Peliyhteisöjen arvailujen ja palautteen jälkeen EA on julkistanut listan Server-R10-päivityksen muutoksista aseisiin. Yllättävän hyvin pelaajat ovat havainneet muutokset ja lista näyttääkin hyvin samanlaiselta, mitä foorumeilla on arvailtu ennen sen julkistamista. Nähtäväksi jää, kuinka julkisten pelipalvelimien suosikkiaseiden heikentäminen tulee vaikuttamaan pelaajien pelityyliin kyseisillä palvelimilla. Muutokset ovat tällä hetkellä voimassa vain PC-versiossa, mutta tulevat piakkoin myös pelin konsoliversioihin.
Tässä täydellinen lista muutoksista:
Lähde
Tässä täydellinen lista muutoksista:
- Increased the base range of all Automatic and Semiautomatic weapons for more consistent close range combat.
- Slightly increased the damage of Semiautomatic rifles over long range for more consistent damage output.
- Increased the zoomed burst accuracy of LMGs and decreased LMG accuracy when moving to reduce LMG run and gun.
- Decreased the base damage of the M60 and XM8 LMGs to bring them in line with the other LMG damage values.
- Decreased the damage of the PKM over long range to balance it with other LMGs.
- Increased the base damage of the Type88 LMG to balance it with other LMGs.
- Slightly reduced the base damage of the M16 and G3 to balance the increased range.
- Slightly increased the damage of the AEK971, F2000, AN94, and AUG over long range to balance them with other Assault Rifles.
- Reduced the lethal blast range of the 40mm grenade and M2CG to highlight their role as a secondary weapon against infantry.
- Slightly Reduced the max range of the 40mm shotgun to balance it with other shotguns.
- Slightly increased the base damage of shotgun rounds and reduced their range to clarify ideal shotgun combat distance.
- Reduced the base damage of the PP2000 to balance the increased range.
- Increased the damage of the 9A91 over long range to balance its lower magazine size.
- Increased the damage and range of the M9, M93 pistols to make them more desirable as a secondary weapon.
- Increased the range of the MP443 pistol to make it more desirable as a secondary weapon.
- Increased the damage of the MP412 over long range to balance its low rate of fire.
- Slightly reduced the rate of fire of the M1911 pistol to balance it with other pistols.
- Increased the repair and overheat speeds of the Power Tool. Now overheats sooner but repairs the same amount before overheating.
- Increased the maximum number of Motion Sensors that can be carried from 2 to 3 and increased the speed which new sensors are acquired from ammo boxes.
- Significantly increased the speed of the Tracer Dart projectile to make it more effective against airborne targets.
- Increased the reload time of the Mortar Strike and reduced the damage it does to heavily armored vehicles.
- Decreased the range of Bolt Action Sniper and Pump Shotgun Slug rounds when using Magnum Ammo for better Kit Balance, especially in Hardcore.
- Slightly increased the Health of soldiers in Hardcore for better Kit Balance.
- Increased the benefit from the Medkit Heal+ specialization to make it more desirable as a Specialization.
- Decreased the benefit from Vehicle Reload Speed to balance it against other Vehicle Specializations.
- Slightly decreased the benefit from accuracy specializations to balance the changes to range and accuracy tweaks.
- Fixed a bug where the BMD3 would take extra damage to the front armor.
- Reduced the explosive damage from Attack Helicopter cannons.
- Increased the damage of AA guns against all targets. The AA gun should be much more effective against infantry on Port Valdez.
Lähde
MAINOS
MAINOS
1
21.04.2010 18:32
#1
21.04.2010 18:53
#2
21.04.2010 19:46
#3
AN94 damaa pienemmäksi pitkältä matkalta
Sen jälkeen koko ase on huono.
Huom. se on bursti ase eli damage on ihan kohallaa.
21.04.2010 19:56
#4
21.04.2010 20:10
#5
21.04.2010 21:29
#6
21.04.2010 21:32
#7
3 kertaa peli kaatui, pääsin yhdelle serverille ja siellä pystyi käyttämään vain perusaseita.
15min pelaamisen jälkeen äänet katosivat, kun disconnectasin serveristä, äänet palautuivat.
Naatinheitin on saatu hyvin nerffattua, lentää pidemmälle mutta damagea laskettu ja sillä tappoon tarvitaan karvan verran enemmän skilliä mitä ennen päivitystä. AEK ja M9 -aseet ovat nyt tehokkaita ja hyviä. M2CG en päässyt testaamaan.
21.04.2010 21:35
#8
Jonkinlainen ammopack nade/noobtube huorauksen esto parannus olis kyllä huippu.
Olisko mitään, ettei itse voisi saada, omasta ammopackista ammuksia? Ei ainakaan niin helposti kävis, se kyykkykakalla, pakin päällä istuksiminen ,ja tuubikranulla sarjatulitus. Pitäisi vaivautua etsimään ammoppakki muualta.
21.04.2010 22:00
#9
Jonkinlainen ammopack nade/noobtube huorauksen esto parannus olis kyllä huippu.
Olisko mitään, ettei itse voisi saada, omasta ammopackista ammuksia? Ei ainakaan niin helposti kävis, se kyykkykakalla, pakin päällä istuksiminen ,ja tuubikranulla sarjatulitus. Pitäisi vaivautua etsimään ammoppakki muualta.
No tossa nyt ei ole sitten mitään järkeä. Mieti nyt vähän.
22.04.2010 01:46
#10
AN94 damaa pienemmäksi pitkältä matkalta
Sen jälkeen koko ase on huono.
Huom. se on bursti ase eli damage on ihan kohallaa.
Tarkistas eka faktat, akaban kylläkin ampuu tupla laukauksia eikä bursteja ;)
22.04.2010 13:19
#11
Tarkistas eka faktat, akaban kylläkin ampuu tupla laukauksia eikä bursteja ;)
Ja miksei kahden laukauksen sarja ole purskutulta? Ei mikään määrittele, että purskun pitäisi olla vähintään 3 laukausta, ennenkuin sitä saa sanoa purskeeksi :p
/päteminen
Team: =WAR=
22.04.2010 20:35
#12
AN94 damaa pienemmäksi pitkältä matkalta
Sen jälkeen koko ase on huono.
Huom. se on bursti ase eli damage on ihan kohallaa.
No en nyt tiedä huonoudesta, ensimmäisenä planita tuli an94, paljon ennen päivitystä. Ihmetyttää jos sitä on vielä enemmän buustattu.
40mm granade launcher on saatu nerffattua täysin, ihan useless nykyään. Carl gustav näyttää olevan nykyään in. Vielä asiaa helpottaa se että smg:t on tehokkaampia kun assault aseet oli ennen päivitystä. Eli vielä tehokkaampaa nuubituubittamista ja smg:n kanssa kun vaan ympyrää pyörii niin porukkaa kaatuu.
Marksmann head shotit taitaa olla ihan randomia. SVU:lla tuli reilu 5 head shottia saatua mut silti insignialiin näyttää nollaa. Vai täytyyks noi sit olla raskailla snipoilla one shot head shottei?
Team: [ams]
23.04.2010 20:08
#13
"Increased the repair and overheat speeds of the Power Tool. Now overheats sooner but repairs the same amount before overheating." ?!?? Eli plus miinus nolla? No oliko siinäkään nyt taas mitään järkeä. No eihän siinä ollut.
"Increased the reload time of the Mortar Strike and reduced the damage it does to heavily armored vehicles." Tehdään siitäkin nyt hyödytön kapistus. Reconillahan onkin mukavampaa huorata motion sensoreilla joka on nyt tämän päivityksen myötä entistä helpompaa. Kaikki mukaan!
"Decreased the benefit from Vehicle Reload Speed to balance it against other Vehicle Specializations."
"Slightly decreased the benefit from accuracy specializations to balance the changes to range and accuracy tweaks." Eli miksi siis käyttäisin kumpaakaan Specializationia enää koskaan.
"Reduced the explosive damage from Attack Helicopter cannons." Tämä on verrattavissa BF2:sen BH:n minigunien nerffaamiseen. Ei, hetkinen... BF2:ssakin nerffattiin tylysti taistelukopua.
"Slightly increased the Health of soldiers in Hardcore for better Kit Balance." Hardcoren ideahan on että ukoilla on vähän helaa ja tehokkaat tykit!! Jos kitit ovat epätasapainossa hardcoressa niin eikö sama epätasapaino ole myös normaalissa pelimuodossa??
Yhteenveto:
No ihan kiva jos bugikorjeukset sentään on onnistunu ja pistoolien tehonlisäys on oikea ratkaisu. Käsikranaatit tarvitsevat enemmän tehoa ja kavereita kuin sen yhden johon täytyy kuluttaa yksi specializationi.
</perjantaiavautuminen>
23.04.2010 20:20
#14
AN94 damaa pienemmäksi pitkältä matkalta
Sen jälkeen koko ase on huono.
Huom. se on bursti ase eli damage on ihan kohallaa.
No en nyt tiedä huonoudesta, ensimmäisenä planita tuli an94, paljon ennen päivitystä. Ihmetyttää jos sitä on vielä enemmän buustattu.
40mm granade launcher on saatu nerffattua täysin, ihan useless nykyään. Carl gustav näyttää olevan nykyään in. Vielä asiaa helpottaa se että smg:t on tehokkaampia kun assault aseet oli ennen päivitystä. Eli vielä tehokkaampaa nuubituubittamista ja smg:n kanssa kun vaan ympyrää pyörii niin porukkaa kaatuu.
Marksmann head shotit taitaa olla ihan randomia. SVU:lla tuli reilu 5 head shottia saatua mut silti insignialiin näyttää nollaa. Vai täytyyks noi sit olla raskailla snipoilla one shot head shottei?
Team: [ams]
24.04.2010 11:09
#15
Marksman headshotteja saa vain jos ammut tarpeeksi kaukaa...
Marksman hedareita saa jos ammut sniperillä vihollista päähän yli sadan metrin matkalta. Saat pisteen per jokainen metri joka menee sadan metrin yli.
Esim. Ammut vihollista päähän snaipperilla 163m päästä. Saat pisteitä Kill: +50p, Headshot +10p ja Marksman Headshot +63p. Eli tappomatka miinus 100m = Marksman Headshot pisteet. 163m-100m=63 Marksman headshot pojoa. Videoita löytyy Youtubesta.
Ja nyt kenellekään ei pitäisi olla enää epäselvää miten marksman headshotit toimivat. Yarr eiku frägäilemään
1