Unohditko salasanan?

Valikko
  • Etusivu
  • Keskustelu
  • Artikkelit
  • Tiedostot
  • Galleria
  • Yhteisöt
  • Käyttäjät
  • Palaute
Suodata sisältöä:
  • » BF3
  • » BF4
  • » CoD:BO2
  • » CoD:Ghosts
  • » CS:GO
  • » Dota 2
  • » Indie
  • » Lanit
  • » LoL
  • » SC2
  • » Yleinen
  • » KAIKKI PELIT
Online: 178
Uutiset > Battlefield 1942

BG42: Ennakko 1.4:stä

jaa kirjanmerkki
Battlefield 1942 / 01.02.2008 13:57 / Kirjoittanut yonzzuoffline
Battlefield 1942:n viimeisiä yhä aktiivisia modeja oleva BattleGroup 42 julkaisi ennakkokatsauksen osaan modin 1.4-version sisällöstä. Se on betatestivaiheessa ja mikäli suurempia bugeja ei tule testauksen aikana vastaan, on julkaisuhetki edessä parin viikon sisällä.

Tämänkertaisessa ennakossa keskitytään esittelemään uudet armeijat. Sellaiset löytyvät Saksalta, Ranskalta ja hieman harvinaisemmalta tuttavuudelta Australialta.

kuva kuva kuva kuva

In today's news we show you our new armies, surely one of the most important new content in Battlegroup 42. We have three new armies, and for each of it there´s at least one new map which we want to present in this news. A part of our Battlegroup 42 team as well as some of our players on the MOB server live in the Netherlands and the flemish part of Belgium. So we had the idea of integrating the dutch army into the mod, including radio commands in dutch. Even though the desperate battle of the outgunned and outmanned dutch army only lasted for one week in May of 1940, it was no "walk in the park" for the german Wehrmacht. The dutch army put up some fierce resistance in some places, especially at the defensive Grebbelinie in the vicinity of Rhenen. The Grebbelinie was a defensive line running from north to south, south of the IJsselmeer. It was designed to prevent the german advance into the western part of the Netherlands. Part of the Grebbelinie was the Grebbeberg, a hill with a height of merely 52 meters. On the 10th of May 1940 units of the SS Standarte "Der Führer" reached the Grebbeberg. They thought they would have an "easy going", using 25.000 soldiers supported by tanks and artillery, but already encountered heavy resistance at the outposts.The outmanned and outgunned defenders, which where equipped with obsolete weapons, fought bravely for every inch of ground. It took the Germans one day and massive casualties to overrun the outposts, and two days until the dutch Grebbeberg defenders finally surrendered.
Uusimmat
Arvostelussa Battleborn
Arvostelussa HyperX Cloud Revolver
Arvostelussa Quantum Break
Arvostelussa Rainbow Six: Siege
Finnwars-pelin joukkorahoitus alkoi
Suomi maailmanmestariksi IeSF:n SC2-turnauksessa
BlizzConissa turnauksia ja uusia pelijulkistuksia
Tamperelaisen peliyhtiö Vasara Entertainmentin Stardust Galaxy Warriors valittu Unite Boston Showcase -näyttelyyn
Killing Floor 2 ja Evolve kokeiltavissa viikonloppuna
Arvostelussa Asus ROG GR8

MAINOS

MAINOS



KOMMENTIT (20)

1

avatar
ihqnobooffline
Team: [-God-]
01.02.2008 14:43
#1
Lataan heti kun tulee. Kokeilu into iski, lähes tulkoon kaikki bf1942 modit ovat olleet siedettäviä.
avatar
Sotka3offline
01.02.2008 17:58
#2
Viestiä on muokattu: 01.02.2008 17:58
avatar
yyberoffline
Team: [YMFO]
02.02.2008 07:56
#3
Voisi muuten kokeilla, mutta mielestäni 42:ssa on huono pelimoottori. Stupid
avatar
Leopardioffline
02.02.2008 11:26
#4
yyber sanoo:

Voisi muuten kokeilla, mutta mielestäni 42:ssa on huono pelimoottori. Stupid


Ei perhana, aina se kälysen BF2:n purkkaviritelmän voittaa.
avatar
yyberoffline
Team: [YMFO]
02.02.2008 14:02
#5
Leopardi sanoo:
Ei perhana, aina se kälysen BF2:n purkkaviritelmän voittaa.


mutta BF2:ssa on hienot räggdoll-efektit ja muutenkin liike on sulavaa ja luonnollisemman näköistä..? Stupid
avatar
Jermu^offline
Team: Paranoia
02.02.2008 14:09
#6
yyber sanoo:

Leopardi sanoo:
Ei perhana, aina se kälysen BF2:n purkkaviritelmän voittaa.


mutta BF2:ssa on hienot räggdoll-efektit ja muutenkin liike on sulavaa ja luonnollisemman näköistä..? Stupid

Puuttuuko multa joku pätsi?
avatar
Leopardioffline
02.02.2008 15:09
#7
yyber sanoo:

Leopardi sanoo:
Ei perhana, aina se kälysen BF2:n purkkaviritelmän voittaa.


mutta BF2:ssa on hienot räggdoll-efektit ja muutenkin liike on sulavaa ja luonnollisemman näköistä..? Stupid


Ragdoll? Kuolinanimaatiot ovat hienompia kuin BF2:n ragdoll. Ja 1942:ssa sentään osuu minne pitää. Ja muutenkin kömpelö moottori, ei voi edes liikkuvan ajoneuvon päällä olla.
Viestiä on muokattu: 02.02.2008 15:12
avatar
yyberoffline
Team: [YMFO]
02.02.2008 16:11
#8

Leopardi sanoo: Ja 1942:ssa sentään osuu minne pitää. Ja muutenkin kömpelö moottori, ei voi edes liikkuvan ajoneuvon päällä olla.


On se varmasti oikeastikin vaikea seistä jeepin nokkapellillä tai stuukan siivellä ja ampua samalla silmään? Pappani oli sotaveteraani ja hän ei ainakaan myöntänyt moisia temppuja kokeilleensa. Itseasiassa hän kertoi juttuja, ettei ihan joka kuti osunut puolin ja toisin, vaikka kuinka sihtasi. Stupid
avatar
Leopardioffline
02.02.2008 17:00
#9
yyber sanoo:


Leopardi sanoo: Ja 1942:ssa sentään osuu minne pitää. Ja muutenkin kömpelö moottori, ei voi edes liikkuvan ajoneuvon päällä olla.


On se varmasti oikeastikin vaikea seistä jeepin nokkapellillä tai stuukan siivellä ja ampua samalla silmään? Pappani oli sotaveteraani ja hän ei ainakaan myöntänyt moisia temppuja kokeilleensa. Itseasiassa hän kertoi juttuja, ettei ihan joka kuti osunut puolin ja toisin, vaikka kuinka sihtasi. Stupid


Ei varmaan liikkuvalla lentotukialuksella tai kuljetuskoneessa kovin vaikea oikeastikaan olisi seistä? Shocked
Viestiä on muokattu: 02.02.2008 17:03
avatar
yyberoffline
Team: [YMFO]
02.02.2008 17:22
#10
Leopardi sanoo:
Ei varmaan liikkuvalla lentotukialuksella tai kuljetuskoneessa kovin vaikea oikeastikaan olisi seistä? Shocked


En ymmärrä, miten kenelläkään voi alkaa seistä kuljetuskoneessa? Stupid
avatar
pinkiponkioffline
02.02.2008 17:35
#11
Leopardi sanoo:

Ragdoll? Kuolinanimaatiot ovat hienompia kuin BF2:n ragdoll. Ja 1942:ssa sentään osuu minne pitää. Ja muutenkin kömpelö moottori, ei voi edes liikkuvan ajoneuvon päällä olla.


Mielipide kysymyksii, tykkääkö jostain muutamasta geneerisestä animaatiosta mitä toistetaan randomilla kuolintavasta riippumatta vai sitte luonnottomasta räsynukke meiningistä.

Taitaa vähä aika kullata muistot, jos sinusta 42:s aina osu minne pitää :D
avatar
Leopardioffline
02.02.2008 17:41
#12
pinkiponki sanoo:

Leopardi sanoo:

Ragdoll? Kuolinanimaatiot ovat hienompia kuin BF2:n ragdoll. Ja 1942:ssa sentään osuu minne pitää. Ja muutenkin kömpelö moottori, ei voi edes liikkuvan ajoneuvon päällä olla.


Mielipide kysymyksii, tykkääkö jostain muutamasta geneerisestä animaatiosta mitä toistetaan randomilla kuolintavasta riippumatta vai sitte luonnottomasta räsynukke meiningistä.

Taitaa vähä aika kullata muistot, jos sinusta 42:s aina osu minne pitää :D


Mitäs nyt selität. Kuolinanimaatiot kyllä ihan kuolintavasta riippuen valikoidaan, esim. edestä ampuu paikalleen seisovaa ukkoa mahaan, ukko pitelee mahaansa ja kaatuu, tai vaikka rintaan/päähän sinua kohti juoksevaa äijää niin tämä lentää ilmassa takapakkia jne.

Paljon hienommat kuin BF2:n epämääräinen räsynukke, jos sitä siksi voi edes kutsua. Ukko muuttuu höyhenenkevyeksi pahviksi joka epämääräisesti vääntyilee minne sattuu, ja menee objektien läpi ym.

Ja kyllä siinä 1942:ssa vaan osuu, jos osaa tähdätä :D Osumat rekisteröityy niinkuin pitääkin. BF2:ssa välillä ei rekisteröidy, vaikka ukko makaisi paikallaan ja ammut päähän, niin ei, pölähtää muttei rekkaa osumaa.
Viestiä on muokattu: 02.02.2008 17:43
avatar
pinkiponkioffline
02.02.2008 18:19
#13
Kyl itellä ainaki tullu iha randomilla esim. ampuu tankin tykillä äijää mahaa niin: polvistuu ja kuolee.. Tai sama jos expackillä räjäyttelee porukkaa nii välillä tulee mielenkiintoisia animaatioita. Omasta mielestä juuri täydestä juoksusta pudotat jonkun nii näyttää BF2:s nätimmältä, sama pätee isompii räjähdyksii. Mut kuten sanoin, mielipidekysymys nii kiinnosta väitellä

Ja iha yhtä näppärästi ne menee 42:s läpitte objekteista ne ruumiit jos sopivasti sattuu.

Osuu kakkosessaki, jos osaa tähdätä ;) BF2 hit detection test.

Tuli nyt itelläki heti ekaks mielee tää hieno bugi 42:st mis sun hitboxi jäi leijumaa hetkeks sun yläpuolelle ku menit maihi.. Esim. kaveri heittää maihi hiekkasäkkien taakse ja jos siihe perää ampuu siihe yläpuolel mis kaveri oli ni joha osu.
avatar
Leopardioffline
02.02.2008 18:47
#14
Krhm. Ei se BF2:ssa aina ota, vaikka siihen hitboxiin tähtäisitkin. Ja BF2:ssa maahan-ylös meno bugittaa kyl myöskin, nousee suojan takaa pystyyn niin näkyy kun nametagi nousee ensin ja sitten kun modeli tulee hitboxien jälkeen esiin on jo liian myöhäistä, kun se nousija on jo kerennyt tähdätä ensin.

hmm

Tässäkin ukko paikallaan, silti ei rekisteröi osumaa

Ja itselle noin käynyt monesti, idlaaja paikoillaan, tähtää päähän ja ampuu niin eikun pölähtää vaan. BF1942:ssa se sentään oli vaan tähtäyksestä kiinni.
Viestiä on muokattu: 02.02.2008 18:54
avatar
pinkiponkioffline
02.02.2008 19:29
#15
No tossa puukotuksessa äijä huito lätsää vaa mut heti ku tähtäys laski korvan kohalle nii otti osuman.. Tais olla vaa hitboxista kii tuoki.. Enkä missää vaihees sanonukkaa täydelliseks mitää, kaukana siitä..
avatar
yyberoffline
Team: [YMFO]
02.02.2008 22:02
#16
Eikös tuo ole häivähdys realismista tuollainen hitboxeihin osumattomuus, ei kai Talvisodassakaan aina osunut sinne minne tähtäsi, kun oli 60 astetta pakkasta ja viikon maannut juoksuhaudassa nälissään ja peloissaan? Stupid
avatar
pinkiponkioffline
04.02.2008 16:47
#17
Muute hyvä mut tota yhteyttä Talvisodan ja BF2:n välil o vähä vaikee nähdä :D
avatar
Cam0offline
04.02.2008 17:51
#18
yyber sanoo:


Leopardi sanoo: Ja 1942:ssa sentään osuu minne pitää. Ja muutenkin kömpelö moottori, ei voi edes liikkuvan ajoneuvon päällä olla.


On se varmasti oikeastikin vaikea seistä jeepin nokkapellillä tai stuukan siivellä ja ampua samalla silmään? Pappani oli sotaveteraani ja hän ei ainakaan myöntänyt moisia temppuja kokeilleensa. Itseasiassa hän kertoi juttuja, ettei ihan joka kuti osunut puolin ja toisin, vaikka kuinka sihtasi. Stupid


Peliä on aivan turha verrata oikeaan elämään, se on käyty läpi jo useampaan kertaan... BF42 ei minua ikinä innostanu, erhm jäykät jousitukset.. (siis auto hajoaa vähän väliä pikku pompuista)

Vähän offtopickiks meni, mut hyvä että modeja viellä tulee.
Viestiä on muokattu: 04.02.2008 17:53
avatar
Pursketulioffline
Team: JR34
04.02.2008 18:41
#19
Cam0 sanoo:

yyber sanoo:


Leopardi sanoo: Ja 1942:ssa sentään osuu minne pitää. Ja muutenkin kömpelö moottori, ei voi edes liikkuvan ajoneuvon päällä olla.


On se varmasti oikeastikin vaikea seistä jeepin nokkapellillä tai stuukan siivellä ja ampua samalla silmään? Pappani oli sotaveteraani ja hän ei ainakaan myöntänyt moisia temppuja kokeilleensa. Itseasiassa hän kertoi juttuja, ettei ihan joka kuti osunut puolin ja toisin, vaikka kuinka sihtasi. Stupid


Peliä on aivan turha verrata oikeaan elämään, se on käyty läpi jo useampaan kertaan... BF42 ei minua ikinä innostanu, erhm jäykät jousitukset.. (siis auto hajoaa vähän väliä pikku pompuista)

Vähän offtopickiks meni, mut hyvä että modeja viellä tulee.
Nuo pomput autojen tuhoutumiset johtuu siitä, että ne on laitettu ottamaan paljon damagea maasta ja töyssyistä.
avatar
Linnunpoika JR34offline
12.02.2008 18:31
#20
Eilen tuli kokeiltua tuota tulevaa1.4 versiota beta testissä ja ihan toimiva tuntui olevan.Äänipuolta paranneltu uusia aseita ja karttoja tulee.Jotain vanhempaa kartastoa on korjailtu myös.Eihän noita 42:ta ja bf2:Ta voi verrata keskenään täysin erilaisia pelejä.4 tunnin testaaminen antoi ihan hyvän kuvan ovat tehneet ihan tosissaan töitä modin eteen.

Julkaisu on todennäköisesti piakkoin kokoa on mukavat 2 gigaa tiedossa.Kuvia en voi laitella kun ei ole oikeuksia julkaista niitä.Sen voin sanoa että uusi kansallisuus oli testissä ja äänet olivat hauskat.Paljon mukavaa siis ja ihan ilmaiseksiBig smile
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.
Lukossa alkuun 

1

© Copyright 2004 - 2021 Finnish Gaming Community ry
Contact » Mediatiedot » Rekisteriseloste » Käyttöehdot » Ylläpitäjät » Yhteistyössä » Palaute » Uutisvinkki » Hae ylläpitoon » RSS » 0.0972 sekuntia
Nebula
EA
SEUL ry
Battlefield 1942
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Battlefield: Vietnam
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Battlefield 2
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Battlefield 2142
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Battlefield Heroes
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Battlefield: Bad Company
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Battlefield 1943
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Battlefield: Bad Company 2
Uutiset
Pelitiedot
Battlefield 3
Uutiset
Pelitiedot
Battlefield 4
Uutiset
Call of Duty
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Call of Duty: United Offensive
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Call of Duty 2
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Call of Duty 4
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Call of Duty: World at War
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Modern Warfare 2
Uutiset
Pelitiedot
Call of Duty: Black Ops
Uutiset
Pelitiedot
Call of Duty: Modern Warfare 3
Uutiset
Call of Duty: Black Ops 2
Uutiset
Half-Life 2
Pelitiedot
Tiedostot
Counter-Strike
Uutiset
Pelitiedot
Counter-Strike: Source
Uutiset
Pelitiedot
Counter-Strike: Global Offensive
Uutiset
Team Fortress 2
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Left 4 Dead
Uutiset
Pelitiedot
Tiedostot
Left 4 Dead 2
Uutiset
Pelitiedot
Portal 2
Uutiset
Pelitiedot
Indie-pelit
Uutiset
Lanit
Uutiset
Medal of Honor: Warfighter
Uutiset
ShootMania
Uutiset
Starcraft 2
Uutiset
Pelitiedot