Samaan aikaan kun sotilaat johtivat viimeisimpien tietojen mukaan yksisilmäisiä veikkoja yli 220 000 tapolla, seuraavan päivityksen ensimmäiset aseet paljastettiin skottilaiselle osapuolelle. Vieläpä kaksin kappalein, jotka ovat seuraavat:
Lue myös uusi Demomania koskeva sarjakuva! Päivityksen on määrä tulla käyttöön viikonlopuksi.
The Demoman Update
WAR! Update
- The Eyelander - Lähitaisteluaseena toimiva miekka, joka pudottaa demomanin HP-arvoa, mutta lisää jokaisesta taposta terveyden lisäksi nopeutta neljään kertaan asti. Kilpeä lukuun ottamatta ei aiheuta crit-osumia.
- The Chargin' Targe - Tämä kilpi korvaa tahmapommiaseen, ja on hyvä yhdistelmä Eyelander-miekan kanssa. Kilpi antaa tulituksilta yli 50% suojan ja räjähdyksiltä yli 65%. Toissijaisena toimintona on syöksyä L4D2:n Chargerin tavoin kilven kanssa, jopa nopeammin kuin Scout. Tämä myös tehostaa lähitaisteluasetta; normaalilta välimatkalta tehty syöksy aiheuttaa mini-crit-osumia, pitkältä tehty täydellisiä crittejä.
Lue myös uusi Demomania koskeva sarjakuva! Päivityksen on määrä tulla käyttöön viikonlopuksi.
The Demoman Update
WAR! Update
MAINOS
MAINOS
1
15.12.2009 17:03
#1
Team: =BFP=
15.12.2009 17:06
#2
Eniveis, uskon että soldier tuon kilvan voittaa. Tuossa sarjakuvassahan näkyi että demolle tuotiin kolme laatikkoa ja kolmas alkoi "Sco.." ja "Res.." eli varmaankin "Scottish.." ja jotain siihen perään.
Saa nähdä millaista tuossa sitten käytännössä tulee. Ihme jos Valve selviää ilman kyseisen kilven tai miekan nerffausta. Ja vielä kun muistaa että demolta ei paljastettu kolmatta asetta.
15.12.2009 18:02
#3
Team: =BFP=
15.12.2009 18:07
#4
Eeeei Valve ei. Nyt on julkaistu 2 turhaa asetta... Ensinnäkin Kilpi tulisi stickyjen tilalle? Kuka haluaa olla käyttämättä pelin tehokkainta asetta? Toisekseen miekka on vielä turhempi. Kuka haluaa Demolle vähemmän HP? Ase ei edes crittaa... Pullo vie mennen tullen.
Jotkut pitävät, jotkut ei. Tuohan on se pääpointti. Alunperinkään Valven ei ollut tarkoitus kehittää toista, alkuperäistä asetta parempaa korvaajaa vaan luoda toinen näkökulma, eli ase/varuste joissa on omat heikkoutensa ja vahvuutensa. Pelaajat sitten päättävät kumpi pelityyli sopii heille paremmin.
Ja sanoisin niin että tuo kranaatinheitin on se pelin tehokkain eikä suinkaan se stickylauncher :P. Ja tuohon HP hommaan, scoutilla Sandman on edelleen melko suosittu apuväline, vaikka se sitä energiaa pudottaakin.
edit: Ja turhuus sitten tulee aikanaan todistettua. Ja jos tulee, Valve korjaa. Näinhän se meni FaN:n ja Sandvichin kanssa.
edit 2: Tarkoitin tietty tuota 1 kranaatti vs 1 sticky. Sticky ansat nyt on mitä on.
15.12.2009 18:31
#5
15.12.2009 18:34
#6
Eeeei Valve ei. Nyt on julkaistu 2 turhaa asetta... Ensinnäkin Kilpi tulisi stickyjen tilalle? Kuka haluaa olla käyttämättä pelin tehokkainta asetta? Toisekseen miekka on vielä turhempi. Kuka haluaa Demolle vähemmän HP? Ase ei edes crittaa... Pullo vie mennen tullen.
Jotkut pitävät, jotkut ei. Tuohan on se pääpointti. Alunperinkään Valven ei ollut tarkoitus kehittää toista, alkuperäistä asetta parempaa korvaajaa vaan luoda toinen näkökulma, eli ase/varuste joissa on omat heikkoutensa ja vahvuutensa. Pelaajat sitten päättävät kumpi pelityyli sopii heille paremmin.
Ja sanoisin niin että tuo kranaatinheitin on se pelin tehokkain eikä suinkaan se stickylauncher :P. Ja tuohon HP hommaan, scoutilla Sandman on edelleen melko suosittu apuväline, vaikka se sitä energiaa pudottaakin.
edit: Ja turhuus sitten tulee aikanaan todistettua. Ja jos tulee, Valve korjaa. Näinhän se meni FaN:n ja Sandvichin kanssa.
Ei ole Valvella yhtään mietitty että kuinka tämä TF2 raiskaa koko pelisarjan alkuperäistä ideaa, ei niin tippaakaan.
15.12.2009 18:40
#7
15.12.2009 18:42
#8
#6, mitä tarkoitat pelisarjan alkuperäisellä idealla? Eikös nimikin kerro jo kaiken?
#7, ei luultavammin tule PS3:lle, sillä Valven ei ole pyrkimys syventyä enempää siihen. Xbox 360:lla on kyllä pitkään puhuttu päivityksestä, joka saattaisi olemaan maksullinen Microsoftin vaatimusten takia. Tosin ei vähään aikaa ole mitään kuulunut sen puolelta joten todennus hämärässä tuleeko siihen päivitystä ollenkaan...
Team: =BFP=
15.12.2009 18:58
#9
#7, ei luultavammin tule PS3:lle, sillä Valven ei ole pyrkimys syventyä enempää siihen. Xbox 360:lla on kyllä pitkään puhuttu päivityksestä, joka saattaisi olemaan maksullinen Microsoftin vaatimusten takia. Tosin ei vähään aikaa ole mitään kuulunut sen puolelta joten todennus hämärässä tuleeko siihen päivitystä ollenkaan...
Viestiä on muokattu: 15.12.2009 18:47
PS3:n ne on kyllä jo unohtaneet (Valve haukkunut koko konsolin lyttyyn). Mulle tulee sellainen muistikuva, että valvella olisi ollut ongelmia tuon Xboxin päivitysten kanssa. Olikohan syynä konsoleiden pieni tekstuurimuisti tai joku muu tällainen hieno ominaisuus.
Team: =BFP=
15.12.2009 18:58
#10
#7, ei luultavammin tule PS3:lle, sillä Valven ei ole pyrkimys syventyä enempää siihen. Xbox 360:lla on kyllä pitkään puhuttu päivityksestä, joka saattaisi olemaan maksullinen Microsoftin vaatimusten takia. Tosin ei vähään aikaa ole mitään kuulunut sen puolelta joten todennus hämärässä tuleeko siihen päivitystä ollenkaan...
Viestiä on muokattu: 15.12.2009 18:47
PS3:n ne on kyllä jo unohtaneet (Valve haukkunut koko konsolin lyttyyn). Mulle tulee sellainen muistikuva, että valvella olisi ollut ongelmia tuon Xboxin päivitysten kanssa. Olikohan syynä konsoleiden pieni tekstuurimuisti tai joku muu tällainen hieno ominaisuus.
15.12.2009 19:09
#11
15.12.2009 19:17
#12
Eeeei Valve ei. Nyt on julkaistu 2 turhaa asetta... Ensinnäkin Kilpi tulisi stickyjen tilalle? Kuka haluaa olla käyttämättä pelin tehokkainta asetta? Toisekseen miekka on vielä turhempi. Kuka haluaa Demolle vähemmän HP? Ase ei edes crittaa... Pullo vie mennen tullen.
Ja sanoisin niin että tuo kranaatinheitin on se pelin tehokkain eikä suinkaan se stickylauncher :P. Ja tuohon HP hommaan, scoutilla Sandman on edelleen melko suosittu apuväline, vaikka se sitä energiaa pudottaakin.
Sticky on pelin tehokkain ase. Se on todettu monesti. Sandman on bannittu esim ETF2L:stä joten se nyt on vielä turhempi...
(6v6 näkökulma)
15.12.2009 19:17
#13
15.12.2009 20:16
#14
Eeeei Valve ei. Nyt on julkaistu 2 turhaa asetta... Ensinnäkin Kilpi tulisi stickyjen tilalle? Kuka haluaa olla käyttämättä pelin tehokkainta asetta? Toisekseen miekka on vielä turhempi. Kuka haluaa Demolle vähemmän HP? Ase ei edes crittaa... Pullo vie mennen tullen.
Ja sanoisin niin että tuo kranaatinheitin on se pelin tehokkain eikä suinkaan se stickylauncher :P. Ja tuohon HP hommaan, scoutilla Sandman on edelleen melko suosittu apuväline, vaikka se sitä energiaa pudottaakin.
Sticky on pelin tehokkain ase. Se on todettu monesti. Sandman on bannittu esim ETF2L:stä joten se nyt on vielä turhempi...
(6v6 näkökulma)
Stickyt on vaa perseestä, yrität jostain juosta niin pamahtaa aina takaraivoon.. (No ei tietenkään aina)
15.12.2009 21:33
#15
15.12.2009 22:48
#16
Kyllä ne kuvitelmat tehokkaimmista aseista saisi unohtaa, eihän se olisi muuten kivaa että balanssi painottuisi parhaiten vain classeille, joita on laskettavissa yhdellä kädellä. Itse olen kaivannut lähinnä juuri tällaisille classeille (solttu lukuun ottaen) uusia vaihtoehtoja toteuttaa voimakkaat hyökkäykset/puolustukset, jottei vastustajien tarvitse varautua vain kranaatteihin, stickypommeihin tai raketteihin. Esimerkiksi engineerien tykkien tuhoamiseen odottaisin vielä uusia ratkaisuja, joka on ollut pikkusen ongelmallinen tähän päivään saakka publilla.
#6, mitä tarkoitat pelisarjan alkuperäisellä idealla? Eikös nimikin kerro jo kaiken?
#7, ei luultavammin tule PS3:lle, sillä Valven ei ole pyrkimys syventyä enempää siihen. Xbox 360:lla on kyllä pitkään puhuttu päivityksestä, joka saattaisi olemaan maksullinen Microsoftin vaatimusten takia. Tosin ei vähään aikaa ole mitään kuulunut sen puolelta joten todennus hämärässä tuleeko siihen päivitystä ollenkaan...
Nää uuet aseet on ihan oikeasti helvetin typeriä, ei sovi tähänkään peliin millään tavalla. Pelin foorumeilla joskus aikoinaankin kun selailin niin oli ihan oikeasti monta kertaa parempia aseideoita kuin joku miekka ja kilpi.
Konsoleille nää päivitykset ei tule vaikka mikä ois, boxille tuli pari kk sitten joku pieni päivitys, jossa muistaakseni lisättiin servun hosteille mahdollisuus säätää kuinka paljon mitäkin classia voi joukkueessa olla tms.
16.12.2009 08:58
#17
16.12.2009 21:24
#18
1