Yksi Battlefield 4:n suurimmista uudistuksista on Levolution. Sen perusidea on sallia pelaajan muokata ympäristöä pientä tuhoamista laajemmin ja parhaimmillaan seuraukset ovat valtavia. Levolution löytyy jokaisesta moninpelikartasta - jossain mapissa rakennuksen lattian voi romahduttaa, kun toisessa valtava sota-alus karauttaa maalle tai korkea pilvenpiirtäjä sortuu betoniläjäksi.
Visuaalisten muutosten ohella tapahtumat vaikuttavat moninpelin kulkuun. Kulkureitit saattavat muuttua tai puolustava joukkue saada lisäsuojaa. Levolution-hetket eivät tapahdu automaattisesti, vaan käynnistyvät pelaajien toimien perusteella. "Vain Battlefieldissä" -hetket saavat taas uuden merkityksen.
Katso alta traileri Levolutionista ja lue tarkemmin sen toiminnasta Battlefield-blogista.
Visuaalisten muutosten ohella tapahtumat vaikuttavat moninpelin kulkuun. Kulkureitit saattavat muuttua tai puolustava joukkue saada lisäsuojaa. Levolution-hetket eivät tapahdu automaattisesti, vaan käynnistyvät pelaajien toimien perusteella. "Vain Battlefieldissä" -hetket saavat taas uuden merkityksen.
Katso alta traileri Levolutionista ja lue tarkemmin sen toiminnasta Battlefield-blogista.
MAINOS
MAINOS
1
26.08.2013 01:28
#1
26.08.2013 01:32
#2
26.08.2013 02:08
#3
Niin ja tätä ei voinnut olla bf3:ssa koska ?
ööh... Varmaan ihan miettimällä saisi vastauksen samaa voisi kysyä miksi tälläistä ei voinut olla Cs 1.6 -.-'
26.08.2013 07:31
#4
26.08.2013 16:59
#5
Niin lamppujen ampuminen rikki niin, että huoneeseen tulee pimeää on niin perkeleen vaikeaa toteuttaa, että tarvitaan "uusi pelimoottori" ja pari kehitysKUUKAUTTA.
Itseasiassa tuo on helpostikin varsin vaativa toimenpide, koska valaistusolosuhteet asetetaan jo karttaa suunnitellessa, eikä niitä monessa tapauksessa ole suunniteltu dynaamisiksi, saati sitten käyttäjän muunneltaviksi. Monet tämän tapaiset asiat pitää huomioida syvällä pelimoottorissa ennen kuin ne voidaan toteuttaa järkevällä tavalla itse pelissä. Samasta syystä Frostbite (3) on oikeasti erittäin hyvin tehty pelimoottori ja niin laajassa käytössä EA:n sisällä.
26.08.2013 17:37
#6
26.08.2013 18:11
#7
Bf3 olikin vain iso beta ja bf4 on luultavasti sitten se valmis tuote.
Tämä, tunnen oloni huijatuksi mutta taitaa mennä ostoon, jos taas pettymys jätän BF sarjan vähäksi aikaa rauhaan.
1