MAINOS
MAINOS
eli tuon mun servon pitäisi nyt pienen viilailun jälkeen kyllä päästää yli 64 sisään mutta ei ole mitään hajua mitä tapahtuu kun 65. kirjautuu :)
demossahan oli aikanaan 128 pelaajan tuki mutta ne rajottisen 64:ään full versiossa. nyt olen tämän rajoituksen onnistunut kiertämään mutta tiedossa ei ole mitä ongelmia siitä seuraa :o
--
[FIN] Soppa
demossahan oli aikanaan 128 pelaajan tuki mutta ne rajottisen 64:ään full versiossa. nyt olen tämän rajoituksen onnistunut kiertämään mutta tiedossa ei ole mitä ongelmia siitä seuraa :o
--
[FIN] Soppa
Hienoa, että jollakin on intoa jaksaa säätää tätä asiaa varten. 128 pelaajan serverikonekkin saa olla aika tykki jo verrattuna 64slot srv koneeseen.
Voisin vaikka tässä tulla testailemaankin tuota serveriä, mutta näin alkuun olisi hyvä, kun siellä olisi muutama mappi vain pyörimässä, jotta sinne eksyisi niitä pelaajiakin
Kuten Muttrah City, Karbala ja Fallujah West. Hyviä vetonauloja nuo kartat ja sitten myöhemmin mukaan kaikki kartat.
Näyttäisi ainoastaan yhdeksän pelaajaa käyneen servulla, joten tätä vahtia näyttäisi vielä menevän hetki, jotta 65:n pelaajaan yltäisi. :P
Joka tapauksessa muutkin ovat näköjään testanneet ja serveri on crashannut 65 pelaajaan. Näyttäisi myöskin mahdollisesta 255 pelaajan serveri, tosin joka voi olla aika lagiserver sen jälkeen, kun se on täynnä.
Up to 255 people per server on Battlefield 2 (how to)
Jos joku nyt kokeilee tuota ohjetta ja haluaa sen 128slot serverin, niin hexa editoriin 0001CECC offsetin kohdalle valueksi 80.
Kyseessä erittäin vanha ohje, joten todennäköisesti ei toimi. Tai luulishan sitä, että tuolla PR:ssä olisi näkynyt pitkääkin noita 128slot servereitä.
Voisin vaikka tässä tulla testailemaankin tuota serveriä, mutta näin alkuun olisi hyvä, kun siellä olisi muutama mappi vain pyörimässä, jotta sinne eksyisi niitä pelaajiakin
Kuten Muttrah City, Karbala ja Fallujah West. Hyviä vetonauloja nuo kartat ja sitten myöhemmin mukaan kaikki kartat.
Näyttäisi ainoastaan yhdeksän pelaajaa käyneen servulla, joten tätä vahtia näyttäisi vielä menevän hetki, jotta 65:n pelaajaan yltäisi. :P
Joka tapauksessa muutkin ovat näköjään testanneet ja serveri on crashannut 65 pelaajaan. Näyttäisi myöskin mahdollisesta 255 pelaajan serveri, tosin joka voi olla aika lagiserver sen jälkeen, kun se on täynnä.
Up to 255 people per server on Battlefield 2 (how to)
Jos joku nyt kokeilee tuota ohjetta ja haluaa sen 128slot serverin, niin hexa editoriin 0001CECC offsetin kohdalle valueksi 80.
Kyseessä erittäin vanha ohje, joten todennäköisesti ei toimi. Tai luulishan sitä, että tuolla PR:ssä olisi näkynyt pitkääkin noita 128slot servereitä.
Viestiä on muokattu: 09.04.2009 16:48
tuo kyseinen ohjeesihan on bf2 demo:lle jolle sitä toki voit kokeilla. 1.41 full versiossa tuo ohjeesi EI toimi.
servolla on passwordi mikä rajottaa kyllä pelaajia tällähetkellä. mutta koska en löytänyt mistään ohjetta kuinka toimiva yli 64 pelaajan servo tehdään 1.41 full versiolle, selvitin sen ja tein.
ja koska en mistään löytänyt suoraa faktaa että joku olisi 1.41 full versiota ajanut yli 64:nä niin nytpähän tuo tulee testattua.
joka tapauksessa.. järkevin kokohan servolle olisi kai jokin 110 tai (squadien takia) tahi jos kone/kaista alkaa rajottaa niin 80 tms... mutta, testailemma anyhow :)
mutta karttaehdotuksesi oli hyvät ja vaihdellaan nuo kohalleen kun salasana poistellaan :)
[FIN] Soppa
servolla on passwordi mikä rajottaa kyllä pelaajia tällähetkellä. mutta koska en löytänyt mistään ohjetta kuinka toimiva yli 64 pelaajan servo tehdään 1.41 full versiolle, selvitin sen ja tein.
ja koska en mistään löytänyt suoraa faktaa että joku olisi 1.41 full versiota ajanut yli 64:nä niin nytpähän tuo tulee testattua.
joka tapauksessa.. järkevin kokohan servolle olisi kai jokin 110 tai (squadien takia) tahi jos kone/kaista alkaa rajottaa niin 80 tms... mutta, testailemma anyhow :)
mutta karttaehdotuksesi oli hyvät ja vaihdellaan nuo kohalleen kun salasana poistellaan :)
[FIN] Soppa
mjoo.. tätä "turhaa" kommenttia tuntuu tulevan joka suunnasta. alkaa jo omakin usko mennä :)
mutta onneksi tuolla pr-foorumilla joku r-con kaveri heitti taas jostain 5sekunnin commandline kikkailusta jolla servo saadaan näkymään yli 64 pelaajana. mitään seppo taalasmaa fixiä tässä ei ole tosiaankaan käytetty vaan kulutin oikeasti tuohon PALJON aikaa että sen sai pystöön.
olkaas sen verra höveliäitä ja jättäkää tuo turha kommentointi pois ja joinikaa tuonne servolle että saadaan se joko torpedoitua alas 65 pelaajan joinatessa tai sitten täytettyä 110 pelaajalla.. itse uskon vieläkin jälkimmäiseen kunnes toisin todistetaan \o/ :)
PR foorumeilla tätä puitu myös:
PR forum 128 servusta
muutin koko postauksen. palvelimelle ei tosiaan saatu yli 20 pelaajaa enempää joten teemme testistä eventin sunnuntaille
---
[FIN] Soppa
mutta onneksi tuolla pr-foorumilla joku r-con kaveri heitti taas jostain 5sekunnin commandline kikkailusta jolla servo saadaan näkymään yli 64 pelaajana. mitään seppo taalasmaa fixiä tässä ei ole tosiaankaan käytetty vaan kulutin oikeasti tuohon PALJON aikaa että sen sai pystöön.
olkaas sen verra höveliäitä ja jättäkää tuo turha kommentointi pois ja joinikaa tuonne servolle että saadaan se joko torpedoitua alas 65 pelaajan joinatessa tai sitten täytettyä 110 pelaajalla.. itse uskon vieläkin jälkimmäiseen kunnes toisin todistetaan \o/ :)
PR foorumeilla tätä puitu myös:
PR forum 128 servusta
muutin koko postauksen. palvelimelle ei tosiaan saatu yli 20 pelaajaa enempää joten teemme testistä eventin sunnuntaille
---
[FIN] Soppa
Viestiä on muokattu: 11.04.2009 03:46
GONA sanoo:
Soppa opettelee vit.. kirjottaan, servo on asemointiin tarkoitettu toimilaitteen ohjauspiiri, jossa on takaisinkytkentä asema-anturiin.
Servo ja Serveri ovat siis kaksi eri asiaa!!
Soppa opettelee vit.. kirjottaan, servo on asemointiin tarkoitettu toimilaitteen ohjauspiiri, jossa on takaisinkytkentä asema-anturiin.
Servo ja Serveri ovat siis kaksi eri asiaa!!
haha, taidat olla sitä samaa porukkaa joka hakee wikistä joka it-viikon/digitodayn uutisesta jokaisen vähänkin vieraalta tuntuvan sanan ja itkee?
nojoo, olisihan minun tietenkin pitänyt käyttää sanaa servu servon tilasta, mutta se joka ei ymmärrä mistä on kyse, kommentoikoot lisää vaan ;)
En millään tavalla halua masentaa tai muuta, mutta tuo on kokeiltu jo niin monelta taholta mahdottomaksi, että ehkä olisi ollut viisainta vaan jättää sikseen.
Toisaalta varmaan opit tästäkin jotain, joten tuskin työ hukkaan meni, mutta tosiasia vain on, että bf on perseestä.
Itse jätin PR:n kehityksen 0.5 paikkeilla kun homma alkoi mennä liian isolleen. Mielestäni se toimi erinomaisesti jalkaväellä niin kauan kuin ajoneuvoilla oli pienempi rooli hommassa ja kentät oli pieniä. Kun jalkaväeltä vietiin into niin sitten pelaan ennemmin vaikka CSS+ArmA yhdistelmää.
Edelleen muistelen parhaina moninpelihetkinä noita todella hektisiä taisteluita 64 ukon kesken pienillä kentillä kun peli oikeasti toimi kun sen oli pakko toimia. 0.32 on edelleen paras iso moninpeli ikinä IMO. Mutta nyt PR on jo siltä osin historiaa ja katseet seuraavassa pelissä.
Toisaalta varmaan opit tästäkin jotain, joten tuskin työ hukkaan meni, mutta tosiasia vain on, että bf on perseestä.
Itse jätin PR:n kehityksen 0.5 paikkeilla kun homma alkoi mennä liian isolleen. Mielestäni se toimi erinomaisesti jalkaväellä niin kauan kuin ajoneuvoilla oli pienempi rooli hommassa ja kentät oli pieniä. Kun jalkaväeltä vietiin into niin sitten pelaan ennemmin vaikka CSS+ArmA yhdistelmää.
Edelleen muistelen parhaina moninpelihetkinä noita todella hektisiä taisteluita 64 ukon kesken pienillä kentillä kun peli oikeasti toimi kun sen oli pakko toimia. 0.32 on edelleen paras iso moninpeli ikinä IMO. Mutta nyt PR on jo siltä osin historiaa ja katseet seuraavassa pelissä.
nominaattori sanoo:
En millään tavalla halua masentaa tai muuta, mutta tuo on kokeiltu jo niin monelta taholta mahdottomaksi, että ehkä olisi ollut viisainta vaan jättää sikseen.
Toisaalta varmaan opit tästäkin jotain, joten tuskin työ hukkaan meni, mutta tosiasia vain on, että bf on perseestä.
Itse jätin PR:n kehityksen 0.5 paikkeilla kun homma alkoi mennä liian isolleen. Mielestäni se toimi erinomaisesti jalkaväellä niin kauan kuin ajoneuvoilla oli pienempi rooli hommassa ja kentät oli pieniä. Kun jalkaväeltä vietiin into niin sitten pelaan ennemmin vaikka CSS+ArmA yhdistelmää.
Edelleen muistelen parhaina moninpelihetkinä noita todella hektisiä taisteluita 64 ukon kesken pienillä kentillä kun peli oikeasti toimi kun sen oli pakko toimia. 0.32 on edelleen paras iso moninpeli ikinä IMO. Mutta nyt PR on jo siltä osin historiaa ja katseet seuraavassa pelissä.
En millään tavalla halua masentaa tai muuta, mutta tuo on kokeiltu jo niin monelta taholta mahdottomaksi, että ehkä olisi ollut viisainta vaan jättää sikseen.
Toisaalta varmaan opit tästäkin jotain, joten tuskin työ hukkaan meni, mutta tosiasia vain on, että bf on perseestä.
Itse jätin PR:n kehityksen 0.5 paikkeilla kun homma alkoi mennä liian isolleen. Mielestäni se toimi erinomaisesti jalkaväellä niin kauan kuin ajoneuvoilla oli pienempi rooli hommassa ja kentät oli pieniä. Kun jalkaväeltä vietiin into niin sitten pelaan ennemmin vaikka CSS+ArmA yhdistelmää.
Edelleen muistelen parhaina moninpelihetkinä noita todella hektisiä taisteluita 64 ukon kesken pienillä kentillä kun peli oikeasti toimi kun sen oli pakko toimia. 0.32 on edelleen paras iso moninpeli ikinä IMO. Mutta nyt PR on jo siltä osin historiaa ja katseet seuraavassa pelissä.
Agreed
Mutta, kuten Soppa mainitsi, hän haluaa nähdä sen itse. Eli yrityksen tahdosta se ei ainakaan ole kiinni. :P
Eikös tuon passun vois ottaa pois, niin ainakin se joskus täyttyisi. Tuskin on edes 65 suomalaista PR pelaajaa.
Tuolla kun ei tahdo näkyä väkeä millonkaan ja suunilleen kellon ympäri katellu tota, että tulis porukkaa, heh.
Viestiä on muokattu: 12.04.2009 11:58
Oletko kehittänyt teoriaa miksi se ei toimi? Tai miksi se heittää(väärä termi, paremminkin pudottaa) pelaajan pois?
Tuossa vähän pyörittelin mielessä asiaa...
64 max pelaajaa, jonka päälle DICE tehnyt.
Eli 1-64 ID:t. Jos palvelimelta lähtee pelaaja X, jonka ID on 27 ja sen jälkeen palvelimella on 63/64 tilanne. Se Pelaaja Y, joka liittyy palvelimelle saa ID:n 27.
Tässä tapauksessa ID:t riittävät vain 64 asti ja palvelimelle yritetään änkeä 65:ttä pelaajaa. Se 65:s pelaajaa saa tod.näk. ID 1, jolloin palvelimelta putoaa pelaaja, jonka ID oli 1. Näin ollen palvelimelle ei voi saada 65 pelaajaa.
Tuossa kävin myös tuota BF2 Linuxdediä läpi, enkä löytänyt mitään, mikä antaisi clientille ID:n (No jotain siihen viittaavaa löyty). Voin tietenkin olla, että olen ihan hakusessa...
En tosin myöskään tiedä mitä olet jo muuttanut jne...
Tuossa vähän pyörittelin mielessä asiaa...
64 max pelaajaa, jonka päälle DICE tehnyt.
Eli 1-64 ID:t. Jos palvelimelta lähtee pelaaja X, jonka ID on 27 ja sen jälkeen palvelimella on 63/64 tilanne. Se Pelaaja Y, joka liittyy palvelimelle saa ID:n 27.
Tässä tapauksessa ID:t riittävät vain 64 asti ja palvelimelle yritetään änkeä 65:ttä pelaajaa. Se 65:s pelaajaa saa tod.näk. ID 1, jolloin palvelimelta putoaa pelaaja, jonka ID oli 1. Näin ollen palvelimelle ei voi saada 65 pelaajaa.
Tuossa kävin myös tuota BF2 Linuxdediä läpi, enkä löytänyt mitään, mikä antaisi clientille ID:n (No jotain siihen viittaavaa löyty). Voin tietenkin olla, että olen ihan hakusessa...
En tosin myöskään tiedä mitä olet jo muuttanut jne...
Viestiä on muokattu: 13.04.2009 22:18
Voittehan fantasioida 128 pelaajan servusta, mutta kauhistuttaa jo ajatuskin Karkand 128 ja se lepposa kranaattisade.
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.