
Kalmsin kirjoitus on pitkä ja yksityiskohtainen, joten siitä on haastavaa koota kunnollista tiivistelmää. Siksi se onkin suotavaa käydä lukemassa alkuperäisessä muodossaan täältä.
Yksinkertaisesti selitettynä ongelma on seuraavanlainen: modin luominen vaatii monimutkaisen järjestelmän, aikaa ja taitoa. Kääntäminen tapahtuu alkuperäisistä tiedostoista, joita ei haluta, osin lisenssien takia, luovuttaa studion ulkopuolelle. Jo pelkän toimivan karttaeditorin ja sen tuen luominen kestäisi kehitystiimiltä 6-12 kuukautta, sen lisäksi kaikki uudet kartat tulisi levittää palvelinten tarjoajille ja kääntää uudestaan aina kun peliin tulee päivityksiä.
Siis kaikessa yksinkertaisuudessaan - modityökalujen kehittäminen ei ole vaivan väärti. Kehittämiseen tarvittava energia on viisaampaa suunnata muualle, kuten päivityksiin tai seuraaviin peleihin. Tai oman Vietnam-modin kehittämiseen.
MAINOS
MAINOS
1
Team: =G36F=
21.09.2010 17:13
#1
21.09.2010 17:28
#2
21.09.2010 17:33
#3
Team: =BFP=
21.09.2010 17:46
#4
21.09.2010 19:06
#5
Jos kehittäisivät jotain uutta niin saisi liikkumisen laittaa vähemmän "raskaaksi". En nyt parempaakaan adjektiivia keksinyt mutta joku varmaan tajuaa homman ytimen.
Tiedän mitä tarkotat. Mee pelaan CoDia jos haluat "sulavampaa" liikettä.
Team: =BFP=
21.09.2010 19:29
#6
Jos kehittäisivät jotain uutta niin saisi liikkumisen laittaa vähemmän "raskaaksi". En nyt parempaakaan adjektiivia keksinyt mutta joku varmaan tajuaa homman ytimen.
Tiedän mitä tarkotat. Mee pelaan CoDia jos haluat "sulavampaa" liikettä.
Kakkosta korkeintaan..
Sellaista BF2 tyylistä kaipailisin mutta joo, onneks sitä voi vielä mättää kaikessa rauhassa.
Team: |CPPP|
21.09.2010 19:30
#7
Jos kehittäisivät jotain uutta niin saisi liikkumisen laittaa vähemmän "raskaaksi". En nyt parempaakaan adjektiivia keksinyt mutta joku varmaan tajuaa homman ytimen.
Tiedän mitä tarkotat. Mee pelaan CoDia jos haluat "sulavampaa" liikettä.
Ninja hyppelyä voi kyllä pelata CoDissakin... Ei sillä että CoD (4) on huono, mutta minusta on tämäkin mukavaa vaihtelua. ;)
Kakkosta korkeintaan..
Sellaista BF2 tyylistä kaipailisin mutta joo, onneks sitä voi vielä mättää kaikessa rauhassa.
Jos multa kysytään, BF2 on kolme kertaa kankeampi kuin BC2... o.O Ja paljon tehottomammat aseet, jne. Ihan surkeeta sanon minä (tai sitten olen missanut jotain ;) ).
21.09.2010 21:01
#8
21.09.2010 23:35
#9
Team: =WAR=
22.09.2010 18:47
#10
eikös jo pääse bf3 seen rekistöröityyn betatestajaksi ;)... kyllä se ennen joulua tulee..ehkä jussiksi?
Eikös se ollut medal of honoris nätisti sanottu jos sen jonku limited editionin tilas. Saa beta tunnuksen jos beta julkaistaan 12kk medal of honorin jälkeen tai jotain. Eli toivossa on hyvä elää. BF3 tuskin tulee enää "mullistamaan" pc peliä sillä selkeät merkit ovat jo ilmassa bc2:ssa. Esim päivittämisen kankeus.
23.09.2010 01:16
#11
No perkele, tuskin vuodessa tulee väsättyä frostbite 2.0 ihan tostanoinvaan jos 1.0 meni näin kauan.
23.09.2010 08:16
#12
"FB2.0 is better suited for modtools, but it is not a shoe-in yet. I will not speculate on whether or not modtools will be released for BF3. "
No perkele, tuskin vuodessa tulee väsättyä frostbite 2.0 ihan tostanoinvaan jos 1.0 meni näin kauan.
FB 2.0 on ollut kehitteillä jo pitkään. 1.0 oli ensimmäistä Bad Companya varten. Bad Company 2 käyttää näiden kahden välimuotoa, Frostbite 1.5:ta.
1