Viikonloppuna 1.-3.11.2013 Romanian pääkaupungissa Bukarestissa järjestetään suuri IeSF (International eSport Federation) World Championship -turnaus, jossa Suomen elektronisen urheilun maajoukkue lähtee pelaamaan StarCraft 2:ta Tekken Tag Tournament 2:ta, League of Legendsia sekä muuan Alliance of Valiant Armsia, joka tunnetaan lyhyemmin A.V.A. Koska IeSF lähenee uhkaavaa vauhtia ja A.V.A ei monelle ole vielä pelinä tuttu, haastattelimme Suomea edustavan Gloria Victis -joukkueen varakapteenia, Teemu "Lettu" Laaksoa.
Terve! Voisitteko esitellä itsenne ja joukkueenne?
Näin syntyi joukkue nimeltä: Gloria Victis
Tässä vaiheessa GV:ssä pelasi n. 10 aktiivista pelaajaa kotimaastamme, mutta todellista kilpatason kiinnostusta ei löytynyt joukkueesta, joten edessä oli taas yksi vuosi rämpimistä EU+USA top10 tasolla. Tämän vuoden aikana joukkueeseen liittyi kaksi uutta aktiivista ja motivoitunutta pelaajaa: Vaimo ja Fake. Koska peli ei vielä ollut herroille kovin tuttu, ei heitä välittömästi päästetty ns. "main teamiin". Herrat jaksoivat kiitettävästi harjoitella sillä aikaa, kun ViTsi piti hieman etäisyyttä turnauksiin ja muuhun kilpailuun Letun ja tapin pelatessa Capricessa (EU top2) ja tapi vielä myöhemmin Crackheadsissa (EU top1). Keväällä 2013 viimein joukkue tuntui melko kokonaiselta muutaman pelaajavaihdoksen jälkeen ja turnauksien loppusijoitus rupesi olemaan tasainen top2-3. Aina kesällä järjestettävä ICC (Internation Country Championship) turnaus olikin sitten jo huikea ponnistus koko joukkueelta, jolloin hävisimme koko turnauksessa vain yhden pelin ja se tuli Saksaa vastaan semi-finaaleissa. Saavutimme kuitenkin näinkin isossa turnauksessa kolmannen sijan melko nimettömällä joukkueella siihen nähden, että olimme lähes kaikissa arvioinneissa parhaillaan sijoilla 5-6. Lisäsimme treenimäärää hieman, koska tiesimme, että IeSF:n EU karsinnat ovat jo kohta ovella ja tiesimme meillä olevan todellinen mahdollisuus olla mukana finaaleissa, jos pieniä vikoja joukkueen pelissä saadaan korjattua. Näillä eväillä lähdettiin IeSF:n karsintoihin, jossa hävisimme taas yhden pelin tällä kertaa Hollannille, mutta se hävittiin onneksi alkuvaiheessa, joten loser-bracket oli vielä mahdollisuuksia täynnä, vaikka se tarkoitti, ettei enää yhtään peliä voi hävitä. Selkä seinää vasten pelattiin ja enää ei hävitty edes Saksalle. Loser-bracketin finaaleissa voitettiin sitten vielä Hollanti selvästi BO5 systeemissä mapein 3-1.
Alla pieni esittely pelaajista ja muutama lempivalinta classeihin, aseisiin ja mappeihin:
Vodeja Gloria Victisin peleistä
Alla IeSF matkan ratkaiseva peli Hollantia vastaan
Suomen eSportsissa on nähty monenlaisia FPS-pelejä, mutta A.V.A on monelle vielä kummajainen. Voitteko esitellä A.V.A:aa sekä yleisesti että eSports-pelinä?
Millainen on A.V.A:n eSports-skene Suomessa ja maailmalla?
Mitkä ovat joukkueenne tulevaisuuden suunnitelmat? Entä mitä odottaisitte peliltä tulevaisuudessa?
Kuvassa Vaimo, Lettu ja ViTsi SEUL ry:n järjestämässä eSports-gaalassa.
Kiitokset näin romaanin pituisista vastauksia ja onnea Romanian peleihin! Loppusanat?
A.V.A:n voi ladata ilmaiseksi pelin kotisivuilta. Katso uusin traileri.
Terve! Voisitteko esitellä itsenne ja joukkueenne?
Morot kaikille lukijoille! Minä olen Teemu "Lettu" Laakso ja aloitin A.V.A:n pelaamisen syksyllä 2010 lopettaessani CS 1.6 aktiivipelaamisen. Itselläni oli aloittaessani jo onneksi pari kaveria, jotka tätä peliä pelasivat entuudestaan, joten Suomalaisen tiimin löytäminen tähän peliin ei kestänyt kauan. Mainitsen maan Suomi siksi, että tässä pelissä ei ole sellaista skeneä, kuin esim. CS:llä täällä kotimaassamme. Tämä peli on kuitenkin kovassa suosiossa muualla maailmassa (josta lisää alempana). Ensimmäiset n. 9kk oli sellaista pelailua ja pelin opettelemista, kunnes sitten kesällä 2011 osallistuimme omalta osaltamme ensimmäiseen vakavasti otettavaan CGO:n järjestämään viikonlopun mittaiseen turnaukseen. Pärjäsimme silloin EU+USA akselilla top8 tiimille mielestämme erinomaisesti ja tästä sitten lähti itselläni henkilökohtaisesti ajatus vielä kerran palata pelikentille kilpailumielessä (olihan viimeisestä CS:n laniturnauksesta omalta osaltani jo aikaa!). Silloisesta joukkueesta todellisella kilpailuasenteella on vielä jäljellä kolme pelaajaa: Lettu, ViTsi ja tapi. |
Näin syntyi joukkue nimeltä: Gloria Victis
Tässä vaiheessa GV:ssä pelasi n. 10 aktiivista pelaajaa kotimaastamme, mutta todellista kilpatason kiinnostusta ei löytynyt joukkueesta, joten edessä oli taas yksi vuosi rämpimistä EU+USA top10 tasolla. Tämän vuoden aikana joukkueeseen liittyi kaksi uutta aktiivista ja motivoitunutta pelaajaa: Vaimo ja Fake. Koska peli ei vielä ollut herroille kovin tuttu, ei heitä välittömästi päästetty ns. "main teamiin". Herrat jaksoivat kiitettävästi harjoitella sillä aikaa, kun ViTsi piti hieman etäisyyttä turnauksiin ja muuhun kilpailuun Letun ja tapin pelatessa Capricessa (EU top2) ja tapi vielä myöhemmin Crackheadsissa (EU top1). Keväällä 2013 viimein joukkue tuntui melko kokonaiselta muutaman pelaajavaihdoksen jälkeen ja turnauksien loppusijoitus rupesi olemaan tasainen top2-3. Aina kesällä järjestettävä ICC (Internation Country Championship) turnaus olikin sitten jo huikea ponnistus koko joukkueelta, jolloin hävisimme koko turnauksessa vain yhden pelin ja se tuli Saksaa vastaan semi-finaaleissa. Saavutimme kuitenkin näinkin isossa turnauksessa kolmannen sijan melko nimettömällä joukkueella siihen nähden, että olimme lähes kaikissa arvioinneissa parhaillaan sijoilla 5-6. Lisäsimme treenimäärää hieman, koska tiesimme, että IeSF:n EU karsinnat ovat jo kohta ovella ja tiesimme meillä olevan todellinen mahdollisuus olla mukana finaaleissa, jos pieniä vikoja joukkueen pelissä saadaan korjattua. Näillä eväillä lähdettiin IeSF:n karsintoihin, jossa hävisimme taas yhden pelin tällä kertaa Hollannille, mutta se hävittiin onneksi alkuvaiheessa, joten loser-bracket oli vielä mahdollisuuksia täynnä, vaikka se tarkoitti, ettei enää yhtään peliä voi hävitä. Selkä seinää vasten pelattiin ja enää ei hävitty edes Saksalle. Loser-bracketin finaaleissa voitettiin sitten vielä Hollanti selvästi BO5 systeemissä mapein 3-1.
Alla pieni esittely pelaajista ja muutama lempivalinta classeihin, aseisiin ja mappeihin:
- Teemu "Lettu" Laakso, Sniper/Rifle, ASW .338/SA58 Para, Cannon/India
- "Vaimo", Pointman, MP7A1, Cannon/Dual-Sight
- "tapi", Rifleman, FAMAS Mk.3/XM8, Cannon/India
- "ViTsi", Rifleman, FAMAS Mk.3, Black Scent
- "Fake", Rifleman, FAMAS Mk.3, Kaikki
Vodeja Gloria Victisin peleistä
- ICC Group Stage FIN vs. UK Game 1 India
- ICC Group Stage FIN vs. UK Game 2 Cannon (alkaa 06:08 kohdalla)
Alla IeSF matkan ratkaiseva peli Hollantia vastaan
Suomen eSportsissa on nähty monenlaisia FPS-pelejä, mutta A.V.A on monelle vielä kummajainen. Voitteko esitellä A.V.A:aa sekä yleisesti että eSports-pelinä?
A.V.A on Unreal Engine 3 -moottoria käyttävä Free-To-Play räiskintä. Tämän vuoksi se varmasti myös onkin kummajainen niin monelle pelaajalle, koska se ei ilmaisuutensa vuoksi saa mainosta kuten CS (1.6, CSS & GO), Battlefield tai CoD yms. Monille pelaajille kuitenkin taitaa olla tuttu peli nimeltä LoL (League of Legends), joka on saman yhtiön (Aeria Gamesin) omistuksessa. Mennään kuitenkin itse peliin, koska se varmasti kiinnostaa enemmän, kuin omistaja tai omistajat :D
Alliance of Valiant Arms on ehkä parhaiten yleisesti kuvattuna Counter-Strike ja Call of Dutyn yhdistelmä. Tällä tarkoitan, että kaikissa isoissa turnauksissa kilpailusysteemi ja pelimuoto on täsmälleen sama, kuin CS:ssä, eli 2 x 5miehen joukkuetta ottavat mittaa toisistaan siten, että toinen joukkue koittaa päästä asentamaan pommin toiselle kahdesta mahdollisesta paikasta, kuten CS:ssä ja toinen puolestaan koittaa estää tämän tapahtuvan ja tarvittaessa purkamaan pommin. Call of Dutyn puolesta mukaan tulee aseet ja niiden viritteleminen. Pelissä ei osteta aseita, kuten CS:ssä vaan ne on jo ennalta ostettu hahmollesi levelien nousun ja rahan ansaitsemisen myötä. Kuitenkin levelit vaan mahdollistavat uusien aseiden oston ja pelissä olevalla rahalla niitä voi siis ostaa. Korkea level ei siis tarkoita, että sinulla on läheskään kaikkia pelin aseita, koska niitä on TODELLA PALJON! Tämä puolestaan varmistaa sen, että lähes jokaiselle pelaajalle löytyy tietynlainen ase, joka sopii omaan pelityyliin ja virityksien myötä niistä saa vielä tuunattua hieman tehokkaampia tai tarkempia yms. Aseiden virittelyissä on monia erilaisia mahdollisia ja näin ollen ase, johon on laitettu kaikki mahdollinen kiinni, ei välttämättä tee siitä hyvää vaan erittäin epätarkan ja tehottoman. Esimerkkinä vaikkapa klassinen M4A1, johon voi esimerkiksi vaihtaa muutamia erilaisia piippuja. Kannattaako laittaa aseeseen kiinni "long range barrel" vai "burst barrel"? "LRB" säilyttää aseen tehon pidemmälle matkalle ja säilyttää aseen erinomaisen tarkkuuden, kun taas "BB" antaa aseeseen huomattavasti nopeamman tulinopeuden, joka soveltuu mainiosti lähitaisteluun. Panokset tietenkin loppuvat vauhdilla, mutta hyvin käytettynä ase on erittäin tehokas juurikin suuren tulinopeutensa vuoksi ja aseen hallinta on etenkin CS pelaajille (omasta mielestäni) helppo, koska se käyttäytyy niin samalla tavalla.
Pelimuotoja tässä pelissä on melko monta ja niitä esittelen seuraavaksi hieman.
Kaikista pelimuodoista kuitenkin Demolition, Annihilation ja Escort ovat suosituimpia, koska niissä on sitä jotain lähes kaikille. Demolition saattaa olla liian karua, kun et pääsee samalle kierrokselle mukaan kerran kuoltuasi. Annihilation taas saattaa olla liian tylsää joidenkin mielestä, kun se on vaan sitä armotonta räiskintää ilman varsinaista päämäärää, mutta onneksi on vielä se Escort. Escortissa yhdistetään hyvin Annihilationin tyylinen uudelleen syntyminen ja räiskintä, mutta mukana on vielä se tankin saatto maaliin, joka tuo peliin varsinkin "Casual" pelaajille sen sopivan kilpailumausteen! :)
Sitten vielä hieman hahmoluokista ja niiden tuomista mahdollisuuksista.
Kaikille hahmoluokille yhteistä on niille ostettavat varusteet, joita voi ostaa samalla tavalla, kuin aseita. On erilaisia kypäriä, jotka suojaavat paremmin pointmanin suosimia pienikaliiperisia aseita vastaan ja sitten on niitä, joiden avulla mahdollisuudet selvitä tarkkuuskiväärin antamasta pususta hengissä paranee huomattavasti. On kenkää, kypärää, hanskaa, rintapanssaria, polvisuojaa yms.. Eli vähäsen pääsee siinäkin miettimään, jos haluaa peliään viedä ehkäpä kilpailulliseen suuntaan, jossa tosiaan aseilla ja niitä vastaan käytetyillä panssareilla voi olla suurikin merkitys tulitaistelun tulokseen.
Yhteenvetona voisin sanoa, että varsin mukavaa räiskintää monien pelimahdollisuuksien vuoksi ja tosiaan peli on täysin ilmainen, jonka vuoksi sitä kannattaa ainakin kokeilla! Pelejä löytyy EU ja USA servut yhteenlaskettuna mihin aikaan vuorokaudesta tahansa ja pelissä on oma matchmaking systeemi myös, jonka vuoksi matsityylistä demolitioniakin pääsee kaikki kokeilemaan sopivan casuaalissa ympäristössä samalla tavalla, kuin CS:GO:ssa ainakin. Joten ei muuta kuin ghettoblasterit päähän, rotta kouraan ja menoksi!
Alliance of Valiant Arms on ehkä parhaiten yleisesti kuvattuna Counter-Strike ja Call of Dutyn yhdistelmä. Tällä tarkoitan, että kaikissa isoissa turnauksissa kilpailusysteemi ja pelimuoto on täsmälleen sama, kuin CS:ssä, eli 2 x 5miehen joukkuetta ottavat mittaa toisistaan siten, että toinen joukkue koittaa päästä asentamaan pommin toiselle kahdesta mahdollisesta paikasta, kuten CS:ssä ja toinen puolestaan koittaa estää tämän tapahtuvan ja tarvittaessa purkamaan pommin. Call of Dutyn puolesta mukaan tulee aseet ja niiden viritteleminen. Pelissä ei osteta aseita, kuten CS:ssä vaan ne on jo ennalta ostettu hahmollesi levelien nousun ja rahan ansaitsemisen myötä. Kuitenkin levelit vaan mahdollistavat uusien aseiden oston ja pelissä olevalla rahalla niitä voi siis ostaa. Korkea level ei siis tarkoita, että sinulla on läheskään kaikkia pelin aseita, koska niitä on TODELLA PALJON! Tämä puolestaan varmistaa sen, että lähes jokaiselle pelaajalle löytyy tietynlainen ase, joka sopii omaan pelityyliin ja virityksien myötä niistä saa vielä tuunattua hieman tehokkaampia tai tarkempia yms. Aseiden virittelyissä on monia erilaisia mahdollisia ja näin ollen ase, johon on laitettu kaikki mahdollinen kiinni, ei välttämättä tee siitä hyvää vaan erittäin epätarkan ja tehottoman. Esimerkkinä vaikkapa klassinen M4A1, johon voi esimerkiksi vaihtaa muutamia erilaisia piippuja. Kannattaako laittaa aseeseen kiinni "long range barrel" vai "burst barrel"? "LRB" säilyttää aseen tehon pidemmälle matkalle ja säilyttää aseen erinomaisen tarkkuuden, kun taas "BB" antaa aseeseen huomattavasti nopeamman tulinopeuden, joka soveltuu mainiosti lähitaisteluun. Panokset tietenkin loppuvat vauhdilla, mutta hyvin käytettynä ase on erittäin tehokas juurikin suuren tulinopeutensa vuoksi ja aseen hallinta on etenkin CS pelaajille (omasta mielestäni) helppo, koska se käyttäytyy niin samalla tavalla.
Pelimuotoja tässä pelissä on melko monta ja niitä esittelen seuraavaksi hieman.
- Demolition: Kuten ylempänä mainittu, niin tismalleen kopio CS:stä plant/purku systeemistä.
- Annihilation: Team Deathmatch-pelimuoto, joka on varsinkin aloittavalle pelaajalle hyvä, koska aseet tulevat tutuksi ja ampumaan pääsee runsaasti.
- Free-For-All: Deathmatch, jolloin yksilötaito varsinkin nousee esiin, kun et voi odottaa jonkun muun ampuvan vihuja puolestasi.
- Cross Steal: Lipunryöstöä tai domination tyylistä paikkojen hallintaa (en muista, kun en pelaa tätä :D)
- Escort: Nimestä voi päätellä, että jotain pitäisi saattaa. Se ei kuitenkaan ole kaunista naista alttarille tai muuta, vaan tankin saattamista pisteestä A pisteeseen B, jonka aikana toinen joukkue koittaa estää tankin pääsyn pisteeseen B tuhoamalla sen ja estäen korjausyritykset, jotai taas suojeleva joukkue pyrkii suorittamaan tankin hajottua.
- Escape: Tässä pelisysteemissä toinen joukkue koittaa saada varastettua salkun (tai jotain muuta tärkeää) esim. laboratoriosta tms. ja koittaa sitten päästä hengissä vielä pakoon. Toinen joukkue luonnollisesti koittaa tämän pakomatkan estää ja tuhota varkaat.
Kaikista pelimuodoista kuitenkin Demolition, Annihilation ja Escort ovat suosituimpia, koska niissä on sitä jotain lähes kaikille. Demolition saattaa olla liian karua, kun et pääsee samalle kierrokselle mukaan kerran kuoltuasi. Annihilation taas saattaa olla liian tylsää joidenkin mielestä, kun se on vaan sitä armotonta räiskintää ilman varsinaista päämäärää, mutta onneksi on vielä se Escort. Escortissa yhdistetään hyvin Annihilationin tyylinen uudelleen syntyminen ja räiskintä, mutta mukana on vielä se tankin saatto maaliin, joka tuo peliin varsinkin "Casual" pelaajille sen sopivan kilpailumausteen! :)
Sitten vielä hieman hahmoluokista ja niiden tuomista mahdollisuuksista.
- Pointman: Kuten arvata saattaa niin tämä herra/rouva perustaa pelinsä SMG/haulikko-tyylisiin aseisiin ja nopeaan liikkumiseen. Erittäin käytännöllinen hahmoluokka niin hyökkäyksissä kuin puolustuksissa nopeutensa vuoksi. Mahdollistaa nopeat rynnäköt ja selustaan iskemiset ja asevalikko on tietenkin tehty juuri lähitaistelua varten ahtaisiin tiloihin ja huoneisiin.
- Rifleman: Perusvarma rynnäkkökivääriä heiluttava hahmoluokka, joka pärjää asevalinnasta riippuen niin lähelle kuin kauaskin. Miinuksena pointmaniin verrattuna nopeus, joka ei ole ihan samaa luokkaa, mutta kestää osumia hieman paremmin.
- Sniper: Tuttu ja varmaankin pakollinen hahmoluokka kaikkiin nykyajan peleihin, jossa on minkäänlaista hahmoluokittelua. Tämä siis yhtä nopea, kuin rifleman, mutta miinuksena edeltäjiinsä, ei tällä ole kypärää laisinkaan, joten osumat päähän ovat sitä pahinta myrkkyä. Aseena tietenkin bolt-action- ja semi-kiväärit joista löytyy se kiikari.
Kaikille hahmoluokille yhteistä on niille ostettavat varusteet, joita voi ostaa samalla tavalla, kuin aseita. On erilaisia kypäriä, jotka suojaavat paremmin pointmanin suosimia pienikaliiperisia aseita vastaan ja sitten on niitä, joiden avulla mahdollisuudet selvitä tarkkuuskiväärin antamasta pususta hengissä paranee huomattavasti. On kenkää, kypärää, hanskaa, rintapanssaria, polvisuojaa yms.. Eli vähäsen pääsee siinäkin miettimään, jos haluaa peliään viedä ehkäpä kilpailulliseen suuntaan, jossa tosiaan aseilla ja niitä vastaan käytetyillä panssareilla voi olla suurikin merkitys tulitaistelun tulokseen.
Yhteenvetona voisin sanoa, että varsin mukavaa räiskintää monien pelimahdollisuuksien vuoksi ja tosiaan peli on täysin ilmainen, jonka vuoksi sitä kannattaa ainakin kokeilla! Pelejä löytyy EU ja USA servut yhteenlaskettuna mihin aikaan vuorokaudesta tahansa ja pelissä on oma matchmaking systeemi myös, jonka vuoksi matsityylistä demolitioniakin pääsee kaikki kokeilemaan sopivan casuaalissa ympäristössä samalla tavalla, kuin CS:GO:ssa ainakin. Joten ei muuta kuin ghettoblasterit päähän, rotta kouraan ja menoksi!
Millainen on A.V.A:n eSports-skene Suomessa ja maailmalla?
A.V.A:n eSports-skeneä ei ole Suomessa olemassa. Tämä peli ei vaan saa Suomessa tarpeeksi näkyvyyttä, jotta saataisiin tarpeeksi uusia pelaajia. Maailmalla peli tosin on hyvinkin suosittu. Korea, Japani ja Taiwan yms. maissa tätä pelataan ihan ammattilaistasolla, joten se kielii paljon suosiosta siellä. Tämä on heidän vastineensa CS:lle. Euroopassa tämä on myös erittäin suosittu melkein kaikkialla poislukien pohjoismaat. Hassua kuitenkin, että tämänhetkinen kiistatta paras EU-pelaaja tulee Ruotsista :D Huipputason maita Euroopasta pelaajamateriaalin valossa ovat Saksa, Belgia ja Ranska. Aasian maat hallitsevat tällä hetkellä globaalia kilpatasoa juuri sen takia, että heillä tämä on ammattilaistason peli ja se tietenkin väkisinkin mahdollistaa huipputason pelaajia liukuhihnalta.
Mitkä ovat joukkueenne tulevaisuuden suunnitelmat? Entä mitä odottaisitte peliltä tulevaisuudessa?
Gloria Victis lopettaa pelit tällä kokoonpanolla IeSF turnauksen jälkeen hyvin suurella todennäköisyydellä. Vaimo ilmoitti jo kesällä ICC turnauksen jälkeen lopettavansa A.V.A-pelit IeSF:iin ja Fake on liian nuori pelaamaan joulun jälkeen tulevassa AIC:ssa (A.V.A International Clan Championship) tänä vuonna, koska siellä ikäraja on ehdoton k-18. Minä (Lettu), tapi ja ViTsi jatkamme ainakin AIC turnaukseen ja katsotaan miten siellä sitten käy. Moni IeSF:in ulkopuolelle jäänyt joukkue on jo aloittanut kilpavarustelun AIC varten, koska siellä säännöt eivät enää sano, että kaikkien pelaajien pitää olla samasta maasta, jonka vuoksi taso siellä nousee vielä pykälän kovemmaksi dream-team lineuppien takia. Edellisvuotena EU+NA Qualifiereistä pääsi mukaan vain 1 joukkue lopputurnaukseen ja valitettavasti hävisimme silloisella joukkueella Grand Finalseissa. Tänä vuonna olemme kuitenkin saaneet niin hyvää mainetta altavastaajajoukkueena ICC:ssä ja IeSF-karsinnoissa pärjänneinä, että olemme saaneet jo lukuisia tiedusteluita halukkuudestamme yhdistää voimamme muutaman muun Euroopasta tulevan huippupelaajan kanssa. Näin ollen kaikki on siis mahdollista menestyksen saavuttamiseksi!
Kuvassa Vaimo, Lettu ja ViTsi SEUL ry:n järjestämässä eSports-gaalassa.
Kiitokset näin romaanin pituisista vastauksia ja onnea Romanian peleihin! Loppusanat?
Lopuksi haluan vielä kiittää Gaming.fi sivua ja Aatu Outista tästä hienosta mahdollisuudesta saada antaa tällainen haastattelu ja toivottavasti jotkut teistä lukijoista päättävät edes kokeilla tätä peliä. Jos joku seuraa CS:GO-skeneä maailmalla, niin ei tämä ihan kelvoton peli voi olla, jos ehkä yksi maailman parhaista awm pelaajista (Skadoodle) pelasi tätä peliä vielä viime talvena AIC:ssa ennenkuin siirtyi lopulta isomman rahan perään CS:GO:n. :)
A.V.A:n voi ladata ilmaiseksi pelin kotisivuilta. Katso uusin traileri.
MAINOS
MAINOS
1
01.11.2013 08:42
#1
1