Battlefield 2:n kotisivuilla on julkaistu uusi Community Update. Tällä kertaa updatessa paneudutaan BF2:n julkaisun yhteydessä tulevien modityökalujen ominaisuuksiin.
Tässä tiivistelmä kattavan editorin ominaisuuksista:
- Vain yksi ohjelma. Kaikki eri editorit sisältyvät tähän ohjelmaan.
- Kenttäeditori. Peruskenttäeditori, jossa määrität CP:t ja kentän rajat jne. Kenttäeditoriin sisältyy maastotyökalu, jolla esim. maalataan maatekstuurit ja määritetään kasvillisuus. Suoraan editorista pääsee sotilaan kuvakulmaan katselemaan kenttää ilman, että tarvitsisi ladata itse peliin.
- Objektieditori. Uusia objektejä tällä ei voi tehdä, mutta tukee kuulemma ainakin 3DS Studio Maxia ja Mayaa, joista voit suoraan tuoda valmiin objektin pohjan ja muokata editorissa lähes kaikkia sen ominaisuuksia. Editorista voi myös suoraan räjäyttää ajoneuvonsa ja nähdä miltä se näyttää räjähtäessä sekä tuhoutuneena. Jälleen uusien ajoneuvojen testaus onnistuu suoraan editorissa.
- Efektieditori. Kuuluu objektieditoriin. Voit muokata räjähdyksiä mielesi mukaan esim. värin ja lentävien kappaleiden määrän mukaan.
- Materiaalieditori. Yksinkertainen taulukko, jossa listattu kaikki materiaalit ja aseet. Voit muuttaa kestävyysarvoja suoraan. Sekä lisänä voit muuttaa efektejä ja ääniä eri materiaali+ase -yhdistelmissä.
- Animaatioeditori. Tälläkään ei voi itse tehdä animaatioita, vain säätää niitä. Esimerkiksi teet animaation jollain muulla ohjelmalla, tuot sen editoriin ja voit liittää sen sotilasmalliin, määrittää milloin animaatio suoritetaan ja millä nopeudella.
Koko kaksisivuisen updaten kuvakaappauksineen voit lukea tästä.
Tässä tiivistelmä kattavan editorin ominaisuuksista:
- Vain yksi ohjelma. Kaikki eri editorit sisältyvät tähän ohjelmaan.
- Kenttäeditori. Peruskenttäeditori, jossa määrität CP:t ja kentän rajat jne. Kenttäeditoriin sisältyy maastotyökalu, jolla esim. maalataan maatekstuurit ja määritetään kasvillisuus. Suoraan editorista pääsee sotilaan kuvakulmaan katselemaan kenttää ilman, että tarvitsisi ladata itse peliin.
- Objektieditori. Uusia objektejä tällä ei voi tehdä, mutta tukee kuulemma ainakin 3DS Studio Maxia ja Mayaa, joista voit suoraan tuoda valmiin objektin pohjan ja muokata editorissa lähes kaikkia sen ominaisuuksia. Editorista voi myös suoraan räjäyttää ajoneuvonsa ja nähdä miltä se näyttää räjähtäessä sekä tuhoutuneena. Jälleen uusien ajoneuvojen testaus onnistuu suoraan editorissa.
- Efektieditori. Kuuluu objektieditoriin. Voit muokata räjähdyksiä mielesi mukaan esim. värin ja lentävien kappaleiden määrän mukaan.
- Materiaalieditori. Yksinkertainen taulukko, jossa listattu kaikki materiaalit ja aseet. Voit muuttaa kestävyysarvoja suoraan. Sekä lisänä voit muuttaa efektejä ja ääniä eri materiaali+ase -yhdistelmissä.
- Animaatioeditori. Tälläkään ei voi itse tehdä animaatioita, vain säätää niitä. Esimerkiksi teet animaation jollain muulla ohjelmalla, tuot sen editoriin ja voit liittää sen sotilasmalliin, määrittää milloin animaatio suoritetaan ja millä nopeudella.
Koko kaksisivuisen updaten kuvakaappauksineen voit lukea tästä.
MAINOS
MAINOS
1
Team: frostiis.
05.02.2005 11:30
#1
1