![kuva](uutiskuvat/uutinen_ad31498a3dcfec8f2e35d3aaa825e32d.jpg)
Polytron ei kuitenkaan ole ainoa yritys joka joutuu tästä kärsimään. Useat muut konsolipelien kehittäjät ovat myös valitelleet päivittämisen kalleutta. Phil Fish Polytronista kirjoittaa blogissaan myös, kuinka pelin julkaiseminen PC:llä Steamin kautta olisi sallinut heidän korjata bugit lähes välittömästi pelin julkaisun jälkeen. Heidän mukaansa peli ei kuitenkaan ole PC-peli, vaan konsolipeli jota on tarkoitus pelata olohuoneen TV:n kautta sohvalla istuskellen. Hinnan takia he aikovat palauttaa vanhan päivityksen pelille, sillä heidän mukaan se aiheuttaa ongelmia vain murto-osalle pelaajista.
Aiheesta uutisoi Pelaaja-lehti
MAINOS
MAINOS
1
19.07.2012 19:34
#1
OUYA tänne jo ja sassiin!
19.07.2012 20:19
#2
19.07.2012 21:00
#3
20.07.2012 09:12
#4
20.07.2012 15:05
#5
20.07.2012 23:10
#6
Ette te nyt voi tosissaan väittää, että oman pelinsä päivittäminen Xbox 360:llä maksaa pelinkehittäjälle 40 000 dollaria per päivitys!
Varmaan paskin valhe ikinä. Testaaminen bugeilta ei voi ny nuin paljoa maksaa.
Tää taitaa olla 1 syy miksi mm. bf3 päivitetään harvoin mutta isoilla patcheja.
Konsolit hiastaa uutta tekniikkaa peleissä tehojen takia ja sitte vielä patcheilla. huhhu
23.07.2012 16:06
#7
1