CoD: World at War
Pieni Info tulevasta pelistä niin ei tarvi joka paikassa siitä kysellä.
Kehittäjä: Treyarch
Julkaisu: Syksyllä 2008
Alustat: PC, Xbox360, PS3, Wii, DS
- Cod4 pelimoottori muutamalla lisäyksellä.
- 2 kampanjaa Amerikkalaiset(Tyynimeri) ja Neuvostoliitto.(Eurooppa)
- Co-op. (Pc,x360,ps3) Wii:llä kaksinpeli.
- Uusia aseita. (Liekinheitin yms)
- Aseiden muokkaus mahdollista.
- Tuhoutuvaa ympäristöä.
- Ajoneuvot. (Ei saatavilla kaikissa mapeissa ja osassa vain tietyllä alueella)
- Perksit (Uusia ja vanhoja. Erikois perksejä, jotka voivat olla päällä vain tietyn ajan kerrallaan)
- Tuuli efektit (Tuuli voi levittää pensas palon laajemalle.)
- Mahdilisuus uida
- ääni näyttelijöinä mm. Kiefer Sutherland
- DM, TDM, CTF, SD are confirmed, and hints of other games such as DOM, HQ & BAS were injected
Perks:
- Juggernaut
- Sleight of Hand
- Extreme Conditioning
- Martyrdom
- Steady Aim
- Bandoleer
- Iron Lungs
- Stopping Power
- Deep Impact
- Sonic Boom
- Last Stand
- Monkey [Puuhun kiipeäminen]
- Frogman [Nopeampi uiminen]
- Play Dead [Voit leikkiä kuollutta]
- Crouch Sprinter [voit juosta kyykyssä]
- Banzai [nopeampi melee]
Ajoneuvo perks:
- Extra armour [Tekee ajoneuvoista kestävämpiä]
- Lightweight tank/vehicle [nopea, mutta heikko meno]
- Mechanic [Korjaa ajoneuvon. kertakäyttöinen]
- Lubricant [Tankin torni nopeampi]
- Machine Gunner [Konekivääri kaikkiin ajoneuvoihin]
- Tank Commander [Jalkaväki vois spawia tankin viereen.]
- Optics [Zoomi]
- High-explosive (HE) Round [tekee kovaa damagea jalkaväelle, mutta heikkoa tankkeihin]
- Armour-piercing (AP) [Tekee kovaa damagea tankkeja vastaan, heikko jalkaväkeen]
- Dragon [Tankkiin liekinheitin, muut aseet ei käytössä]
Laitevaatimukset:
Processor:
- AMD 64 3200+/Intel Pentium 4 3.0GHz or better
Memory:
- 8 GB free hard drive space
- 512MB RAM (XP)/1GB RAM (VISTA)
Graphics:
- Shader 3.0 or better
- 256MB Nvidia Geforce 6600GT/ATI Radeon 1600XT or better
Videoita
co-op
Lisäilen tähän infoa sitä myötä kun sitä julkastaan.
Kehittäjä: Treyarch
Julkaisu: Syksyllä 2008
Alustat: PC, Xbox360, PS3, Wii, DS
- Cod4 pelimoottori muutamalla lisäyksellä.
- 2 kampanjaa Amerikkalaiset(Tyynimeri) ja Neuvostoliitto.(Eurooppa)
- Co-op. (Pc,x360,ps3) Wii:llä kaksinpeli.
- Uusia aseita. (Liekinheitin yms)
- Aseiden muokkaus mahdollista.
- Tuhoutuvaa ympäristöä.
- Ajoneuvot. (Ei saatavilla kaikissa mapeissa ja osassa vain tietyllä alueella)
- Perksit (Uusia ja vanhoja. Erikois perksejä, jotka voivat olla päällä vain tietyn ajan kerrallaan)
- Tuuli efektit (Tuuli voi levittää pensas palon laajemalle.)
- Mahdilisuus uida
- ääni näyttelijöinä mm. Kiefer Sutherland
- DM, TDM, CTF, SD are confirmed, and hints of other games such as DOM, HQ & BAS were injected
Perks:
- Juggernaut
- Sleight of Hand
- Extreme Conditioning
- Martyrdom
- Steady Aim
- Bandoleer
- Iron Lungs
- Stopping Power
- Deep Impact
- Sonic Boom
- Last Stand
- Monkey [Puuhun kiipeäminen]
- Frogman [Nopeampi uiminen]
- Play Dead [Voit leikkiä kuollutta]
- Crouch Sprinter [voit juosta kyykyssä]
- Banzai [nopeampi melee]
Ajoneuvo perks:
- Extra armour [Tekee ajoneuvoista kestävämpiä]
- Lightweight tank/vehicle [nopea, mutta heikko meno]
- Mechanic [Korjaa ajoneuvon. kertakäyttöinen]
- Lubricant [Tankin torni nopeampi]
- Machine Gunner [Konekivääri kaikkiin ajoneuvoihin]
- Tank Commander [Jalkaväki vois spawia tankin viereen.]
- Optics [Zoomi]
- High-explosive (HE) Round [tekee kovaa damagea jalkaväelle, mutta heikkoa tankkeihin]
- Armour-piercing (AP) [Tekee kovaa damagea tankkeja vastaan, heikko jalkaväkeen]
- Dragon [Tankkiin liekinheitin, muut aseet ei käytössä]
Laitevaatimukset:
Processor:
- AMD 64 3200+/Intel Pentium 4 3.0GHz or better
Memory:
- 8 GB free hard drive space
- 512MB RAM (XP)/1GB RAM (VISTA)
Graphics:
- Shader 3.0 or better
- 256MB Nvidia Geforce 6600GT/ATI Radeon 1600XT or better
Videoita
co-op
Lisäilen tähän infoa sitä myötä kun sitä julkastaan.
Aihetta on muokattu: 16.08.2008 18:36
MAINOS
MAINOS
GOREE! Hyvä lisä IMO... Treyarch, en odota ihmettä mut en kyllä liiskaa peliä ennenku oon testannu.
Eikä se CoD3 ny mikään täys sukka ollu mut siitä puuttu melkeen kokonaan Infinity Wardin dramaattisuus.
Eikä se CoD3 ny mikään täys sukka ollu mut siitä puuttu melkeen kokonaan Infinity Wardin dramaattisuus.
Viestiä on muokattu: 16.08.2008 19:30
Biggis sanoo:
Fireap on aivan oikeassa saisi joskus tulla campaing saksalaisilla!
Fireap sanoo:
Miksi neuvostoliittolla berliiniin, miksei saksalaisilla stalingradiin päin?
Miksi neuvostoliittolla berliiniin, miksei saksalaisilla stalingradiin päin?
Fireap on aivan oikeassa saisi joskus tulla campaing saksalaisilla!
Koska se on muka vielä niin tabu joillekkin takapajuisille ja sisäsiittoisille ihmisille. Olisi iso juttu jos tulist saksalaisten kampanja kun nehän on natseja. No enpä tiedä. Itsekkin haluaisin tätä kun on niin mälsä aina pelata "hyviksillä".
Biggis sanoo:
Fireap on aivan oikeassa saisi joskus tulla campaing saksalaisilla!
Fireap sanoo:
Miksi neuvostoliittolla berliiniin, miksei saksalaisilla stalingradiin päin?
Miksi neuvostoliittolla berliiniin, miksei saksalaisilla stalingradiin päin?
Fireap on aivan oikeassa saisi joskus tulla campaing saksalaisilla!
Totta, totta, se toisi uutta mielenkiintoa/näkökulmaa peliin. Mutta voittajat päättävt historiasta. Hitleristä on tehty WWII:n suurin hirviö "vain" ~6 miljoonalla uhrilla. Jostain kumman syystä neukkujen ~54 miljoonaa ei kiinnostanut ketään. (Luvut arvioita, tarkoista luvuista ei tietoa)
Palkkis_ sanoo: Voittajat kirjoittavat historian. Varmaan siksei ole tullut peliä jossa voi pelata saksalaisilla.
Niin sehän siinä onkin... Mutta se olisi peli helvetti eikä mikään historian kirja. Mikä siinä on ettei voisi olla saku kampanja vaikka ne hävisivätkin. Ei ne sakujen sotilaat sen pahempia ihmisiä ollut mitä neukkujen. Siis pelit saa olla semmoisia kun ovat. Ei niillä historiaa ole tarkoitus uusiksi kirjoittaa.
Avautumiset asioista joiden toivoisin muuttuvan/puuttuvan CoD5:sta. Mutta perk:n kohdalla turha toivo, toivottavasti edes saavat sen rakennettua tasapainoiseksi. Perk:t kuitenkin ovat suurin itkunaihe olleet servereillä.
Itse toivoisin, että CoD4 publan ongelmista/itkunaiheista olisi otettu oppia CoD5:sta tehdessä ja näitä asioita olisi pyritty korjaamaan ja saatu taas CoD tuntumaan CoD:lta eikä joltain BF/CS-hybridiltä. CoD4:sta varsinkin puuttuu se fiilis, joka oli aikaisemmissa osissa ja samalla yksi syy miksi CoD-sarja vei mukanaan.
Yksinpeleissä pistää välillä jurppimaan, kun ei voi kampanjaa pelata saksalaisilla tai muilla akselivaltojen edustajilla. Ihan yhtä osallisia he olivat touhuun kuin muutkin ja ehkä enemmänkin. Toisaalta... onhan sitä liittoutuneidenkin puolella vielä aihetta peleihin, mutta lähestymis/toteuttamistapaa tulisi muuttaa. Ei sitä aina tarvitse niitä ratkaisutaisteluita läpi kahlata sillä eiköhän perääntymis tilanteistakin ihan mielenkiintoisia tehtäviä saisi aikaan vai eivätkö liittoutuneet koskaan perääntyneet?
Onneksi sentään CoD5 vie pelaajan Tyynellemerelle eli sentään vähän vaihtelua, mutta silti yksinpeli on luultavasti sitä samaa putkessa kipittämistä kuten ennenkin, jollei "Co op"-pelitilaa lasketa, ehkä se yllättää positiivisesti. Moninpelin takia minä tätä peliä pääasiassa kuitenkin odotan ja toivon siitä parempaa kuin CoD4:n vastaavasta. Samanlaista fiilistä kuin ensimmäisissä osissa tarvitaan takaisin, jotta CoD on taas CoD eikä mikään "wnb sitä ja tätä"-tuotos.
Itse toivoisin, että CoD4 publan ongelmista/itkunaiheista olisi otettu oppia CoD5:sta tehdessä ja näitä asioita olisi pyritty korjaamaan ja saatu taas CoD tuntumaan CoD:lta eikä joltain BF/CS-hybridiltä. CoD4:sta varsinkin puuttuu se fiilis, joka oli aikaisemmissa osissa ja samalla yksi syy miksi CoD-sarja vei mukanaan.
Yksinpeleissä pistää välillä jurppimaan, kun ei voi kampanjaa pelata saksalaisilla tai muilla akselivaltojen edustajilla. Ihan yhtä osallisia he olivat touhuun kuin muutkin ja ehkä enemmänkin. Toisaalta... onhan sitä liittoutuneidenkin puolella vielä aihetta peleihin, mutta lähestymis/toteuttamistapaa tulisi muuttaa. Ei sitä aina tarvitse niitä ratkaisutaisteluita läpi kahlata sillä eiköhän perääntymis tilanteistakin ihan mielenkiintoisia tehtäviä saisi aikaan vai eivätkö liittoutuneet koskaan perääntyneet?
Onneksi sentään CoD5 vie pelaajan Tyynellemerelle eli sentään vähän vaihtelua, mutta silti yksinpeli on luultavasti sitä samaa putkessa kipittämistä kuten ennenkin, jollei "Co op"-pelitilaa lasketa, ehkä se yllättää positiivisesti. Moninpelin takia minä tätä peliä pääasiassa kuitenkin odotan ja toivon siitä parempaa kuin CoD4:n vastaavasta. Samanlaista fiilistä kuin ensimmäisissä osissa tarvitaan takaisin, jotta CoD on taas CoD eikä mikään "wnb sitä ja tätä"-tuotos.
Viestiä on muokattu: 17.08.2008 22:18
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.