Unohditko salasanan?

Valikko
  • Etusivu
  • Keskustelu
  • Artikkelit
  • Tiedostot
  • Galleria
  • Yhteisöt
  • Käyttäjät
  • Palaute
Suodata sisältöä:
  • » BF3
  • » BF4
  • » CoD:BO2
  • » CoD:Ghosts
  • » CS:GO
  • » Dota 2
  • » Indie
  • » Lanit
  • » LoL
  • » SC2
  • » Yleinen
  • » KAIKKI PELIT
Online: 154
Uutiset > Red Orchestra 2

Haastattelussa Stalingrad Cup -voittajajoukkueen KarhuWaari

jaa kirjanmerkki
Red Orchestra 2 / 04.05.2014 14:45 / Kirjoittanut iArskaoffline
kuvaKotimainen Red Orchestra 2 -joukkue lippu =RAGE= voitti TWI Ladderin tämän vuotisen Stalingrad Cupin viime sunnuntaina, jolloin pelattiin finaalia lippu Iron Crossia vastaan. =RAGE= on tuttu joukkue myös aikaisemmasta haastattelussamme, jolloin perustajajäsen Suugi kertoi mietteitään ennen tuhannen dollarin palkintopotin mittaisen turnauksen alkua. Tällä kertaa otimme saman joukkueen perustajajäsenen Otto "KarhuWaari" Liukkosen haastateltavaksi.


The 2014 Stalingrad Cup loppusijoitukset ja palkinnot:

    1. =RAGE=, $500
    2. +IRON CROSS+, $300
    3. GULAG pod shuboi, $100
    4. Lost Squad, $100

Lisätietoja turnauksesta


Tervehdys, KarhuWaari ja onnittelut tiiminne voitosta TWI Ladderin 2014 Stalingrad Cupissa! Esittelisitkö aluksi itsesi ja roolisi RAGEssa?

Hei, olen Otto "KarhuWaari" Liukkonen ja olen yksi =RAGE= -klaanin perustajajäsenistä. Vastaan joukkueemme taktiikoista sekä tiimin koordinoinnista matsien aikana ja pelaan komentajan roolissa G41 ja SVT-40 puoliautomaattikivääreillä.


Tuliko voittonne yllätyksenä?

Kyllä ja ei. Viime syksyn perusteella tiesimme olevamme ennakkosuosikkeja tässäkin turnauksessa, mutta emme silti lähteneet soitellen sotaan vaan jokaista ottelua varten tuli harjoiteltua paljon. Finaalissa voitto varsinaisella peliajalla tuli kyllä yllätyksenä, olimme nimittäin etukäteen odottaneet, että ottelu ratkeaa jatkoajalla.


Miten finaali Iron Crossia vastaan meni kaiken kaikkiaan?

Lyhyesti sanottuna erittäin hyvin. Saimme heti ensimmäisessä erässä tärkeän voiton kun onnistuimme pitämään Stalingrad Kesselin puolustuksen loppuun asti vaikka vastustaja puski erittäin aggressiivisesti päälle. Red Orchestrassa puolustaminen yleensä on huomattavasti vaikeampaa kuin hyökkääminen, joten tuo ensimmäinen erä antoi meille hyvät eväät voittaa koko ottelu ilman jatkoajalle menemistä. Kesselin ja Mamayev Kurganin hyökkäys erien jälkeen olimmekin jo voittaneet ottelun, mutta IC suostui silti pelaamaan vielä viimeisenkin erän, jossa Mamayevin puolustuksemme ei ihan pitänyt loppuun asti.


Kuka oli mielestänne paras turnauspelaaja?

Minä (hehheh). Omassa tiimissämme etenkin WengWongChu kiväärillään ja Siitosori konekiväärillään olivat todella tärkeä osa taktiikoitamme ja menestystämme. Finaalissa etenkin IC:n Doom_schneider antoi kovan vastuksen.


Mitä odotatte seuraavalta kaudelta? Kuinka TWI Ladderin tulisi vielä kehittää peliä?

Seuraavalle kaudelle on ollut puhetta sääntömuutoksista ja etenkin on ollut puhetta erien pituuden lyhentämisestä muutamalla minuutilla. Nykyään hyökkääjä voittaa lähes aina ellei tasoero ole melkoinen. Otteluiden streamaamista onneksi kehitetään jo nyt, Finalize klaanistamme valittiin juuri TWI Ladderin streamaustiimin johtoon ja on ollut puhetta, että Tripwire Interactive yrittäisi kehittää peliin paremmat spectator-ominaisuudet, jotta otteluiden seuraamisesta tulisi viihdyttävämpää.

Joukkueena odotamme uutta kautta innolla, ja etenkin uusi Search & Destroy -pelimuoto kiinnostaa pienemmän joukkueiden koon ja nopeamman tempon takia.


Miten ottaisitte vastaan kilpailut, jossa modina on Rising Storm? Onko eri modien pelaaminen ollut kiinnostavaa?

Viime syksynä voittamamme Pacific Cup keskittyi pelkästään Rising Stormiin ja olihan se hyvää vaihtelua. Rising Stormin ongelmana on lähinnä kenttien soveltuminen enemmän publalle kuin klaanimatseihin. Sinänsä meillä ei ole eri pelimuotoja vastaan mitään, Red Orchestra 2:n ilmestymisen aikoihin klaaniskene pelasi lähes yksinomaan vain Countdown-pelimuotoa. Ongelmana on lähinnä pienen skenen pirstaloituminen, jos samaan aikaan olisi ladder Territorylle, Countdownille, Search&Destroylle sekä Rising Stormille.


Arveletko, että skenen suuruus riittäisi tällä hetkellä johonkin suuren palkintopotin kilpailun järjestämiseen, vai tullaanko niitä järjestämään pienempinä, kuten tähän asti?

Tällä hetkellä suurin ongelma on Red Orchestran surkea spectator-näkymä, jonka johdosta otteluiden streamaus ja seuraaminen ei ole niin viihdyttävää kuin se voisi olla. Skenen taso etenkin parhaiden tiimien osalta kyllä riittäisi tekemään otteluiden seuraamisesta viihdyttävää, mutta ilman riittävää näkyvyyttä suuremmista palkintopoteista on ehkä turha unelmoida.


Kiitos haastattelusta, loppusanat?

Toivottaisin kaikkia kiinnostuneita kokeilemaan Red Orchestraa ja harkitsemaan klaanitouhuihin liittymistä. Hyvää kesää!
Uusimmat
Arvostelussa Battleborn
Arvostelussa HyperX Cloud Revolver
Arvostelussa Quantum Break
Arvostelussa Rainbow Six: Siege
Finnwars-pelin joukkorahoitus alkoi
Suomi maailmanmestariksi IeSF:n SC2-turnauksessa
BlizzConissa turnauksia ja uusia pelijulkistuksia
Tamperelaisen peliyhtiö Vasara Entertainmentin Stardust Galaxy Warriors valittu Unite Boston Showcase -näyttelyyn
Killing Floor 2 ja Evolve kokeiltavissa viikonloppuna
Arvostelussa Asus ROG GR8

MAINOS

MAINOS



Edellinen uutinen
Perjantaikevennys, vk. 18
Seuraava uutinen
Ultima Online -faneille tarjolla paluu tuttuihin kuvioihin kotimaisittain
Haku aihepiirin uutisista
Suomalainen RO2-joukkue yhä maailman kovin
Oulun Rotuaarilla tänään FIFA 14 -turnaus
Haastattelussa Stalingrad Cup -voittajajoukkueen KarhuWaari
RO2 ilmaiseksi tänään, Rising Storm laajentui
RO2: TWI Ladderin uusi kausi alkamassa, haastattelussa Suugi
Avainsanat: Red Orchestra 2 RO2 The 2014 Stalingrad Cup RAGE =RAGE=
Tiedätkö aiheen, josta emme ole uutisoineet? Lähetä uutisvinkki!

KOMMENTIT (0)

1

Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.
Lukossa alkuun 

1

© Copyright 2004 - 2021 Finnish Gaming Community ry
Contact » Mediatiedot » Rekisteriseloste » Käyttöehdot » Ylläpitäjät » Yhteistyössä » Palaute » Uutisvinkki » Hae ylläpitoon » RSS » 0.0674 sekuntia
Nebula
EA
SEUL ry
Battlefield 1942
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Battlefield: Vietnam
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Battlefield 2
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Battlefield 2142
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Battlefield Heroes
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Battlefield: Bad Company
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Battlefield 1943
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Battlefield: Bad Company 2
Uutiset
Pelitiedot
Battlefield 3
Uutiset
Pelitiedot
Battlefield 4
Uutiset
Call of Duty
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Call of Duty: United Offensive
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Call of Duty 2
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Call of Duty 4
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Call of Duty: World at War
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Modern Warfare 2
Uutiset
Pelitiedot
Call of Duty: Black Ops
Uutiset
Pelitiedot
Call of Duty: Modern Warfare 3
Uutiset
Call of Duty: Black Ops 2
Uutiset
Half-Life 2
Pelitiedot
Tiedostot
Counter-Strike
Uutiset
Pelitiedot
Counter-Strike: Source
Uutiset
Pelitiedot
Counter-Strike: Global Offensive
Uutiset
Team Fortress 2
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Left 4 Dead
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Left 4 Dead 2
Uutiset
Pelitiedot
Portal 2
Uutiset
Pelitiedot
Indie-pelit
Uutiset
Lanit
Uutiset
Medal of Honor: Warfighter
Uutiset
ShootMania
Uutiset
Starcraft 2
Uutiset
Pelitiedot