Battlefield 2:n 1.50-päivityksen salamyhkäisyyden verhoa on hieman raotettu, kun DICE paljasti muutaman keskeisen asian sen tarjoamista muutoksista. Päivityksen kanssa on keskitytty ainakin palvelinten kaatumisen korjaamiseen, väärän pelaajanimen käyttämisen tekemiseen mahdottomaksi ja komentajan määräämien hyödykkeiden ylitarjoamisen estämiseen. Siis ei enää ammuslaatikko- tai FAV-spämmiä.
Täydellinen listaus 1.50:n sisällöstä paljastetaan pitkin joulukuuta, ennen avoimen betan julkaisua.
Lähde
- Server crashing - We have worked with the issues causing servers to crash, which has caused problems for the community (especially those who rent ranked servers).
- Name/ID spoofing - Extra steps have been implemented to ensure the soldier being used belongs to the right account.
- Commander assets - This is to stop the excessive spawning of multiple crates, UAVs or vehicles.
Täydellinen listaus 1.50:n sisällöstä paljastetaan pitkin joulukuuta, ennen avoimen betan julkaisua.
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<12>>
05.12.2008 11:55
#21
Bäfä2 alkaa jo olla vanha peli. Vaikka sitä tulee pelattua
aina silloin tällöin. Ja ei pislassa ole mitään vikaa
SAATANAN NOOBIT!!!!
05.12.2008 15:07
#22
05.12.2008 15:22
#23
05.12.2008 15:31
#24
Korjaisivat vaikka samalla noi pahimmat bugit, kuten bomberien laserguidit ja TOWein/TVguidien jumitukset etc.. Sit j-10 ylivertaisuutta pois ja hitboxit siihenki vempeleeseen. Hitboxeja tosissaan sais laittaa vähän enemmän modellin matkaan, ja joskus ne puuttuu kokonaan mm. koptereista ja jeteistä. Sit et tosta publasta sais edes vähän pelattavamman niin joku sniper limitti ois kovasana. Eniten tympäsee publalla noi turhaakin turhemmat snipat joista ei ole kellekkään mitään apua ja ne on vaan sotkemassa peliä.
Jollain servuillahan on esim max 5 snipuu, ei ne mua ainakaa haittaa vaikka puolet ois snipuja tai muita shittejä, se o publaa vaa
Team: [SWAT]
07.12.2008 08:08
#25
07.12.2008 10:51
#26
Olis myös kiva, jos saisivat korjattua sen jalat seinän läpi -ongelman.
Johtuu pelimoottorista = mahdoton korjata.
Team: {Kßß}
09.12.2008 16:44
#27
Hyvä kuulla että näinkin vanhaa peliä jaksetaan kehittää, uus mappi ois todella piristysruiske ja ehkä sen toivossa meikäläinenkii vois asennella vanhan kunnon beeäffän koneelle.
-Zimizuhu
Team: [SWAT]
09.12.2008 17:24
#28
Johtuu pelimoottorista = mahdoton korjata.
Ok.
Hei onko "siitä uudesta mapista" mitään oikeaa tietoa, vai onko se vain huhu? Itte oon ollu pois maisemist kuukauden jos toisenkii ni oon hieman eksyksissä.
Hyvä kuulla että näinkin vanhaa peliä jaksetaan kehittää, uus mappi ois todella piristysruiske ja ehkä sen toivossa meikäläinenkii vois asennella vanhan kunnon beeäffän koneelle.
-Zimizuhu
Ite oon kullut että se olisi USMC vs. PLA, kaupunkikartta, nimeltään Shanghai Showdown. Tätä ei tosin ole mitenkään vahvistettu.
09.12.2008 18:01
#29
Sanotaan vaikka sillä tavalla, että snaipperit eivät ole turhia koko pelissä. Se nyt vaan on yksi aselaji joka on oikeassa maailmassa tärkeä apu armeijalle, mutta ei siitä sen enmpää. Kerroppa mikä sua oikein risoo näissä kavereissa, jotka tarkkailevat ympäristöä ja odottavat sitä tiettyä laukausta jopa vuosia? Tietenkin pelit sekoittavat tämä kunniallisen taiteen lajin ihan kokonaan ja näyttävät sen siitä mitä se ei ainakaan ole.
09.12.2008 19:26
#30
Mutta valitettavasti se on usein näin, ja siihen noi vaikuttaa vain pelaajat..
10.12.2008 01:22
#31
Sanotaan vaikka sillä tavalla, että snaipperit eivät ole turhia koko pelissä. Se nyt vaan on yksi aselaji joka on oikeassa maailmassa tärkeä apu armeijalle, mutta ei siitä sen enmpää. Kerroppa mikä sua oikein risoo näissä kavereissa, jotka tarkkailevat ympäristöä ja odottavat sitä tiettyä laukausta jopa vuosia? Tietenkin pelit sekoittavat tämä kunniallisen taiteen lajin ihan kokonaan ja näyttävät sen siitä mitä se ei ainakaan ole.
En nyt vain sattumoisin pelaa näitä pelejä kypärä päässä, ja syöksy lattialle nadeen törmätessäni.. Raaka totuus sattumoisin on se, että tossa pelissä kun on käytännössä 3 kittiä.. medic, AT ja engineer. Insinöörit raudoille, medicit ilmaan ja maahan AT-miehiä tukemaan/ounaamaan. Kyl ne snipat on OK jos niitä on siellä maassa muutama kuten assuja ja speccejä sekä ne etenevät porukan matkassa lipulta lipulle. Sillä kitillä ei vaan voita ainuttakaan lähitaistelua muutakuin puhtaalla pullalla eikä deffitä ainuttakaan lippua jos siellä on medic tai enemmän kuin 2 käppijää. Se sinun vuoden odottelusi jälkeen saatu tappo on tappo siinä missä muutama tuhat samassa ajassa medicillä saatua.
Jos ne kaikki 30 snipua ois siellä 64 pelaajan palvelimella maassa ampumassa ATlla rautoja niin oishan se peli ihan eri näköistä ja erilaista rautahuoraajienkin kannalta. Saati sitten jos siellä edes joku muutenkaan ampuisi takaisin.
12.12.2008 21:17
#32
Ja oispa se uusi kenttäkin semmoinen torni/kaupunki kenttä.
onko uusi kenttäkin tulossa??
Team: [SWAT]
13.12.2008 08:33
#33
Ja oispa se uusi kenttäkin semmoinen torni/kaupunki kenttä.
onko uusi kenttäkin tulossa??
Huhun mukaan.
E: Katopa #28.
13.12.2008 10:42
#34
<<12>>