Tribes: Ascend
Löytyykö täältä ketään muita Tribes: Ascend:in pelaajia? Kyseessähän on F2P-peli, jonka on kehittänyt Hi-Rez.
Ascend:in voisi sanoa olevan "vanhan ajan" FPS. Peli on nopeatempoinen ja aloittelijat saattavat olla hukassa pelin alussa. Peliin kuitenkin pääsee sisään melko nopeasti ja nyky-fps peleistä Ascend:iin on otettu unlock-systeemi jota aiemmissa Tribes peleissä ei ole ollut.
Pelissä on pelattavana tällä hetkellä meljä pelimuotoa: Team Deathmatch, Capture the Flag, Arena ja Capture and Hold. TDM ja CTF muodoissa kaksi osapuolta, Blood Eagles ja Diamond Swords, ottavat yhteen 32 pelaajan mittelöissä. TDM-pelimuodossa kentässä on lisänä lippu, jota hallitsemalla joukkue saa 2 tappoa yhden sijasta. Sen avulla TDM-pelimuotoon on saatu lisää taktisuutta ja toiminta keskittyy lipun ympärille. CTF-pelimuodossa on 2 tukikohtaa, joissa on tykkitorneja, tutka ja generaattori. Generaattorin tuhoamalla voi estää tykkitornien ja tutkan toiminnan, joka taas helpottaa lipun ryöstämistä. Arena taas on 5v5 pelimuoto, jossa tarkoituksena on yksinkertaisesti tappaa mahdollisimman monta vihollista.
Uusimmassa päivityksessä lisättiin pelimuoto "Capture and Hold". Siinä on tarkoituksena BF:n tapaan vallata tiettyjä pisteitä ja yrittää pitää niitä hallussaan.
Pelin nopeatempoisuus johtuu siitä seikasta, että kaikilla pelin hahmoluokilla on käytössään jetpack, jolla voi tietysti lentää. Kun se yhdistetään mahdollisuuteen "hiihtää" eli liukua pitkin maastoa, voi pelaaja saavuttaa todella suuria nopeuksia, jotka ovatkin välttämättömiä esimerkiksi lippua ryöstettäessä. Kentissä on myös usein sisätiloja, joissa generaattori sijaitsee.
Pelissä ei myöskään ole hitscan aseita, paitsi Sentinel:illä joka on pelin "tarkka-ampuja". (Lukuunottamatta paria pistoolia) Monilla classeilla on erilaisia aseita, jotka ampuvat jonkinlaisia räjähteitä. Spinfusor lienee paras esimerkki. Spinfusor ampuu kiekon, joka osuessaan johonkin räjähtää. Pelissä on myös aseita, jotka ampuvat luoteja. Nämä aseet eivät ole siis hitscan, vaan niillä joutuu ottamaan ennakkoa.
Pelissä on 9 hahmoluokkaa, jotka voidaan jakaa Light, Medium ja Heavy ryhmiin. Kussakin ryhmässä on 3 eri luokkaa. Light classit ovat nopeita mutta eivät kovin kestäviä. Heavyt taas ovat kestäviä mutta painavia, jonka seurauksena ne menettävät nopeasti jetpack:iin käytettävän energian. Tämä energia kuitenkin regeneroituu jatkuvasti. Pelissä myös HP regeneroituu, mutta vasta melko pitkän viiveen jälkeen. Ottaessaan osumaa regenerointi myös pysähtyy. Osalla hahmoluokista on esineitä, kuten miinoja, sentry guneja tai force fieldejä, joita voi käyttää tukikohdan puolustamiseen.
Pelaamalla otteluja pelaaja saa kokemuspisteitä. Niillä voi ostaa uusia aseita ja hahmoluokkia tai päivittää(parantaa) niitä. Uusia aseita ja hahmoluokkia voi ostaa myös kullalla, jota voi ostaa oikealla rahalla, mutta sillä ei voi kuitenkaan päivittää mitään.
Kun ensimmäisen kerran ostat kultaa, saat ikuisen +50% xp boostin. Kullalla voit ostaa myös booster packeja, joilla saat tupla kokemuspisteet per ottelu. Halvin paketti kultaa on 9¤. Vähintään se kannattaa ostaa, jos pelistä pitää. 50% lisää xp:tä helpottaa mukavasti uusien aseiden unlockaamista.
Pelin voi ladata tästä: https://account.hirezstudios.com/tribesascend/
Ja tästä ref-linkki meikälle: https://account.hirezstudios.com/tribesascend/?referral=1301187 (Saat xp boostin, jos käytät tuota linkkiä)
Videoita:
http://www.youtube.com/watch?v=pjyUy5f3VIw Llama Island (Dead Island traileri parodia)
http://www.youtube.com/watch?v=bcNnU3D5rHc&feature=channel Gameplay traileri
http://www.youtube.com/watch?v=WUl2eXyiyJs&feature=youtu.be Totalbiscuitin video uudesta pelimuodosta (Capture and Hold)
Peliä päivetään jatkuvasti ja hyvältä näyttää :) Itselle maistuu eniten classeista eniten Pathfinder, joka on nopea, lipunryöstöön tarkoitettu hahmo.
Ascend:in voisi sanoa olevan "vanhan ajan" FPS. Peli on nopeatempoinen ja aloittelijat saattavat olla hukassa pelin alussa. Peliin kuitenkin pääsee sisään melko nopeasti ja nyky-fps peleistä Ascend:iin on otettu unlock-systeemi jota aiemmissa Tribes peleissä ei ole ollut.
Pelissä on pelattavana tällä hetkellä meljä pelimuotoa: Team Deathmatch, Capture the Flag, Arena ja Capture and Hold. TDM ja CTF muodoissa kaksi osapuolta, Blood Eagles ja Diamond Swords, ottavat yhteen 32 pelaajan mittelöissä. TDM-pelimuodossa kentässä on lisänä lippu, jota hallitsemalla joukkue saa 2 tappoa yhden sijasta. Sen avulla TDM-pelimuotoon on saatu lisää taktisuutta ja toiminta keskittyy lipun ympärille. CTF-pelimuodossa on 2 tukikohtaa, joissa on tykkitorneja, tutka ja generaattori. Generaattorin tuhoamalla voi estää tykkitornien ja tutkan toiminnan, joka taas helpottaa lipun ryöstämistä. Arena taas on 5v5 pelimuoto, jossa tarkoituksena on yksinkertaisesti tappaa mahdollisimman monta vihollista.
Uusimmassa päivityksessä lisättiin pelimuoto "Capture and Hold". Siinä on tarkoituksena BF:n tapaan vallata tiettyjä pisteitä ja yrittää pitää niitä hallussaan.
Pelin nopeatempoisuus johtuu siitä seikasta, että kaikilla pelin hahmoluokilla on käytössään jetpack, jolla voi tietysti lentää. Kun se yhdistetään mahdollisuuteen "hiihtää" eli liukua pitkin maastoa, voi pelaaja saavuttaa todella suuria nopeuksia, jotka ovatkin välttämättömiä esimerkiksi lippua ryöstettäessä. Kentissä on myös usein sisätiloja, joissa generaattori sijaitsee.
Pelissä ei myöskään ole hitscan aseita, paitsi Sentinel:illä joka on pelin "tarkka-ampuja". (Lukuunottamatta paria pistoolia) Monilla classeilla on erilaisia aseita, jotka ampuvat jonkinlaisia räjähteitä. Spinfusor lienee paras esimerkki. Spinfusor ampuu kiekon, joka osuessaan johonkin räjähtää. Pelissä on myös aseita, jotka ampuvat luoteja. Nämä aseet eivät ole siis hitscan, vaan niillä joutuu ottamaan ennakkoa.
Pelissä on 9 hahmoluokkaa, jotka voidaan jakaa Light, Medium ja Heavy ryhmiin. Kussakin ryhmässä on 3 eri luokkaa. Light classit ovat nopeita mutta eivät kovin kestäviä. Heavyt taas ovat kestäviä mutta painavia, jonka seurauksena ne menettävät nopeasti jetpack:iin käytettävän energian. Tämä energia kuitenkin regeneroituu jatkuvasti. Pelissä myös HP regeneroituu, mutta vasta melko pitkän viiveen jälkeen. Ottaessaan osumaa regenerointi myös pysähtyy. Osalla hahmoluokista on esineitä, kuten miinoja, sentry guneja tai force fieldejä, joita voi käyttää tukikohdan puolustamiseen.
Pelaamalla otteluja pelaaja saa kokemuspisteitä. Niillä voi ostaa uusia aseita ja hahmoluokkia tai päivittää(parantaa) niitä. Uusia aseita ja hahmoluokkia voi ostaa myös kullalla, jota voi ostaa oikealla rahalla, mutta sillä ei voi kuitenkaan päivittää mitään.
Kun ensimmäisen kerran ostat kultaa, saat ikuisen +50% xp boostin. Kullalla voit ostaa myös booster packeja, joilla saat tupla kokemuspisteet per ottelu. Halvin paketti kultaa on 9¤. Vähintään se kannattaa ostaa, jos pelistä pitää. 50% lisää xp:tä helpottaa mukavasti uusien aseiden unlockaamista.
Pelin voi ladata tästä: https://account.hirezstudios.com/tribesascend/
Ja tästä ref-linkki meikälle: https://account.hirezstudios.com/tribesascend/?referral=1301187 (Saat xp boostin, jos käytät tuota linkkiä)
Videoita:
http://www.youtube.com/watch?v=pjyUy5f3VIw Llama Island (Dead Island traileri parodia)
http://www.youtube.com/watch?v=bcNnU3D5rHc&feature=channel Gameplay traileri
http://www.youtube.com/watch?v=WUl2eXyiyJs&feature=youtu.be Totalbiscuitin video uudesta pelimuodosta (Capture and Hold)
Peliä päivetään jatkuvasti ja hyvältä näyttää :) Itselle maistuu eniten classeista eniten Pathfinder, joka on nopea, lipunryöstöön tarkoitettu hahmo.
Aihetta on muokattu: 14.04.2012 20:06
MAINOS
MAINOS
Ja jos jotakin kiinnostaa vähän "vakavampi" pelailu, niin PUG (pick-up-game) peleihin pääsyyn on ohje tässä. Sopii erityisesti niille, joita public servujen joskus liian vähäinen tiimityöskentely haittaa. Itse en ole vielä hakenut tuonne, mutta aikonut olen kunhan tässä muut kiireet hellittäisi.
Mapit taitaa olla tässä pelissä pienempiä kuin edeltäjissään, basesta toiseen ei ole loppupeleissä kovin pitkä matka. Tosin lääniä basen ympärillä on kyllä tarpeeksi esim. lipunryöstäjien käytettäväksi.
E: Peli on nyt julkaistu ja samalla julkaistiin uusi mappi "Raindance", joka on ollut myös edellisissä Tribes peleissä. Myös uusi pelimuoto "Capture and Hold" julkaistiin ja tällä hetkellä sitä voi pelata kolmessa eri mapissa. Capture and Hold:issa on myös yksi uusi mappi, mutta se on imo erittäin huonosti suunniteltu ja epäilen, että se poistetaan map poolista seuraavassa päivityksessä.
E2: Ilmaisia spinfusoreita soltulle vielä saatavilla!
http://www.mmorpg.com/giveaways.cfm/offer/330/Tribes-Ascend-Spinfusor-Gift-Keys.html
http://massively.joystiq.com/2012/04/12/celebrate-the-launch-of-tribes-ascend-with-a-new-weapon-on-us/
Mapit taitaa olla tässä pelissä pienempiä kuin edeltäjissään, basesta toiseen ei ole loppupeleissä kovin pitkä matka. Tosin lääniä basen ympärillä on kyllä tarpeeksi esim. lipunryöstäjien käytettäväksi.
E: Peli on nyt julkaistu ja samalla julkaistiin uusi mappi "Raindance", joka on ollut myös edellisissä Tribes peleissä. Myös uusi pelimuoto "Capture and Hold" julkaistiin ja tällä hetkellä sitä voi pelata kolmessa eri mapissa. Capture and Hold:issa on myös yksi uusi mappi, mutta se on imo erittäin huonosti suunniteltu ja epäilen, että se poistetaan map poolista seuraavassa päivityksessä.
E2: Ilmaisia spinfusoreita soltulle vielä saatavilla!
http://www.mmorpg.com/giveaways.cfm/offer/330/Tribes-Ascend-Spinfusor-Gift-Keys.html
http://massively.joystiq.com/2012/04/12/celebrate-the-launch-of-tribes-ascend-with-a-new-weapon-on-us/
Viestiä on muokattu: 19.04.2012 12:55
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.