Realistista peliä?(CoD4?)
Eli tässä etsiskelen realistista hyvää peliä. Omistan jo kaikki Red Orchestrat, GRAWit, AA:n sun muut.
Onko tuo CoD4 mielestänne sitten realistinen? Ainakin kaverini kehui kovasti, että hyvä peli on, ja että Hardcore servereistä löytyy pelaajia ja ne ovat kuulemma realistisia.(Tarkoitan nyt Multiplayerta)
Onko tuo CoD4 mielestänne sitten realistinen? Ainakin kaverini kehui kovasti, että hyvä peli on, ja että Hardcore servereistä löytyy pelaajia ja ne ovat kuulemma realistisia.(Tarkoitan nyt Multiplayerta)
Aihetta on muokattu: 09.01.2008 07:53
MAINOS
MAINOS
Juu, kyllä niistä HC:sta paljon pelaajia löytyy, mutta eivät ne kaikki serverit niin hirveän realistisia ole, jotkut taas ovat. Peli on erittäin hyvä pelattavuudeltaan.
Itse pelaan ainakin serverissä nimeltä Hardcore Realism #1. Mahtava serveri, sillä serveriin on lisätty iso kasa sääntöjä, jotka tuovat realismia paljonkin. Ainakin yksi sääntö oli, että ei pomppimista taistelun keskellä, joka on hyvä sääntö. Sääntöjä oli ainakin 14 lisää vielä. Pelissä on mukana vähintää yksi admin, joka antaa varoituksen, jos rikkoo sääntöjä. 3 varoituksen jälkeen tulee kick.
Mutta omasta mielestä tämä peli on realistinen, varsinkin jos ottaa mukaan tämän Hardcore Realism servun.
Kyllä sieltä muitakin HC servuja löytyy, jotka ovat realistisia, joissa on säännöt myös.
Itse pelaan ainakin serverissä nimeltä Hardcore Realism #1. Mahtava serveri, sillä serveriin on lisätty iso kasa sääntöjä, jotka tuovat realismia paljonkin. Ainakin yksi sääntö oli, että ei pomppimista taistelun keskellä, joka on hyvä sääntö. Sääntöjä oli ainakin 14 lisää vielä. Pelissä on mukana vähintää yksi admin, joka antaa varoituksen, jos rikkoo sääntöjä. 3 varoituksen jälkeen tulee kick.
Mutta omasta mielestä tämä peli on realistinen, varsinkin jos ottaa mukaan tämän Hardcore Realism servun.
Kyllä sieltä muitakin HC servuja löytyy, jotka ovat realistisia, joissa on säännöt myös.
Viestiä on muokattu: 09.01.2008 07:52
En ostaisi tätä peliä jos realismia kaipaat. Pelaa Battleground Europea. Realistisin peli, mitä olen ikinä pelannut, ja siksi en pelaa enää. Realismi vie peli-ilon pelistä.
Hyppiminen, sprint, nadet, perkit, airstriket, uav, helikopterit, hitpointtien regeneroituminen, ampumatarkkuudet ja kaikki muukin on tehty enemmän tai vähemmän "arcade" meiningillä.
Hyppiminen, sprint, nadet, perkit, airstriket, uav, helikopterit, hitpointtien regeneroituminen, ampumatarkkuudet ja kaikki muukin on tehty enemmän tai vähemmän "arcade" meiningillä.
Viestiä on muokattu: 09.01.2008 09:03
Modatulle servulle saa realismia rankasti kahdella pienellä modauksella, jotka on suhteellisen helppo toteuttaa käytännössäkin.
1. Nostetaan kuolemisherkkyys realistiseksi, eli yksi hyvä osuma tappaa aina. Jopa HC modessa ei olla vielä realistisella tasolla peruspelistä nyt puhumattakaan.
2. Poistetaan Health recovery. Eli, jos tulee osuma johon ei kuole niin toimintakyky heikkenee merkittävästi ja punainen tykytys kuvaruudussa näkyy kunnes lopullinen niitti tulee.
Nämä modaukset päällä tosin pelin hauskuudesta voi olla montaa mieltä. Ainakin suojassa liikkuminen ja suojaan hakeutuminen tulevat peliä ohjaaviksi asioiksi...
Kolmantena voi vielä hiukan hidastaa sotilaiden liikkuvuutta ja juoksukykyä niin se karsii viimeisimmätkin bunny-style pelaajat pelistä pois.
Miksi tehdä sääntöjä miten pelataan, kun pelikäytöstä ohjaavat muutokset voi tehdä ohjelmallisestikin?
1. Nostetaan kuolemisherkkyys realistiseksi, eli yksi hyvä osuma tappaa aina. Jopa HC modessa ei olla vielä realistisella tasolla peruspelistä nyt puhumattakaan.
2. Poistetaan Health recovery. Eli, jos tulee osuma johon ei kuole niin toimintakyky heikkenee merkittävästi ja punainen tykytys kuvaruudussa näkyy kunnes lopullinen niitti tulee.
Nämä modaukset päällä tosin pelin hauskuudesta voi olla montaa mieltä. Ainakin suojassa liikkuminen ja suojaan hakeutuminen tulevat peliä ohjaaviksi asioiksi...
Kolmantena voi vielä hiukan hidastaa sotilaiden liikkuvuutta ja juoksukykyä niin se karsii viimeisimmätkin bunny-style pelaajat pelistä pois.
Miksi tehdä sääntöjä miten pelataan, kun pelikäytöstä ohjaavat muutokset voi tehdä ohjelmallisestikin?
Viestiä on muokattu: 09.01.2008 10:51
Mielestäni kaikki cod4:n normi servut ovat täyttä kuraa(kaikki missä päälle 20slot) ja kaukana realistisuudesta. Kaikki nämä hit boxit, uva ja ym. perkist ovat aivan turhia. Mielestäni on myös turha tehdä mitään sääntöjä, koska kaikki niitä admineista huolimatta ei noudataisi. HC tuo jo vähän tähän peliin realistisuutta. Mielestäni pelistä saa vain modaamalla realistisen!
Selvä, kaverilla pelasin tätä ja pelasin HC servussa, vaikutti realistiselta, ja serveri taisi olla juuri tuo HC realism. Ehkä tämä peli menee ostoskärryyn.
Raiku sanoo:
Modatulle servulle saa realismia rankasti kahdella pienellä modauksella, jotka on suhteellisen helppo toteuttaa käytännössäkin.
1. Nostetaan kuolemisherkkyys realistiseksi, eli yksi hyvä osuma tappaa aina. Jopa HC modessa ei olla vielä realistisella tasolla peruspelistä nyt puhumattakaan.
2. Poistetaan Health recovery. Eli, jos tulee osuma johon ei kuole niin toimintakyky heikkenee merkittävästi ja punainen tykytys kuvaruudussa näkyy kunnes lopullinen niitti tulee.
Nämä modaukset päällä tosin pelin hauskuudesta voi olla montaa mieltä. Ainakin suojassa liikkuminen ja suojaan hakeutuminen tulevat peliä ohjaaviksi asioiksi...
Kolmantena voi vielä hiukan hidastaa sotilaiden liikkuvuutta ja juoksukykyä niin se karsii viimeisimmätkin bunny-style pelaajat pelistä pois.
Miksi tehdä sääntöjä miten pelataan, kun pelikäytöstä ohjaavat muutokset voi tehdä ohjelmallisestikin?
Modatulle servulle saa realismia rankasti kahdella pienellä modauksella, jotka on suhteellisen helppo toteuttaa käytännössäkin.
1. Nostetaan kuolemisherkkyys realistiseksi, eli yksi hyvä osuma tappaa aina. Jopa HC modessa ei olla vielä realistisella tasolla peruspelistä nyt puhumattakaan.
2. Poistetaan Health recovery. Eli, jos tulee osuma johon ei kuole niin toimintakyky heikkenee merkittävästi ja punainen tykytys kuvaruudussa näkyy kunnes lopullinen niitti tulee.
Nämä modaukset päällä tosin pelin hauskuudesta voi olla montaa mieltä. Ainakin suojassa liikkuminen ja suojaan hakeutuminen tulevat peliä ohjaaviksi asioiksi...
Kolmantena voi vielä hiukan hidastaa sotilaiden liikkuvuutta ja juoksukykyä niin se karsii viimeisimmätkin bunny-style pelaajat pelistä pois.
Miksi tehdä sääntöjä miten pelataan, kun pelikäytöstä ohjaavat muutokset voi tehdä ohjelmallisestikin?
Tietääkös kukaan serveriä, joka modattu näin?
Rifle-man sanoo:
Kannattaa pelata Hardcore Realism #1 nimisessä serverissä. Hyvä serveri on ja realistisuutta löytyy. Suosittelen ostamaan, mutta ei ne perus HC servut ole niin hirveän realistisisa, mutta kyllä sieltää löytyy modattuja HC sservuja, jotka tuo realismia.
Kannattaa pelata Hardcore Realism #1 nimisessä serverissä. Hyvä serveri on ja realistisuutta löytyy. Suosittelen ostamaan, mutta ei ne perus HC servut ole niin hirveän realistisisa, mutta kyllä sieltää löytyy modattuja HC sservuja, jotka tuo realismia.
Pistäpä IP niin olis mahdollisuus löytää kyseinen servu, listasta en löytäny.
P.S onhan se ranked?
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.