Vaikka Team Fortress 2 on kehuttu paljon tämän tyylikkäistä grafiikoista, peli kärsii vielä osittain risoista tekstuureista ja ulkonäkövirheistä. Onneksi suuri osa näistä ongelmista on korjattavissa käyttäjien rakentamilla skineillä ja mallitiedostoilla. Miten olisi pieni päivitys salkun ja ruumiinosien pikselimössöille, überhahmojen vääristyneille tekstuureille tai Demomanin 6-paikkaisen kranaatinheittimen vaihto 4-paikkaiseen? Lisäksi aseiden ulkonäköä voi parannella entistä tarkemmilla tekstuureilla ja hahmojen ikonit ovat vaihdettavissa tyylikkäämmän näköisiksi.
Ubercharged.net on listannut tiivistelmän näistä puutteista ja parannuksista yhdelle sivulle ja linkittänyt tarvittaviin tiedostoihin. Katso myös, mitä erilaisia hattuja on vaihdettavissa.
Huomioitavaa on, että ennen tiedostojen asennusta kannattaa varmuuskopioida aiemmat tiedostot, sillä näin olisi helpompaa palauttaa alkuperäiset tiedostot tarvittaessa. Skinit ja muut käsin tehdyt paikannukset eivät välttämättä toimi kaikilla pelipalvelimilla.
Ubercharged.net on listannut tiivistelmän näistä puutteista ja parannuksista yhdelle sivulle ja linkittänyt tarvittaviin tiedostoihin. Katso myös, mitä erilaisia hattuja on vaihdettavissa.
Huomioitavaa on, että ennen tiedostojen asennusta kannattaa varmuuskopioida aiemmat tiedostot, sillä näin olisi helpompaa palauttaa alkuperäiset tiedostot tarvittaessa. Skinit ja muut käsin tehdyt paikannukset eivät välttämättä toimi kaikilla pelipalvelimilla.
MAINOS
MAINOS
1
14.03.2010 13:57
#1
14.03.2010 14:07
#2
Mikä on toi ämpäri josta tuolla puhutaan?
Veikkaisin, että tuo on uberchargedin pilailua. Kyseessä on siis korjatut ikonit varusteista (Fixed Bucket Icons).
14.03.2010 14:28
#3
Team: =BFP=
14.03.2010 16:51
#4
14.03.2010 16:52
#5
14.03.2010 17:11
#6
14.03.2010 19:14
#7
"Näin lasket FPS"
Tuota voisi kutsua ongelmaksi vain heikommissa raudoissa. Jos koneella pyörii Bad Company 2 sujuvasti niin ei korkeiden tekstuurien pitäisi näin kevyessä pelissä haitata millään pelaamista. :P
14.03.2010 23:26
#8
"Näin lasket FPS"
Tuota voisi kutsua ongelmaksi vain heikommissa raudoissa. Jos koneella pyörii Bad Company 2 sujuvasti niin ei korkeiden tekstuurien pitäisi näin kevyessä pelissä haitata millään pelaamista. :P
15.03.2010 00:53
#9
"Näin lasket FPS"
15.03.2010 10:41
#10
"Näin lasket FPS"
Ku sen pitäisi olla se 100-200. TF2 vaatii paljon enemmän tehoja kun järjestelmävaatimuksissa kerrotaan. Kiitos Valve <3
15.03.2010 12:15
#11
15.03.2010 15:14
#12
Miks pitäs olla 100-200, kun ihmissilmä alkaa erottamaan pätkimistä kuvassa kun fps putoo alle 25 (normaalisti) eli yli 30 fps kun peli pyörii smoothisti niin pitäs pystyä ounaamaan ihan hyvin.
En kyllä tiedä mitä pelejä sä oot pystyny pelaa 30fps? Itelläni minim. 60fps Badlandsin midissä 6v6 ja seki on liian vähän.
15.03.2010 15:36
#13
Ku sen pitäisi olla se 100-200. TF2 vaatii paljon enemmän tehoja kun järjestelmävaatimuksissa kerrotaan. Kiitos Valve <3
Ihmissilmä ei näe eroa fps:n ollessa välillä ~75 viiva ääretön, joten kun yli 75:n päästään ei asialla ole enää väliä.
15.03.2010 20:11
#14
Miks pitäs olla 100-200, kun ihmissilmä alkaa erottamaan pätkimistä kuvassa kun fps putoo alle 25 (normaalisti) eli yli 30 fps kun peli pyörii smoothisti niin pitäs pystyä ounaamaan ihan hyvin.
En kyllä tiedä mitä pelejä sä oot pystyny pelaa 30fps? Itelläni minim. 60fps Badlandsin midissä 6v6 ja seki on liian vähän.
Mirror's Edgee pelasin läpi asti 30-50 fps kun ei päässy paljon siinä videoasetuksia säätämään :P Ja toimi ihan smoothisti, paikka paikoin tosin oli vähän tahmeeta, mutta pääasiassa hyvin pysty pelaamaan.
1