Valve on paljastanut Team Fortress 2:n seuraavan päivityksen todella koskevan Demomania ja Soldieria. Molemmat tulevat saamaan kolme uutta asetta, jotka paljastetaan seuraavan viikon aikana. Myöskin uusia karttoja on tulossa, saavutusten ja yllätysten kera.
Pelaajille tarjotaan mahdollisuus vaikuttaa päivityksen sisältöön, sillä Valve on kehittänyt myös seitsemännen aseen, jonka omistaja määräytyy pelaajien toimien perusteella. Näistä kahdesta luokasta aseen saa se, joka onnistuu tappamaan enemmän sitä toista luokkaa. Siis Demomanilla Soldiereja ja toisinpäin. Laskenta käynnistyy tänään klo 16.00 ja tilannetta voi seurata päivityssivujen kautta. Samalle sivulle alkaa pikkuhiljaa valumaan tietoa muusta päivityksen sisällöstä.
Lähde
Pelaajille tarjotaan mahdollisuus vaikuttaa päivityksen sisältöön, sillä Valve on kehittänyt myös seitsemännen aseen, jonka omistaja määräytyy pelaajien toimien perusteella. Näistä kahdesta luokasta aseen saa se, joka onnistuu tappamaan enemmän sitä toista luokkaa. Siis Demomanilla Soldiereja ja toisinpäin. Laskenta käynnistyy tänään klo 16.00 ja tilannetta voi seurata päivityssivujen kautta. Samalle sivulle alkaa pikkuhiljaa valumaan tietoa muusta päivityksen sisällöstä.
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<12>>
Team: Elitisti.
11.12.2009 10:24
#1
E: Tällä hetkellä soldier on voittamassa 100.000 frägillä.
11.12.2009 10:25
#2
11.12.2009 12:27
#3
11.12.2009 12:54
#4
11.12.2009 12:55
#5
11.12.2009 13:51
#6
11.12.2009 14:44
#7
Team: =BFP=
11.12.2009 14:54
#8
Onpas PC:lle tehty tyhmät rajoitukset että kuinka monta kappaletta mitäkin luokkaa saa käyttää kilpapelin aikana. PS3 ei päivitetty ollenkaan ja kun sitten kokeilin yhden freeweekendin aikana PC versiota niin huomasin että hyvin ne oli pilannut kyseisen pelin päivityksillään. PC:llä oli niin paljon sooloojia että huomasi että pelistä puuttui tiimihenki kokonaan.
Olet ollut vain väärillä servereillä. Suomiservuilla (kuten Pelipurkki 1337#) tiimipeli on toiminut upeasti. Ja tuo free weekend aika on juuri sitä kun kaikki haluavat unlockata uudet aseet. Pari kuukautta eteenpäin niin homma on taas tasoittunut normaalisti. Muistanpa Medic päivityksen: Ekalla viikolla joka serverillä n. 7 mediciä, nykyään näkyy parhaimmillaan pelattavan 2 tai 3:a.
11.12.2009 15:11
#9
Onpas PC:lle tehty tyhmät rajoitukset että kuinka monta kappaletta mitäkin luokkaa saa käyttää kilpapelin aikana. PS3 ei päivitetty ollenkaan ja kun sitten kokeilin yhden freeweekendin aikana PC versiota niin huomasin että hyvin ne oli pilannut kyseisen pelin päivityksillään. PC:llä oli niin paljon sooloojia että huomasi että pelistä puuttui tiimihenki kokonaan.
Olet ollut vain väärillä servereillä. Suomiservuilla (kuten Pelipurkki 1337#) tiimipeli on toiminut upeasti. Ja tuo free weekend aika on juuri sitä kun kaikki haluavat unlockata uudet aseet. Pari kuukautta eteenpäin niin homma on taas tasoittunut normaalisti. Muistanpa Medic päivityksen: Ekalla viikolla joka serverillä n. 7 mediciä, nykyään näkyy parhaimmillaan pelattavan 2 tai 3:a.
Oli siinä muitakin huonoja ominaisuuksia kuten se että Turretti teki aivan liian vähän vahinkoa PS3 versioon verrattuna ja että überin sai ladattua aivan älyttömän nopeasti kun taas PS3 versiossa siihen meni se minutti ilman vahingon ottoa. Näin kyllä sen viikonlopun aikana muutaman medicin ja itsekin pelasin medicinä silloin ja sitä überia sai spammattua semmoseen tahtiin että oikein hirvitti, tosin oli sen vaikutus aikaakin madallettu.
Mappejakin oli muutettu melkoisesti esim. joissakin kohdissa oli portaat jotka helpottivat hyökkäävää osa puolta kyseisessä mapissa aika paljon.
Ja Spyn backstabi oli paremmin tehty konsoliversiossa kun siinä oli pienoinen "autoaimbotti" joka mahdollisti sen että ei nyt ihan selässä kiinni tarvinnut olla niin kuin PC versiossa piti olla. (Mielipide asia).
11.12.2009 15:17
#10
Onpas PC:lle tehty tyhmät rajoitukset että kuinka monta kappaletta mitäkin luokkaa saa käyttää kilpapelin aikana.
::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Cool story bro
11.12.2009 15:23
#11
Ja Spyn backstabi oli paremmin tehty konsoliversiossa kun siinä oli pienoinen "autoaimbotti" joka mahdollisti sen että ei nyt ihan selässä kiinni tarvinnut olla niin kuin PC versiossa piti olla. (Mielipide asia).
Toki konsoleilla pitää olla kun ei sillä padilla muuten niin hyvin osu. Hiirellä pystyy tarkasti tähtään niin ei tarvi mitää auto-aimeja.
11.12.2009 15:29
#12
Ja Spyn backstabi oli paremmin tehty konsoliversiossa kun siinä oli pienoinen "autoaimbotti" joka mahdollisti sen että ei nyt ihan selässä kiinni tarvinnut olla niin kuin PC versiossa piti olla. (Mielipide asia).
Toki konsoleilla pitää olla kun ei sillä padilla muuten niin hyvin osu. Hiirellä pystyy tarkasti tähtään niin ei tarvi mitää auto-aimeja.
Minulla oli ongelmia kun ne koko ajan teki äkkinäisiä liikkeitä jonka vuoksi paljastuin ja sain luodit ja singot naamalle ja silloin ei Backstabbi ei onnistunut jos he juuri kääntyivät sivu suuntaan jonka vuoksi löin esimerkiksi käteen enkä selkään.
11.12.2009 15:38
#13
Ja Spyn backstabi oli paremmin tehty konsoliversiossa kun siinä oli pienoinen "autoaimbotti" joka mahdollisti sen että ei nyt ihan selässä kiinni tarvinnut olla niin kuin PC versiossa piti olla. (Mielipide asia).
Toki konsoleilla pitää olla kun ei sillä padilla muuten niin hyvin osu. Hiirellä pystyy tarkasti tähtään niin ei tarvi mitää auto-aimeja.
Minulla oli ongelmia kun ne koko ajan teki äkkinäisiä liikkeitä jonka vuoksi paljastuin ja sain luodit ja singot naamalle ja silloin ei Backstabbi ei onnistunut jos he juuri kääntyivät sivu suuntaan jonka vuoksi löin esimerkiksi käteen enkä selkään.
Näinhän sen kuuluukin olla.. Mitäs hauskaa siinä on että tulee jotain autoaim backstabbereita vaan perässä etkä sit mahda asialle mitään.
11.12.2009 15:39
#14
Minulla oli ongelmia kun ne koko ajan teki äkkinäisiä liikkeitä jonka vuoksi paljastuin ja sain luodit ja singot naamalle ja silloin ei Backstabbi ei onnistunut jos he juuri kääntyivät sivu suuntaan jonka vuoksi löin esimerkiksi käteen enkä selkään.
No sitten et vain osaa. lol
11.12.2009 16:11
#15
Ja Spyn backstabi oli paremmin tehty konsoliversiossa kun siinä oli pienoinen "autoaimbotti" joka mahdollisti sen että ei nyt ihan selässä kiinni tarvinnut olla niin kuin PC versiossa piti olla. (Mielipide asia).
Toki konsoleilla pitää olla kun ei sillä padilla muuten niin hyvin osu. Hiirellä pystyy tarkasti tähtään niin ei tarvi mitää auto-aimeja.
Tarkoitit varmaa tatteja? Pad on se nuolijuttu.
11.12.2009 17:37
#16
Ja Spyn backstabi oli paremmin tehty konsoliversiossa kun siinä oli pienoinen "autoaimbotti" joka mahdollisti sen että ei nyt ihan selässä kiinni tarvinnut olla niin kuin PC versiossa piti olla. (Mielipide asia).
Toki konsoleilla pitää olla kun ei sillä padilla muuten niin hyvin osu. Hiirellä pystyy tarkasti tähtään niin ei tarvi mitää auto-aimeja.
Tarkoitit varmaa tatteja? Pad on se nuolijuttu.
No eihän nää hardcore PC pelaajat tommosia tiedä.
Sitä paitsi kyse on pikemminkin tuurista eikä taidosta sillä jos juuri sillä hetkellä kun isket puukon selkään ja toinen muuttaa asentoaan samalla ihan vaan vahingossa niin turha sitä puukottajaa on haukkua huonoksi pelaajaksi kun hän ei voinnut ennakoida sitä siihen hetkeen jota on periaatteessa mahdotonta aavistaa etukäteen ellei kysessä ole kulma käytävällä.
11.12.2009 19:30
#17
11.12.2009 19:34
#18
11.12.2009 20:05
#19
11.12.2009 20:06
#20
<<12>>