Tähtäys.
Moi.
Tähtäyksestä sen verran, että kun laukauksen jälkeen vilahtaa vihreät viivat, niin meinaako se, että on osunut vai mitä?
Vinkkejä pitkille matkoille, putoaako kudit eli pitääkö lentoratoja ottaa huomioon ja pitääkö sivuttain liikkuvaan kohteeseen ottaa ennakkoa?
Ja vielä, mitä mieltä olette tuosta:
http://www.secretsofbattlefield.com/forums/viewtopic.php?t=1442&highlight=aim
Onko pätevää? Mulla on isoja vaikeuksia osua keneenkään pitkältä matkalta, kun vastustajan nuppi on muutaman pikselin kokoinen zoomatussa tähtäimessä. Yrittäny sihtailla vähän eri kohdilla ja testaillu seinään, mutta en ole asiassa viisastunut. Vastaavasti kaveri sitten tipauttaa mut samalta matkalta puolessa sekunnissa ja sarjat pysyvät siististi nipussa, kun omat pöllyää pitkin mäkeä.
Kiitos vastauksista.
Honkajoki
Tähtäyksestä sen verran, että kun laukauksen jälkeen vilahtaa vihreät viivat, niin meinaako se, että on osunut vai mitä?
Vinkkejä pitkille matkoille, putoaako kudit eli pitääkö lentoratoja ottaa huomioon ja pitääkö sivuttain liikkuvaan kohteeseen ottaa ennakkoa?
Ja vielä, mitä mieltä olette tuosta:
http://www.secretsofbattlefield.com/forums/viewtopic.php?t=1442&highlight=aim
Onko pätevää? Mulla on isoja vaikeuksia osua keneenkään pitkältä matkalta, kun vastustajan nuppi on muutaman pikselin kokoinen zoomatussa tähtäimessä. Yrittäny sihtailla vähän eri kohdilla ja testaillu seinään, mutta en ole asiassa viisastunut. Vastaavasti kaveri sitten tipauttaa mut samalta matkalta puolessa sekunnissa ja sarjat pysyvät siististi nipussa, kun omat pöllyää pitkin mäkeä.
Kiitos vastauksista.
Honkajoki
MAINOS
MAINOS
1
Team: =FS=
23.08.2007 06:51
#1
23.08.2007 07:05
#2
PS. Kyllä ne viivat jotka vilahtaa meinaa et osuit... Välillä niitä ei kyllä edes vilahda vaikka osuukin, usein snipulla käy näin...
Team: >DOR<
23.08.2007 08:07
#3
Eli modelien kohdalla on hitboxit, jotka määrittävät että mihin ruumiinosaan on kuti tullut.. useimmiten nämä boxit tulevat kuitenkin modelien jäljessä eli vaikka pöllähtää, vihu ei ota damagea.. eli tähtää liikkuvaa vihua vähän taakse nii johan tulee osumanmerkkiä vaikka kuti kivahtais takana olevaan seinään..
ongelma ratkeaisi jos sinulla ja servulla olisi sama ping.. useimmiten servulla on suurempi ja tällöin hitboxit lagittaa..
23.08.2007 09:40
#4
Ja tämä osuman rekisteröitymis ongelmahan tulee siitä hitbox-lagista..
Eli modelien kohdalla on hitboxit, jotka määrittävät että mihin ruumiinosaan on kuti tullut.. useimmiten nämä boxit tulevat kuitenkin modelien jäljessä eli vaikka pöllähtää, vihu ei ota damagea.. eli tähtää liikkuvaa vihua vähän taakse nii johan tulee osumanmerkkiä vaikka kuti kivahtais takana olevaan seinään..
ongelma ratkeaisi jos sinulla ja servulla olisi sama ping.. useimmiten servulla on suurempi ja tällöin hitboxit lagittaa..
23.08.2007 11:38
#5
Hyvä kuulla, että ei ole oikotietä vaan pitää treenata :) Antaa arvoa suorituksille.
Hitbox-juttu meni jakeluun, mutta usersettingit eivät ole tuttuja. Niistä varmaan löytyy tietoa netistä yllin kyllin.
Näkyy Pelikaistan Jalalabadissa.
Honkajoki
23.08.2007 11:59
#6
Kyllä, luodit tippuvat pitkällä matkalla.
Tämän huomaa sniperilla kun ammutaan näköpiirin
rajamaille. Tähtäys pari kolme pikseliä yli.
Sivuttain liikkuvaan kohteeseen ei tarvitse ottaa ennakkoa.
Mutta tähän vaikuttaa ping JA sinun + vastustajan pingien erot.
Ihannetilanteessa sulla ja vastustajalla on samat pingit.
Ota huomioon osuman keskihajonta, eli voit tähdätä ihan oikein mutta hajonnan vuoksi osumaa ei tule.
Sniper-aseilla tosin hajonta on pientä.
Snipulla osuman havaitsemista voi helpottaa pitämällä fire-nappia pohjassa ampumisen jälkeen.
1