioon.
2.15:n osittainen muutoslista (täydellisenä):
2 New armies:
3 New maps:
5 New vehicles:
8 New weapons:
5 New deployable heavy weapons:
Many bugfixes and balancetweaks:
Improved vehicle loadouts for better performance Improved collisions for smoother gameplay Simplified armour collisions Correct M3 Grant main gun Correct Panzer IV armour And much, much more...
2.15:n mukana tulevat myös mitalit, joista parempaa tietoa löytyy modin kotisivuilta. Joka tapauksessa ne toimivat normaalin bäfän tapaan ja kerättyjä mitaleita pääsee seuraamaan sitä varten väsätyltä sivulta, joka tosin on vielä kesken ja julkaistaan myöhemmin.
2.15-päivityksen jo ennakkoon ladanneille tiedoksi, että salasanalla suojatun tiedoston saa avattua seuraavalla rimpsulla:
>>important-=-read-=-the-ReAdMe<<
Ja kaikille muille linkki salasanattomiin päivitystiedostoihin:
Forgotten Hope 2 v2.15 Full (1690 MB)
Forgotten Hope 2 v2.1 -> v2.15 Patch (786 MB)
Realistisuutta hakeville todettakoon vielä, että modiin on lisätty Immersive mode, joka poistaa kunto-, ammus- ja karttanäkymän HUD:sta. Moodin saa avattua lisäämällä tyhjän immersive-hud.txt:ksi nimetyn tekstifilun mods/fh2-kansioon.
2.15:n osittainen muutoslista (täydellisenä):
2 New armies:
- The Australian Army
- The Italian Army
3 New maps:
- The Siege of Giarabub
- The Fall of Tobruk
- Tunis 1943
5 New vehicles:
- PzKpfw VI Ausf. E 'Tiger'
- PzKpfw III Ausf. N
- Camionetta AS 42 'Sahariana'
- SdKfz 251/10 (with 37mm Pak)
- Pak 40
8 New weapons:
- Enfield No1 MkIII*
- Model 39 Combat Knife
- Carcano Model 91
- Carcano Model 91/38
- Breda Model 30
- Breda Model 37
- Bomba a mano O.T.O. Model 35
- Geballte Ladung Grenade
5 New deployable heavy weapons:
- MG34 on Lafette Tripod
- Vickers MkI on Tripod
- Breda model 37 on Tripod
- 3 inch Mortar Mk II
- Schwere Granatwerfer 34
Many bugfixes and balancetweaks:
MAINOS
MAINOS
<<12>>
07.12.2008 13:51
#21
07.12.2008 14:05
#22
07.12.2008 14:07
#23
voisko jossain päivityksessä tulla Kanadalaisii pelatavaksi ?????
Normandiaan tulee.
07.12.2008 14:21
#24
07.12.2008 14:33
#25
07.12.2008 16:42
#26
voisko jossain päivityksessä tulla Kanadalaisii pelatavaksi ?????
Normandiaan tulee.
mutta eikö Kanadalaiset kans taisetellu Afrikassa??????
07.12.2008 18:42
#27
07.12.2008 18:56
#28
Missä mapissa ja paikassa on tiger tankki?
Mareth line
07.12.2008 21:33
#29
08.12.2008 09:56
#30
Kannattaisko ladata? Onko läheskään yhtä realistinen kuin PR tai Red Orchestra?
Kannattaisi. Modi on juuri realismiin perustuva, muttei mene äärimmäisyyksiin (minuutin spawniajat ym.) niinkuin nykyinen PR. Kivääreillä vihut putoaa yhdestä ja aseilla osuu sinne mihin tähtää, toisinkuin PR:ssä jossa niiden tarkkuutta on varmaankin sen spawniajan takia huononnettu.
08.12.2008 21:03
#31
Missä mapissa ja paikassa on tiger tankki?
Mareth line
missä siellä?
Team: [LB]
08.12.2008 21:36
#32
Missä mapissa ja paikassa on tiger tankki?
Mareth line
missä siellä?
Taitaapi sakujen vikalle lipulle(satamahan se tais olla) spawnata, mut ei ennen ku alliedit on saanu tietyn määrän lippuja(oiskoha ollu joku 2-3).
09.12.2008 15:55
#33
Edit: Mentäskö joku päivä porukalla vaikka tuon JR34:sen servulle pelaamaan?
10.12.2008 23:08
#34
Team: [LB]
10.12.2008 23:41
#35
Paljonko löytyy pelaajia/servuja tuossa kello 15-21 välillä? Jos sitä latais tämän uuden version..
Melkeenpä koko ajan ainaki 2 eurooppalaista servua täynnä ja yks jenkkiservu. Viikonloppusin varmaanki parhaat mätöt ja sillon niitä pelaajia ainaki iha riittävästi...
Keskiarvo varmaan jotai 100 pelaajaa ja 2 servua, noin niinkun euroopassa(lue: saksassa).
11.12.2008 14:05
#36
11.12.2008 14:36
#37
Ku käynnistän pelin nii tulee: "Failed to move 'Battlefield 2/mods/bf2.tmp': Tiedostoa ei voida luoda. Tiedosto on jo olemassa." ja sitte ku painan ok nii tulee uus Failed: "Failed to move 'mods/fh2/shaders_client.zip': Määritettyä tiedostoa ei löydy." ja taas tulee failed: "Failed to move 'mods/fh2/movies/warning.bik-disabled': Määritettyä tiedostoa ei löydy.". Mut sitte ku peli aukee nii karmit on samat keltaset ku normissaki vaik pitäs olla harmaat, se ei haittaa mut ku meen peliin ja tähtään millä tahansa aseella nii maailma tulee harmaaks ja alkaa väreilee. FH toimi pari päivää normaalisti mut sit tuli tää. Joku guru varmaa sanoo vaa et lataa uusiks tai jotai, mut jos on joku muu tapa välttää 4h lautaus nii kiitos ku kerrot.
Mul on sama josta kerron tuol ekal sivul, ei oo vielkään tullu vastausta... paitsi mul lukee ''tiedostoa ei löydy''0
E: Nyt alko yllättäen toimii!!!
<<12>>