BF3 Beta palauteketju
Aletaanpas keräämään tämän ketjun alle palautetta Battlefield 3:n Betasta, niin positiiviset kuin negatiivisetkin asiat on hyvä mainita, että saadaan mahdollisimman kattava ketju aiheesta.
- Ei command rosea
- 3d-spotting
- Äänet. Pelaajalle ei anneta riittävästi tietoa vihollisista
- valonheitin aseissa
- hiiren ei voi bindata.
- tietyissä kohissa uppoo maan sisään
- Haulikko on ehkä liian tarkka siihen verrattuna kuinka tappava se on
- Ampuminen. ihmiset kuolevat myöhässä. / hitreg
- Squad. Omaa ei voi tehdä - Ei mahdollisuutta valita squadia.
- Asetuksia ei voi muokata "reservissä"
- Battlelog
- Minimap ja suurempi kartta.
- Ruudun välkkyminen.
- B-login yhteensopimattomuus 64bit selaimien kanssa.
- Ei kokokartta näkymää deploy-ruudussa.
- Oman pelaajan äänet. Kaikki äänet ovat samalla tasolla. Koska spotista ei tule muuta ilmoitusta kuin ääni, niin ei koskaan tiedä osuiko spot johonkin vai ei.
- Chätin sijainti ja koko
- Killfeed. Myös omat tapot saisivat olla yleisen killfeedin joukossa. Assistpisteeteiden sijoittelu myös ihan väärä.
+ Bäfä fiilis
+ Äänet, oli kyl positiivinen yllätys et äänet on noinkin laadukkaat tos.
+ Sulavuus
+ Ulkonäkö.
+ Liikkuvuus.
+ Ampuminen.
+ Äänimaailma.
+ Erilaisuus.
+ Battlelog
- Ei command rosea
- 3d-spotting
- Äänet. Pelaajalle ei anneta riittävästi tietoa vihollisista
- valonheitin aseissa
- hiiren ei voi bindata.
- tietyissä kohissa uppoo maan sisään
- Haulikko on ehkä liian tarkka siihen verrattuna kuinka tappava se on
- Ampuminen. ihmiset kuolevat myöhässä. / hitreg
- Squad. Omaa ei voi tehdä - Ei mahdollisuutta valita squadia.
- Asetuksia ei voi muokata "reservissä"
- Battlelog
- Minimap ja suurempi kartta.
- Ruudun välkkyminen.
- B-login yhteensopimattomuus 64bit selaimien kanssa.
- Ei kokokartta näkymää deploy-ruudussa.
- Oman pelaajan äänet. Kaikki äänet ovat samalla tasolla. Koska spotista ei tule muuta ilmoitusta kuin ääni, niin ei koskaan tiedä osuiko spot johonkin vai ei.
- Chätin sijainti ja koko
- Killfeed. Myös omat tapot saisivat olla yleisen killfeedin joukossa. Assistpisteeteiden sijoittelu myös ihan väärä.
+ Bäfä fiilis
+ Äänet, oli kyl positiivinen yllätys et äänet on noinkin laadukkaat tos.
+ Sulavuus
+ Ulkonäkö.
+ Liikkuvuus.
+ Ampuminen.
+ Äänimaailma.
+ Erilaisuus.
+ Battlelog
Aihetta on muokattu: 29.09.2011 16:38
MAINOS
MAINOS
Jake sanoo:
...
...
Samaa mieltä. Itsellä tosin oli niin laginen tuo Caspian Border, että ei pelaamisesta oikeen mitään tullut. Grafiikkabugeja aivan julmetusti, koko ajan mappi vilkkui. Kopterin ohjattavuus OK, mutta alkaa piippaamaan tosi nopeasti ja silloin ei voi ohjata lähes ollenkaan.
Vinneri sanoo:
Rautatähtäin bugailee, eli ei aina suostu tulemaan näyttöön
Peliä etsiessä tulee "A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 )" johtuu kenties mistä...
Tuollaista pientä näin hetken kokeilun perusteella.
Rautatähtäin bugailee, eli ei aina suostu tulemaan näyttöön
Peliä etsiessä tulee "A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 )" johtuu kenties mistä...
Tuollaista pientä näin hetken kokeilun perusteella.
Juu samaa pukkaa, todella paljon erroreita tullu peliinpääsyn kanssa. Jos partyn kanssa koittaa mennä osa ei pääse peliin/samalle tiimille/samaan squadiin. Kavereiden kanssa pelaaminen (samassa squadissa) tuskaa kun melkein ikinä ei pääse samaan.
Ei tuo battlelog oikein vakuuta, yleisilme on sekava ja käyttäjää se ei taida helpottaa millään lailla? Taisin lukea että se helpottaa päivittämistä ja statsit päivittyis nopeammin.
Kai se auttaa kun pelaa kavereiden kanssa mutta tällä squad-systeemillä badcompany2 oli käytännöllisempi. Statsit löyty helpommin vaikka ne päivitty vähän miten sattuu ja kavereiden kanssa oli paljon helpompaa ku sai ite tehä squadit.
Ärsyttää myös kun servereillä ei ole jonotusta, kaverit on pelaamassa ja ite pitää näpytellä joinia jos haluaa mukaan...?
Kertokaahan miksi battlelog on parempi kuin pelin sisäiset valikot?
Kai se auttaa kun pelaa kavereiden kanssa mutta tällä squad-systeemillä badcompany2 oli käytännöllisempi. Statsit löyty helpommin vaikka ne päivitty vähän miten sattuu ja kavereiden kanssa oli paljon helpompaa ku sai ite tehä squadit.
Ärsyttää myös kun servereillä ei ole jonotusta, kaverit on pelaamassa ja ite pitää näpytellä joinia jos haluaa mukaan...?
Kertokaahan miksi battlelog on parempi kuin pelin sisäiset valikot?
Viestiä on muokattu: 01.10.2011 20:14
Kun pääsis edes testaamaan koko peliä. Jämähtää joinig server kohtaan.... sama bugi oli muuten bc2 kunnes viimeisin päivitys tuli...aika outoa.
- monessa kohtaa äijät vajoaa maahan, kyykkyyn tai maaten mentäessä
- muutaman kerran nähnyt kun äijä juoksee edessä, samaan aikaa on sivulle kenossa
- välillä näkyy kun edessä oleva kaveri liukuu kyykyssä etiäpäin, kuin olisi luistimet jalassa, jalat ei liiku ollenkaan
- kun viimeinen lipas on käytössä (medic default gun), usein ei pysty enään tähdätä, kun vaihtaa käsiaseelle ja takas, pystyy taas tähtäämään vikalla lippaalla
- minikartta surkea, ei tee mieli käyttää
+ nätti peli
+ paikat hajoaa
+ sopivaa vauhtia saa lisäkilkkeitä
+ battlelog ihan jees, varmaankin ulkoasu ja käytettävyys paranoo
+ pyörii hyvin "med" asetuksilla, Nvidia GTX 470, i5 2500k (vakiokellot) + 8gb DDR3 + välimuistina 120gb ssd, fps 50-90 keskiarvo non 60.
+ hyvä äänet kun käytössä laadukkaat kuulokkeet
- muutaman kerran nähnyt kun äijä juoksee edessä, samaan aikaa on sivulle kenossa
- välillä näkyy kun edessä oleva kaveri liukuu kyykyssä etiäpäin, kuin olisi luistimet jalassa, jalat ei liiku ollenkaan
- kun viimeinen lipas on käytössä (medic default gun), usein ei pysty enään tähdätä, kun vaihtaa käsiaseelle ja takas, pystyy taas tähtäämään vikalla lippaalla
- minikartta surkea, ei tee mieli käyttää
+ nätti peli
+ paikat hajoaa
+ sopivaa vauhtia saa lisäkilkkeitä
+ battlelog ihan jees, varmaankin ulkoasu ja käytettävyys paranoo
+ pyörii hyvin "med" asetuksilla, Nvidia GTX 470, i5 2500k (vakiokellot) + 8gb DDR3 + välimuistina 120gb ssd, fps 50-90 keskiarvo non 60.
+ hyvä äänet kun käytössä laadukkaat kuulokkeet
Arctic sanoo:
Kertokaahan miksi battlelog on parempi kuin pelin sisäiset valikot?
Kertokaahan miksi battlelog on parempi kuin pelin sisäiset valikot?
Toimiessaan erittäin kätevä systeemi, ei tarvitse odotella kartan latausaikoja kauan ja peliin pääsee kätevästi kavereiden kanssa partyssä. (tosin nyt party/squad systeemi kusee, koska beta).
on se hyvä ku valolla saa ne reconit huomattua.
tosin ite otan sniperista sen tähtäimen pois ja pelaan rautatähtäimellä.
ainakaan ei sanota et cämpin jossain huitsin nevadassa. ite suosin lähitaistelua sniperilla. tehokkaampi tappaa yleensä 1 mut johtuen bugeista joskus 2 laukaustakaan ei tapa viel.
tosin ite otan sniperista sen tähtäimen pois ja pelaan rautatähtäimellä.
ainakaan ei sanota et cämpin jossain huitsin nevadassa. ite suosin lähitaistelua sniperilla. tehokkaampi tappaa yleensä 1 mut johtuen bugeista joskus 2 laukaustakaan ei tapa viel.
Tässä oma listani
+ Hauskat uudet keksinnöt kuten taskulampulla ja laaser tähtäimellä sokaisu (realistisuus)
+ Paljon aseita ja tähtäimiä
+ Bf fiilis
+ 3d spottin (huomaa vihut hyvin)
+ Battlelog
+ prone (pystyy piiloutumaan)
+ ympäristö (paljon piilo paikkoja)
+ paljon kokemus ja taito tasoja eli rankkeja
- Tarkka-ampujan kiväärit tehottomia ( voisi tappaa yhdestä, koska oikestikkin tappaa)
- SMG:t tehottomia kauas
- taskulamppu valaisee hieman liian vähän saisi valaista laajemman alueen
- Aseet epätarkkoja
- Hieman turhan suuri rekyyli
- Rynkyt voisivat olla hieman tehottomampia
- Jonkinlainen komentosuhde olisi kiva (isompi rankkiset voisivat komentaa pienempi rankkisia, tulisi realistisempaa kyllähän oikeassakin sodassa totellaan korkeampi arvoisia)
- Aseiden äänet epä aitoja
- Matala ja korkea rankkiset voisivat olla eri servuissa jotta jokainen voisi pelata oman tasoisia vastaan
- Tehottomat kranaatit ja niitä on liian vähän (oikeastikkin niitä on enemmän sotilaalla ja ovat paljon tehokkaampia)
- Ammuksia vähän (ratkaisuehdoitus: assaultille ammo pack ja medick supportille kuten bc2)
+ Hauskat uudet keksinnöt kuten taskulampulla ja laaser tähtäimellä sokaisu (realistisuus)
+ Paljon aseita ja tähtäimiä
+ Bf fiilis
+ 3d spottin (huomaa vihut hyvin)
+ Battlelog
+ prone (pystyy piiloutumaan)
+ ympäristö (paljon piilo paikkoja)
+ paljon kokemus ja taito tasoja eli rankkeja
- Tarkka-ampujan kiväärit tehottomia ( voisi tappaa yhdestä, koska oikestikkin tappaa)
- SMG:t tehottomia kauas
- taskulamppu valaisee hieman liian vähän saisi valaista laajemman alueen
- Aseet epätarkkoja
- Hieman turhan suuri rekyyli
- Rynkyt voisivat olla hieman tehottomampia
- Jonkinlainen komentosuhde olisi kiva (isompi rankkiset voisivat komentaa pienempi rankkisia, tulisi realistisempaa kyllähän oikeassakin sodassa totellaan korkeampi arvoisia)
- Aseiden äänet epä aitoja
- Matala ja korkea rankkiset voisivat olla eri servuissa jotta jokainen voisi pelata oman tasoisia vastaan
- Tehottomat kranaatit ja niitä on liian vähän (oikeastikkin niitä on enemmän sotilaalla ja ovat paljon tehokkaampia)
- Ammuksia vähän (ratkaisuehdoitus: assaultille ammo pack ja medick supportille kuten bc2)
Viestiä on muokattu: 01.10.2011 23:59
-Hahmoaniamaatiot on välillä miten sattuu.Häiritsevää silloin kun yllätät kaverin
sivusta päin ja tadaa!Kaverin aseessa onkin erikoinen sivulle ampuva piippu ja kuolet.
Tätä tuntuu tapahtuvan turhan usein.
-Peli tukee liikaa run&gun meininkiä.Pelaaminen on tehokkainta seisaallaan.Joskus tarviaa mennä kyykkyyn mutta pronella yleensä vaan tapattaa ittensä.Pronesta hyötyy ainoastaan takalaidan campperit.
-Konekiväärin kaarituelle pitää saada oma näppäinkomento.Äkkitilanteessa käy usein niin että pelihahmo alkaakin tähtäyksen sijasta asettelemaan jalustaa lähimmän kiven päälle.
-Battlelog
-Origin
-Operation Metro
-Tiimipelaamisen olemattomuus.Et tarvitse tiimiä.
-Miksi on pitänyt yrittää sovittaa BF2,BFBC2 ja COD samaan peliin?
-Torjuuko taskulamppu luoteja?
+Näyttää ja kuulostaa kivalta.
+Ehkä conquest pelastaa vielä?
sivusta päin ja tadaa!Kaverin aseessa onkin erikoinen sivulle ampuva piippu ja kuolet.
Tätä tuntuu tapahtuvan turhan usein.
-Peli tukee liikaa run&gun meininkiä.Pelaaminen on tehokkainta seisaallaan.Joskus tarviaa mennä kyykkyyn mutta pronella yleensä vaan tapattaa ittensä.Pronesta hyötyy ainoastaan takalaidan campperit.
-Konekiväärin kaarituelle pitää saada oma näppäinkomento.Äkkitilanteessa käy usein niin että pelihahmo alkaakin tähtäyksen sijasta asettelemaan jalustaa lähimmän kiven päälle.
-Battlelog
-Origin
-Operation Metro
-Tiimipelaamisen olemattomuus.Et tarvitse tiimiä.
-Miksi on pitänyt yrittää sovittaa BF2,BFBC2 ja COD samaan peliin?
-Torjuuko taskulamppu luoteja?
+Näyttää ja kuulostaa kivalta.
+Ehkä conquest pelastaa vielä?
no laitetaas itekkin tänne
-hahmo animaatiot (tyyppi saattaa jopa kadota)
-battlelog (kiusoittaa vain siine et esm. minä vaihan servua niin joudun poistumaan pelistä koska alt-tabilla kaatuu bf3)
-B-Log ihan muuten hyvä mut miksi sielt pitää ettiä servuja????)
-Recon (välillä saa ampua 3 kutia lähelle että ukko kuolee en tiiä johtuuko bugista?)
-1 kutil lähelle ampuessa ja 2 kauas olis optimaali)
-Semi-auto sniperit pois tai ainakin ei aloitus aseet (pelaajat valitsevat helpommin reconin tästä syystä)
-Opertatio putkijuoku aka operation metro mappi
-3D spottin toimii tai ei (saat rämpyttää Q että se ottaa sen 5m päässä olevan tyypin)
-kivien läpi voi tappaa. (kiva vedellä 3D spottingissa oleva tyyppiä)
-puukotus on ihan liian hiasta (ehtii melkein tupakilla käydä)
-puukotus bugaa yleensä (puukottaa ilmaan mut ei sitä 0,5m päässä olevaa tyyppiä)
-Ranking on liian nopeaa (verrattuna BC2)
-Chatin sijainti saisi olla ihan vasemmassa laidassa
-Saisi olla enemmän aseita
-Motion sensor saisi palata
-hahmo animaatiot (tyyppi saattaa jopa kadota)
-battlelog (kiusoittaa vain siine et esm. minä vaihan servua niin joudun poistumaan pelistä koska alt-tabilla kaatuu bf3)
-B-Log ihan muuten hyvä mut miksi sielt pitää ettiä servuja????)
-Recon (välillä saa ampua 3 kutia lähelle että ukko kuolee en tiiä johtuuko bugista?)
-1 kutil lähelle ampuessa ja 2 kauas olis optimaali)
-Semi-auto sniperit pois tai ainakin ei aloitus aseet (pelaajat valitsevat helpommin reconin tästä syystä)
-Opertatio putkijuoku aka operation metro mappi
-3D spottin toimii tai ei (saat rämpyttää Q että se ottaa sen 5m päässä olevan tyypin)
-kivien läpi voi tappaa. (kiva vedellä 3D spottingissa oleva tyyppiä)
-puukotus on ihan liian hiasta (ehtii melkein tupakilla käydä)
-puukotus bugaa yleensä (puukottaa ilmaan mut ei sitä 0,5m päässä olevaa tyyppiä)
-Ranking on liian nopeaa (verrattuna BC2)
-Chatin sijainti saisi olla ihan vasemmassa laidassa
-Saisi olla enemmän aseita
-Motion sensor saisi palata
Tuosta sniperistä kun aiemmin mainittiin miinuksena niiden tehottomuus, että minusta on oikein hyvä että nuo itselataavat sniperit eivät ole tuon tehokkaampia, ja sitten nuo pulttilukot ovat varmaankin juuri tuo mainittu 1 läheltä ja 2 iskua kauempaa (en ole vielä itse testannut)? Muistelisin että bäfä kakkosessa tarkkuuskiväärien tehot olivat suht samat kuin tässä, ja minusta se toimi erittäin hyvin eikä recon-class (tarkemmin semi-auto sniperit) päässeet kovin ylivoimaiseksi. Jos semi-auto sniper tappaisi yhdestä iskusta läheltä osuessa muualle kuin päähän, olisi se melko usein weapon of choice hyökätessä ja puolustaessa.
Ja kyllähän aseissa nyt rekyyliä tulee olla. :) Esimerkiksi support-classilla on aika olennaista se, että ase todellakin heiluu ampuessa melko lailla jos et käytä jalustaa, ja pidemmiltä matkoilta lyhyet sarjat tai yksittäiset laukaukset ovat tappavampia kuin aivoton räiske.
Kauttaaltaan sanoisin, että classit ovat loppujen lopuksi yllättävän hyvässä tasapainossa, vaikka ennakkoon karsastin sitä, että Assault ja Medic ovat niputettu samaan classiin kuten myös Anti Tank ja Engineer. Ehkäpä ainakin PC-puolella ja isommilla servuilla jää ensimmäisenä kaipaamaan 6 hengen squadeja sekä Spec ops -classia. Toisaalta laaja kustomointi ehkäpä estää sen, ettei neljä classiakaan käy turhan ahtaaksi.
Käytän siis vertailukohtana Battlefield kakkosta enkä BC2:sta, koska sillehän tämä periaatteessa on jatkumoa. :)
Ja kyllähän aseissa nyt rekyyliä tulee olla. :) Esimerkiksi support-classilla on aika olennaista se, että ase todellakin heiluu ampuessa melko lailla jos et käytä jalustaa, ja pidemmiltä matkoilta lyhyet sarjat tai yksittäiset laukaukset ovat tappavampia kuin aivoton räiske.
Kauttaaltaan sanoisin, että classit ovat loppujen lopuksi yllättävän hyvässä tasapainossa, vaikka ennakkoon karsastin sitä, että Assault ja Medic ovat niputettu samaan classiin kuten myös Anti Tank ja Engineer. Ehkäpä ainakin PC-puolella ja isommilla servuilla jää ensimmäisenä kaipaamaan 6 hengen squadeja sekä Spec ops -classia. Toisaalta laaja kustomointi ehkäpä estää sen, ettei neljä classiakaan käy turhan ahtaaksi.
Käytän siis vertailukohtana Battlefield kakkosta enkä BC2:sta, koska sillehän tämä periaatteessa on jatkumoa. :)
Viestiä on muokattu: 02.10.2011 10:52
No kerrotaan oma mielipidekkin... (kaikki tullut jo aikaisemminkin esille)
-Rankki kasvaa liian nopeesti
-Muutamankerran morattaessa seinänvieressä, olen päässyt loppu rundin ajaksi seinän sisään
-Joku tankki olisi ollut hyvä operation metro mapissa, kuten alphassa taisi olla
-Squad systeemi ei ole mistään kotoisin (BC2 systeemikin kelpaisi)
-Operation metro aikamoista putki juoksua
-Peli kaatuilee itsestään
-Statsit päivittyy joskus hitaasti ja joskus ajallaan
-Puukkoanimaatio todella hidas
-Asetusten muuttaminen + hiireen bindaus ei toimi
+Paljon unlockattavaa
+Bf2 fiilis
+Grafiikat
+Äänet
+Caspian Border
+Ajoneuvot
+Puukko/granaatti mahdollista ottaa käteen
+Spawniminen toimii paremmin kuin alphassa
+Ampuminen "loistavaa"
+GTX 460 768mb näyttiksellä pyörii loistavasti high grafiikoilla
Peli todella loistava, ja innolla odotan koko pelin julkaisua.
-Rankki kasvaa liian nopeesti
-Muutamankerran morattaessa seinänvieressä, olen päässyt loppu rundin ajaksi seinän sisään
-Joku tankki olisi ollut hyvä operation metro mapissa, kuten alphassa taisi olla
-Squad systeemi ei ole mistään kotoisin (BC2 systeemikin kelpaisi)
-Operation metro aikamoista putki juoksua
-Peli kaatuilee itsestään
-Statsit päivittyy joskus hitaasti ja joskus ajallaan
-Puukkoanimaatio todella hidas
-Asetusten muuttaminen + hiireen bindaus ei toimi
+Paljon unlockattavaa
+Bf2 fiilis
+Grafiikat
+Äänet
+Caspian Border
+Ajoneuvot
+Puukko/granaatti mahdollista ottaa käteen
+Spawniminen toimii paremmin kuin alphassa
+Ampuminen "loistavaa"
+GTX 460 768mb näyttiksellä pyörii loistavasti high grafiikoilla
Peli todella loistava, ja innolla odotan koko pelin julkaisua.
Juuu mitäs täst sannois.....ite pellailen sit PS3:lla Operarion Metroa
Vaikuttaa aikasta hyvältä, palajon pikku bukeja ja itse toivoisin joitain uusia
(tai siis jotain vanhoja ominaisuuksia bf2:sta)
+Aseiden ja liitäntöjen valikoima. Ah miten nannaa on saada kaikkia samanaikaisesti kuten äänenvaimennin, agokki ja vaikkapa jalakset aseeseen, ja toisin kuin codeissa, aseessa on panoksia vaikka laittaiskin paljon liitäntöjä.
+Animaatiot hahmoilla on hienot, kuten möyriminen maassa ja esteiden ylitys.
+/-Luotien tippuminen, huamasin jo et parinsadan metrin matkalla snipuluoti laskee
0,5-1,0 metriä. Se nyt riippu miten kukakin tykkää. Mie ainakin.
Ja toivomisen varaan ois jääny:
*Commanderi Bf 2:sta. Saatais vähän joukkuepeliä. Metrossa siittä nyt ei kovin olis hyötyä mut conquesteissa varmasti.
*Squadid kuntoon. Samanlaiset niinkuin Bf2:ssa.
Bukejakin löytyi kiitettävästä... onneksi jo betasta
*Konekivääriä ja snipua ei saa aina jalaksilleen kun sitä haluaisi. Oma nappi niiden laittamiselle olisi kyl poikaa.
*Puukotus kuntoon. Puukotus ei meinaa ensinkään aina onnistua ja se kestää kauan.
Jos otat kaksintaistelun hepun kanssa puukolla ja sillä rynkky ja pääset kyljestä iskemään, tappio on aika todennäköistä. BF2 tai BC2 puukko kehiin mielummin. Itse vain puukotusanimaatiolla saa puukolla tapon. Kerran olen saanut tapettua hepun kahdella nopealla puukotuksella.
*Pientä 'juoksuhiekkaa' esiintyy eli uppoaa maahan ja joskus tappokamera menee maan alla. Se oli kuulemma kyllä korjattu päivityksessä, mutta itse sitä ei ole miulee tullut.
Tälläistä nyt tuli tekstiä. Olen varmaan jotain unohtanut mut toivottavasti muut on huomannu :D
Vaikuttaa aikasta hyvältä, palajon pikku bukeja ja itse toivoisin joitain uusia
(tai siis jotain vanhoja ominaisuuksia bf2:sta)
+Aseiden ja liitäntöjen valikoima. Ah miten nannaa on saada kaikkia samanaikaisesti kuten äänenvaimennin, agokki ja vaikkapa jalakset aseeseen, ja toisin kuin codeissa, aseessa on panoksia vaikka laittaiskin paljon liitäntöjä.
+Animaatiot hahmoilla on hienot, kuten möyriminen maassa ja esteiden ylitys.
+/-Luotien tippuminen, huamasin jo et parinsadan metrin matkalla snipuluoti laskee
0,5-1,0 metriä. Se nyt riippu miten kukakin tykkää. Mie ainakin.
Ja toivomisen varaan ois jääny:
*Commanderi Bf 2:sta. Saatais vähän joukkuepeliä. Metrossa siittä nyt ei kovin olis hyötyä mut conquesteissa varmasti.
*Squadid kuntoon. Samanlaiset niinkuin Bf2:ssa.
Bukejakin löytyi kiitettävästä... onneksi jo betasta
*Konekivääriä ja snipua ei saa aina jalaksilleen kun sitä haluaisi. Oma nappi niiden laittamiselle olisi kyl poikaa.
*Puukotus kuntoon. Puukotus ei meinaa ensinkään aina onnistua ja se kestää kauan.
Jos otat kaksintaistelun hepun kanssa puukolla ja sillä rynkky ja pääset kyljestä iskemään, tappio on aika todennäköistä. BF2 tai BC2 puukko kehiin mielummin. Itse vain puukotusanimaatiolla saa puukolla tapon. Kerran olen saanut tapettua hepun kahdella nopealla puukotuksella.
*Pientä 'juoksuhiekkaa' esiintyy eli uppoaa maahan ja joskus tappokamera menee maan alla. Se oli kuulemma kyllä korjattu päivityksessä, mutta itse sitä ei ole miulee tullut.
Tälläistä nyt tuli tekstiä. Olen varmaan jotain unohtanut mut toivottavasti muut on huomannu :D
Durza sanoo:
Tässä oma listani
+ Hauskat uudet keksinnöt kuten taskulampulla ja laaser tähtäimellä sokaisu (realistisuus)
+ Paljon aseita ja tähtäimiä
+ Bf fiilis
+ 3d spottin (huomaa vihut hyvin)
+ Battlelog
+ prone (pystyy piiloutumaan)
+ ympäristö (paljon piilo paikkoja)
+ paljon kokemus ja taito tasoja eli rankkeja
- Tarkka-ampujan kiväärit tehottomia ( voisi tappaa yhdestä, koska oikestikkin tappaa)
- SMG:t tehottomia kauas
- taskulamppu valaisee hieman liian vähän saisi valaista laajemman alueen
- Aseet epätarkkoja
- Hieman turhan suuri rekyyli
- Rynkyt voisivat olla hieman tehottomampia
- Jonkinlainen komentosuhde olisi kiva (isompi rankkiset voisivat komentaa pienempi rankkisia, tulisi realistisempaa kyllähän oikeassakin sodassa totellaan korkeampi arvoisia)
- Aseiden äänet epä aitoja
- Matala ja korkea rankkiset voisivat olla eri servuissa jotta jokainen voisi pelata oman tasoisia vastaan
- Tehottomat kranaatit ja niitä on liian vähän (oikeastikkin niitä on enemmän sotilaalla ja ovat paljon tehokkaampia)
- Ammuksia vähän (ratkaisuehdoitus: assaultille ammo pack ja medick supportille kuten bc2)
Tässä oma listani
+ Hauskat uudet keksinnöt kuten taskulampulla ja laaser tähtäimellä sokaisu (realistisuus)
+ Paljon aseita ja tähtäimiä
+ Bf fiilis
+ 3d spottin (huomaa vihut hyvin)
+ Battlelog
+ prone (pystyy piiloutumaan)
+ ympäristö (paljon piilo paikkoja)
+ paljon kokemus ja taito tasoja eli rankkeja
- Tarkka-ampujan kiväärit tehottomia ( voisi tappaa yhdestä, koska oikestikkin tappaa)
- SMG:t tehottomia kauas
- taskulamppu valaisee hieman liian vähän saisi valaista laajemman alueen
- Aseet epätarkkoja
- Hieman turhan suuri rekyyli
- Rynkyt voisivat olla hieman tehottomampia
- Jonkinlainen komentosuhde olisi kiva (isompi rankkiset voisivat komentaa pienempi rankkisia, tulisi realistisempaa kyllähän oikeassakin sodassa totellaan korkeampi arvoisia)
- Aseiden äänet epä aitoja
- Matala ja korkea rankkiset voisivat olla eri servuissa jotta jokainen voisi pelata oman tasoisia vastaan
- Tehottomat kranaatit ja niitä on liian vähän (oikeastikkin niitä on enemmän sotilaalla ja ovat paljon tehokkaampia)
- Ammuksia vähän (ratkaisuehdoitus: assaultille ammo pack ja medick supportille kuten bc2)
Jaaha, nää on näitä puskajusseja taas. Että mä kärsin.
kaakkeri sanoo:
Jaaha, nää on näitä puskajusseja taas. Että mä kärsin.
Jaaha, nää on näitä puskajusseja taas. Että mä kärsin.
Älä nyt, realistisuus kunniaan. :) /sarkasmia
Itsellä veti jo laturin jumiin tuo beta, ihan liian buginen kun miettii että peli pitäisi pian julkaista.
En oo kehitellyt mitään oikein plussaa tuohon peliin, kilpapelaamista ajatellen. Miinusten lista, noh niin.. :) Onneksi ei ole ennakkotilattu, seurataan ekoja päivityksiä ja katotaa mihin suuntaa se kehittyy ja harkitaan sitten ostamista.
Voisin kirjottaa kirjan, kuinka huonosti asiat ovat BF3 Betassa (lue: Alphassa.) Mutta en tee sitä edes tämän ketjun muodossa, vaan odotan lopputulosta.
zh1nt0 on kovasti vakuutellut, että BF3 Beta ei olisi up-to-date, vaan sormien välistä olisi luettavissa, että kyseessä on edelleen alpha pienillä fixeillä ja runsain kourallisin lisää fixattavaa.
Ymmärrän, jos beta ei ole up-to-date tietoturvasyistä, sillä BF3 ja BF3 palvelimet on about täydellisesti omistettavissa. Jokainen tietäneen mistä puhun, jos on seurannut menoa tarkemmin.
Beta ei ole vakuuttanut BF-sydäntäni, jos tälläisenään tulisi ulos, olisi se mielestäni melkoisen häpeällinen jatko-osa BF1942:lle ja BF2:lle. BC3 nimikkeellä menisi lävitse.
Aijjaij,
- Inso.
zh1nt0 on kovasti vakuutellut, että BF3 Beta ei olisi up-to-date, vaan sormien välistä olisi luettavissa, että kyseessä on edelleen alpha pienillä fixeillä ja runsain kourallisin lisää fixattavaa.
Ymmärrän, jos beta ei ole up-to-date tietoturvasyistä, sillä BF3 ja BF3 palvelimet on about täydellisesti omistettavissa. Jokainen tietäneen mistä puhun, jos on seurannut menoa tarkemmin.
Beta ei ole vakuuttanut BF-sydäntäni, jos tälläisenään tulisi ulos, olisi se mielestäni melkoisen häpeällinen jatko-osa BF1942:lle ja BF2:lle. BC3 nimikkeellä menisi lävitse.
Aijjaij,
- Inso.
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.