Enemy Territorysta, Quake Warsista ja Brinkistä tunnettu pelistudio Splash Damage suuntaa lähivuosina sekä uusille että tutuille vesille. Yritykseltä on tulossa jo julkistettu Rad Soldiers -niminen peli iOS:lle, jolla studio pyrkii laajentamaan osaamistaan.
Mobiilipelin ohella Splash Damage tehtailee kahta muuta tuotosta. Tuloillaan on konsolipeli sekä nykyisin harvinaislaatuinen pelkästään PC:lle suunnattu AAA-luokan peli. Studion toimitusjohtaja Paul Wedgwood osallistuu Rezzed-tapahtumaan ensi kuun alussa ja tulee puhumaan siellä SD:n uudesta suunnasta ja projekteista. Kuultaisiinkohan tästä PC-eksklusiivistä siellä?
Lähde
Mobiilipelin ohella Splash Damage tehtailee kahta muuta tuotosta. Tuloillaan on konsolipeli sekä nykyisin harvinaislaatuinen pelkästään PC:lle suunnattu AAA-luokan peli. Studion toimitusjohtaja Paul Wedgwood osallistuu Rezzed-tapahtumaan ensi kuun alussa ja tulee puhumaan siellä SD:n uudesta suunnasta ja projekteista. Kuultaisiinkohan tästä PC-eksklusiivistä siellä?
Lähde
MAINOS
MAINOS
1
13.06.2012 17:24
#1
13.06.2012 17:35
#2
13.06.2012 18:22
#3
Onkos brinkin scene muuten jo ihan kuollut vai pelaako sitä vielä moni? Itse ostin sen sillon kun se tuli, mutta eipä ole tultu pahemmin pelailtua.
Koko paska kuoli ennen kuin kukaan ehti kissaa sanoa.
13.06.2012 19:05
#4
13.06.2012 21:02
#5
Heput osaavat kyllä pelisuunnittelun salat ihan hyvin, toivotaan että toteutus onnistuisi tällä kertaa paremmin.
13.06.2012 21:07
#6
13.06.2012 21:43
#7
13.06.2012 21:51
#8
13.06.2012 22:09
#9
Kaks serveriä näytti olevan asutettuina ja toisella serverillä 2 pelaajaa ja toisella 5.
Sääli että peli tosiaan kusi niin monella tapaa koska ajatus tiimipohjaisesta räiskintäpelistä jossa olisi mukana parkour elementtejä kuulostaa hyvältä.
Kunpa räiskintä olis ollu hyvää ja parkour mirrors edge tasoa.
13.06.2012 23:07
#10
Kävinpä tässä testaamassa toissapäivänä brinkiä pitkästä aikaa.
Kaks serveriä näytti olevan asutettuina ja toisella serverillä 2 pelaajaa ja toisella 5.
Sääli että peli tosiaan kusi niin monella tapaa koska ajatus tiimipohjaisesta räiskintäpelistä jossa olisi mukana parkour elementtejä kuulostaa hyvältä.
Kunpa räiskintä olis ollu hyvää ja parkour mirrors edge tasoa.
Mielestäni Brink kompastui suurimmaksi osaksi siihen, että aseet olivat äärettömän epätarkkoja. Minkään sortin kilpapelaamista on aivan turha suunnitella pelillä, jossa aimilla ei ole mitään merkitystä.
Liikkumisfysiikat pelissä olivat parhaimmillaan erittäin toimivat, tosin ainoastaan light classilla niissä oli mitään hohtoa.
( http://www.youtube.com/watch?v=lBQqD8mv0XM )
17.07.2012 18:45
#11
Kivaa eiliseltä
1