Huomenna päättyvä Battlefield: Bad Company 2:n beta päivittyi vielä kerran. R4-versio korjaa joitakin vaivanneen 5 minuutin -yhteysongelman sekä kaiutinbugin, jossa yksi kaiuttimista tuotti hiljaisempaa ääntä kuin muut. Lisäksi pelin kaataminen ja mahdollisesti jopa haittakoodin ajaminen liian pitkää pelinimeä käyttämällä on estetty palvelinkoodissa, jota päivitetään palvelimille parhaillaan.
Päivitys on saatavissa samantien, Steamiin se tulee noin tunnin viiveellä.
Muutosloki:
What happened on some machines was this:
When you are logged in, your game client has TCP connections to two of EA's master servers. During a game, there isn't much traffic on all those connections. Therefore, the master servers send dummy transactions every 150s. This is so your game client knows that the connection hasn't been broken. Well, guess what? It seems that they don't send dummy transactions to all players. Why not? Nobody knows. So what the R4 client does, is that when it has seen 160s of idleness on a connection, it sends a dummy transaction. This was enough to get rid of the disconnects on the test machines.
Oh, and: when the nearest known problem location is in Poland, the master servers are in the US, and you have no direct access to either machine... then debugging is a convoluted process.
Again, let us know if it doesn't help.
Rather few changes this time around - it's getting more and more difficult to "lift" changes from the retail version into the closed beta version.
Also, you may have read about people being able to crash others' machines with long clantags and nasty chat messages? There is server-side filtering in Server R8, and RSPs begun rolling those out a few hours ago.
Muista #BFBC2.fi @ Quakenet!
Lähde
Päivitys on saatavissa samantien, Steamiin se tulee noin tunnin viiveellä.
Muutosloki:
- Likely fix for "5-minute disconnects". Try it out, and say whether it helps or if you are still getting booted (if so: after how long? and always after the same amount of time?)
What happened on some machines was this:
When you are logged in, your game client has TCP connections to two of EA's master servers. During a game, there isn't much traffic on all those connections. Therefore, the master servers send dummy transactions every 150s. This is so your game client knows that the connection hasn't been broken. Well, guess what? It seems that they don't send dummy transactions to all players. Why not? Nobody knows. So what the R4 client does, is that when it has seen 160s of idleness on a connection, it sends a dummy transaction. This was enough to get rid of the disconnects on the test machines.
Oh, and: when the nearest known problem location is in Poland, the master servers are in the US, and you have no direct access to either machine... then debugging is a convoluted process.
- Workaround for speaker setups. If one of your speakers has lower volume (or is totally silent), try with one of the following lines in your Settings.ini:
- SpeakerCount=2
- SpeakerCount=4
- SpeakerCount=6
Again, let us know if it doesn't help.
Rather few changes this time around - it's getting more and more difficult to "lift" changes from the retail version into the closed beta version.
Also, you may have read about people being able to crash others' machines with long clantags and nasty chat messages? There is server-side filtering in Server R8, and RSPs begun rolling those out a few hours ago.
Muista #BFBC2.fi @ Quakenet!
Lähde
MAINOS
MAINOS
1
24.02.2010 18:53
#1
24.02.2010 18:56
#2
Demoa odotellessa. Kait sellainen tulee ennen peliä.
Tuskinpa tässä enää demoa tulee. Konsoleillahan demot jo on ja PC:llä demoa oikeastaan vastasi beta, jotka kummatkin(demot ja beta) loppuvat torstaina.
24.02.2010 19:06
#3
ja ennakki tilaajille lähetetään peli randomilla 1 kpl päivässä! siinä sitä jännitysta vasta piisais ;)
tai sitten semmonen itsetuhoutuva levy. eikä ole ilmoitettu millon se syttyy tuleen ja poltta tietokoneen lisäsksi koko talon. nukkumaankin meneessä hikkoiluttas aika pirusti.
ja johinkin vois laittaa täyteen viruksia jotka varmasti tyhjentäs koko tietsikan.
eiköhän noi sitten tule seuraavassa päivityksessä ;) tai 1-15 päivityksen joukossa.
24.02.2010 19:13
#4
24.02.2010 19:57
#5
24.02.2010 20:20
#6
Demoa odotellessa. Kait sellainen tulee ennen peliä.
PC:eelle ei demoa tule kuten joku jo tuossa sanoi.
24.02.2010 20:51
#7
Team: Tohvelit
24.02.2010 22:03
#8
24.02.2010 23:00
#9
25.02.2010 00:13
#10
Älkää kiusatko Suomitappajaa!! Suomen kovin bf2 pelaaja, ainut jolla oli 4 tähtee..
Ei se ainakaan paras ole. gotland servulla se vines että joku koodaa vaikka ei koodannu selväsitkkään...ja uhkaili että kertoo kaverilleen joka työskentelee jossai EA's että se poistaa sen "koodaajan" accauntin.
25.02.2010 07:41
#11
25.02.2010 08:01
#12
25.02.2010 08:05
#13
mulla ei päivitä tätä BC2 PC Betaa voisko joku npee auttaa kun vielä kerkeis
Sama homma kuin kaikkien aikaisempien päivityksenkien kanssa, aja se BFBC2Updater järjestelmänvalvojana.
25.02.2010 12:39
#14
heleppo olla paras ;) ja kiristäähän mua sillon jos ei oo liian veltto.
25.02.2010 16:12
#15
ois ollu paljon jännepää julkasta peli täysin keskeneräsenä. kiva jäniittä jos sais sen version joka ois 1% joukossa joka toimis. tai vaikka myydä pelipaketteja joissa on 1/1000 peli levy sisällä.
ja ennakki tilaajille lähetetään peli randomilla 1 kpl päivässä! siinä sitä jännitysta vasta piisais ;)
tai sitten semmonen itsetuhoutuva levy. eikä ole ilmoitettu millon se syttyy tuleen ja poltta tietokoneen lisäsksi koko talon. nukkumaankin meneessä hikkoiluttas aika pirusti.
ja johinkin vois laittaa täyteen viruksia jotka varmasti tyhjentäs koko tietsikan.
eiköhän noi sitten tule seuraavassa päivityksessä ;) tai 1-15 päivityksen joukossa.
Joo sulle vähemmän kahvia tai sokeria.... Nuku oikeesti sä tarviit sitä.
25.02.2010 17:15
#16
Demoa ajattelin lähinnä siksi että julkaisuun on hieman aikaa niin olisi voinut sitä pelata siihen julkaisuun asti. PC:lle naistä BF peleistä on demo aina tullut, mutta jos nyt ei, niin ei siinä mitään. Odotellaan viikko ja homma jatkuu.
1