Quake liven suosio yllätti id Softwaren täysin, pelintekijät eivät olleet varmoja, voiko melkein 10 vuotta peli kiinnostaa kohdeyleisöä. Pelaajia löytyi kuitenkin enemmän kuin oltiin uskottu, hetkeksi aikaa jouduttiin turvautumaan jopa useiden tuntien jonotusjärjestelmään, sillä ensimmäisen kuuden tunnin aikana luotiin yli 110 000 pelaajatunnusta. Eniten pelaajia tuli Yhdysvalloista, Saksasta, Iso-Britanniasta ja Puolasta.
Kun Quake live saadaan valmiiksi, id Software on Todd Hollensheadin mukaan valmis laajentamaan tekniikkaa ja ideaa muihin peleihin. Todd toteaa, että seuraava haaste voisi olla Enemy Territoryn sulauttaminen selainpeliksi Quake Liven tavoin.
Lähde: kotaku.com
Kun Quake live saadaan valmiiksi, id Software on Todd Hollensheadin mukaan valmis laajentamaan tekniikkaa ja ideaa muihin peleihin. Todd toteaa, että seuraava haaste voisi olla Enemy Territoryn sulauttaminen selainpeliksi Quake Liven tavoin.
After id Software makes Quake live a success, Hollenshead says that the company may extend the idea of free web-based games to other titles.
"Probably, the next thing would be Wolfenstein Enemy Territory," he said. "I think that box games are going to go the way of the buggy whip."
"Probably, the next thing would be Wolfenstein Enemy Territory," he said. "I think that box games are going to go the way of the buggy whip."
Lähde: kotaku.com
MAINOS
MAINOS
1
28.03.2009 12:39
#1
1