Heinäkuun lopun jälkeen moni moditiimi näyttää siirtyneen nauttimaan kesälomistaan. Silti muutamalta on jo tarjota tietoa ja kuvia tulossa olevista uudistuksista töittensä sisältöön.
Allied Intent Xtended
Battlefield 2:n seuraavan päivityksen takia AIX:n kehitys on laitettu osittain jäihin, joten modin 2.0-version viimeistelemisen sijaan odotellaan 1.5:n sisällön varmistumista ja kehityksen suuntaamista sen mukaan. Samalla myöskin tarjoutuu mahdollisuus luoda tulevaan 2.0-päivitykseen lisää uutta sisältöä.
Hi everyone, it has been some time since the last news update and we only thought it fitting to fill you in on what's happening in the AIX camp. As most of you know by now, Dice has surprised us with a new patch announcement and we are expecting a public beta to hit the internet soon. Since there has been a lot of speculation and rumors about what the new 1.5 patch will bring, we only thought it prudent to wait and see what these changes were so that our 2.0 release could come out strong and compatible. Sorry for this delay but we feel we can bring you a better release once we know how the new patch will affect our build.
Lähde
Forgotten Hope 2
FH2:n uutispäivityksessä keskitytään Normandia-päivitystä odottavien kuolaamistahdin ekspotentiaaliseen kasvattamiseen. Näytillä on jälleen kolme uutta kulkuneuvoa: saksalaisten tiedustelukone Fieseler Storch ja miehistönkuljetusvaunut Sd.Kfz 251/1 Ausf. D. sekä Sd.Kfz 251/1-II "Stuka zu Fuss". Niiden lisäksi mainittavaksi pääsee ensimmäinen yhteisön väsäämä karttapaketti.
By June 1944 the Luftwaffe on the western front had been largely annihilated. The constant bombing of airfields and complete allied air superiority meant that there wasn't much that could be done to counter the allied advancements. Although these conditions obviously put restrictions on the use of planes in general, the Storch it was still used in Normandy. Its main special quality was its very short take-off and landing distance. The Storch could land in only 30 metres and take off in 80.
Lähde
Battlefield 40K
Viimeisimpien render-kuvien myötä 40K-modi lähestyy vääjäämättömästi ensimmäistä julkaisuaan, mikäli tekijöiden lupauksiin on yhtään uskominen. Neljän vuoden työn jälkeen kaiken kuitenkin luulisi olevan jo jokseenkin valmiina, mistä varmastikin pian päästään ottamaan selvää.
It was Battlefield 40K's four year anniversery in July, however we have been working on the bf2 edition since it was released. Its been a long hard road getting this far.
Most of us have full time jobs and other activities that take up our time and don't have much time to work on the mod, so we get done what we can.
Its been a while since our last update, just to fill you in on whats been going on.
We are coming very close to having all the infantry character models, equipment and weapons done for first release.
The mod is still lacking a few sound effects here and there, and we have quite a few animations and special effects to make.
Lähde
Battlefield: Pirates 2
Piraattimodin asekavalkaadin tuorein lisäys saattaa aiheuttaa voimakkaita tunteita eläinaktivisteissa, muissa lähinnä vienoa hymyilyä. Ilmapuolustukseen on nimittäin löydetty apua papukaijoilta, jotka "varustetaan" ruutipommilla ja lähetetään ilmassa olevan vastustajan perään. Pilottejakaan ei sentään ole unohdettu, sillä puolustuskeinoksi heille on annettu pussillinen linnunsiemeniä, joilla posahtavia papukaijoja voi koittaa harhauttaa. Katso video aseesta:
Itse uutisessa on juttua myös taistelukentällä sijaitsevista ruuti- ja grogitynnyreistä, joita haavoittunut tai ammuksia kipeästi kaipaava piraatti voi hyödyntää.
Lähde
Offworld: Fall of Mars
Mars-modin seuraavan päivityksen sisältöä valotettiin useammalla kuvankaappauksella.
First of all we would like to say sorry of the last few days down time. The problem has been fixed.
Even though we recently released our first \"real\" version of Offworld, we are still working on a lot of stuff for you to play with in the next big release.
Here are some WIP (work in progress) shots of some of the stuff.
Some new static enviroment for new colony maps.
Lähde
Mainittakoon näin postauksen lopuksi vielä Crazy Ballistics -modi, joka vaikuttaa melkoisen hauskalta. Nimensä mukaisesti se tarjoaa hauskanpitoa fysiikan lakien ja vetovoiman kustannuksella.
Allied Intent Xtended
Battlefield 2:n seuraavan päivityksen takia AIX:n kehitys on laitettu osittain jäihin, joten modin 2.0-version viimeistelemisen sijaan odotellaan 1.5:n sisällön varmistumista ja kehityksen suuntaamista sen mukaan. Samalla myöskin tarjoutuu mahdollisuus luoda tulevaan 2.0-päivitykseen lisää uutta sisältöä.
Hi everyone, it has been some time since the last news update and we only thought it fitting to fill you in on what's happening in the AIX camp. As most of you know by now, Dice has surprised us with a new patch announcement and we are expecting a public beta to hit the internet soon. Since there has been a lot of speculation and rumors about what the new 1.5 patch will bring, we only thought it prudent to wait and see what these changes were so that our 2.0 release could come out strong and compatible. Sorry for this delay but we feel we can bring you a better release once we know how the new patch will affect our build.
Lähde
Forgotten Hope 2
FH2:n uutispäivityksessä keskitytään Normandia-päivitystä odottavien kuolaamistahdin ekspotentiaaliseen kasvattamiseen. Näytillä on jälleen kolme uutta kulkuneuvoa: saksalaisten tiedustelukone Fieseler Storch ja miehistönkuljetusvaunut Sd.Kfz 251/1 Ausf. D. sekä Sd.Kfz 251/1-II "Stuka zu Fuss". Niiden lisäksi mainittavaksi pääsee ensimmäinen yhteisön väsäämä karttapaketti.
By June 1944 the Luftwaffe on the western front had been largely annihilated. The constant bombing of airfields and complete allied air superiority meant that there wasn't much that could be done to counter the allied advancements. Although these conditions obviously put restrictions on the use of planes in general, the Storch it was still used in Normandy. Its main special quality was its very short take-off and landing distance. The Storch could land in only 30 metres and take off in 80.
Lähde
Battlefield 40K
Viimeisimpien render-kuvien myötä 40K-modi lähestyy vääjäämättömästi ensimmäistä julkaisuaan, mikäli tekijöiden lupauksiin on yhtään uskominen. Neljän vuoden työn jälkeen kaiken kuitenkin luulisi olevan jo jokseenkin valmiina, mistä varmastikin pian päästään ottamaan selvää.
It was Battlefield 40K's four year anniversery in July, however we have been working on the bf2 edition since it was released. Its been a long hard road getting this far.
Most of us have full time jobs and other activities that take up our time and don't have much time to work on the mod, so we get done what we can.
Its been a while since our last update, just to fill you in on whats been going on.
We are coming very close to having all the infantry character models, equipment and weapons done for first release.
The mod is still lacking a few sound effects here and there, and we have quite a few animations and special effects to make.
Lähde
Battlefield: Pirates 2
Piraattimodin asekavalkaadin tuorein lisäys saattaa aiheuttaa voimakkaita tunteita eläinaktivisteissa, muissa lähinnä vienoa hymyilyä. Ilmapuolustukseen on nimittäin löydetty apua papukaijoilta, jotka "varustetaan" ruutipommilla ja lähetetään ilmassa olevan vastustajan perään. Pilottejakaan ei sentään ole unohdettu, sillä puolustuskeinoksi heille on annettu pussillinen linnunsiemeniä, joilla posahtavia papukaijoja voi koittaa harhauttaa. Katso video aseesta:
Itse uutisessa on juttua myös taistelukentällä sijaitsevista ruuti- ja grogitynnyreistä, joita haavoittunut tai ammuksia kipeästi kaipaava piraatti voi hyödyntää.
Lähde
Offworld: Fall of Mars
Mars-modin seuraavan päivityksen sisältöä valotettiin useammalla kuvankaappauksella.
First of all we would like to say sorry of the last few days down time. The problem has been fixed.
Even though we recently released our first \"real\" version of Offworld, we are still working on a lot of stuff for you to play with in the next big release.
Here are some WIP (work in progress) shots of some of the stuff.
Some new static enviroment for new colony maps.
Lähde
Mainittakoon näin postauksen lopuksi vielä Crazy Ballistics -modi, joka vaikuttaa melkoisen hauskalta. Nimensä mukaisesti se tarjoaa hauskanpitoa fysiikan lakien ja vetovoiman kustannuksella.
MAINOS
MAINOS
1
Team: [TSB]
13.08.2008 14:56
#1
13.08.2008 18:14
#2
13.08.2008 18:34
#3
14.08.2008 08:40
#4
Löysin youtubesta Project Reality v0.8 videoita tältä PR tiimin omalta youtube nickiltä. Videot on laitettu nettiin tällä viikolla ja näyttävät upeilta. Kannattaa katsoa.
Team: =FDS=
14.08.2008 11:42
#5
http://www.youtube.com/user/ProjectRealityMod
Löysin youtubesta Project Reality v0.8 videoita tältä PR tiimin omalta youtube nickiltä. Videot on laitettu nettiin tällä viikolla ja näyttävät upeilta. Kannattaa katsoa.
Ei helvetti ku näyttää siistiltä.
No tossa PoE2 2.5 pystyy hajottaa seiniä ja kontteja. Näköjään tohonkin on tulossa semmosia ominaisuuksia.
14.08.2008 20:38
#6
http://www.youtube.com/user/ProjectRealityMod
Löysin youtubesta Project Reality v0.8 videoita tältä PR tiimin omalta youtube nickiltä. Videot on laitettu nettiin tällä viikolla ja näyttävät upeilta. Kannattaa katsoa.
Ei helvetti ku näyttää siistiltä.
No tossa PoE2 2.5 pystyy hajottaa seiniä ja kontteja. Näköjään tohonkin on tulossa semmosia ominaisuuksia.
PR:ssä on tämä mahdollisuus ollut jo kauemman aikaa
1