Tök Tök kun tulee lähelle TAAS.
do dii... aikaisemmin kirjoitin että kun tulee se hetki kun pitäis olla pökerryksissä läheisestä kranusta yms, niin kuvaruutu pysähtyy ja kuva jämähtää pökertymisen ajaksi, kunnes taas on selväpäinen, jolloin jatkuu normaalisti.
aikaisemmin korjaantu kun vaihdoin ajurit vanhempaan, no nyt se alkoi taas yhtäkkiä tekemään samaa vaikka välillä toimi normaalisti. En enää keksi mitä tekis että saa toimimaan uudelleen. Oisko joku niin viisas että tietäis mistä johtuu. eli kuva jämähtää pökertymisen ajaksi ja monistaa ruudulle 3dkartan merkkejä eli base merkit ja medic symbolit yms.
Kiitos etukäteen vinkeistä.
AMD athlon 2.08 gig
ati radeon 9600 -128
asus emo, joku 600-x
muistia 2x 512
alkaa ottaa pattiin kun välillä toimii, välillä ei
aikaisemmin korjaantu kun vaihdoin ajurit vanhempaan, no nyt se alkoi taas yhtäkkiä tekemään samaa vaikka välillä toimi normaalisti. En enää keksi mitä tekis että saa toimimaan uudelleen. Oisko joku niin viisas että tietäis mistä johtuu. eli kuva jämähtää pökertymisen ajaksi ja monistaa ruudulle 3dkartan merkkejä eli base merkit ja medic symbolit yms.
Kiitos etukäteen vinkeistä.
AMD athlon 2.08 gig
ati radeon 9600 -128
asus emo, joku 600-x
muistia 2x 512
alkaa ottaa pattiin kun välillä toimii, välillä ei
MAINOS
MAINOS
1
30.11.2005 08:05
#1
Team: [POW]
30.11.2005 08:17
#2
30.11.2005 16:51
#3
Avainsana on minulla tuo 1.12 päivitys, aikaisemmin 1.03 versiolla bugia ei ollut.
Team: [POW]
30.11.2005 17:05
#4
Team: [POW]
02.12.2005 01:08
#5
löysin korjauksen, helpompi kuin luulin :heiluttaa kulmakarvoja:
eli options valikossa jossa resot valitaan: valitse reso jota käytät, MUTTA huomaa että perässä virkistystaajus.. eli samalle resolle löytyy eri virkistystä myös. mulla pätsi oli pudottanu 60:een ja nyt nostin samoilla 800x600 resoilla 85 hertsiin ja jo lähti pelittämään !
tää on taas näitä että olishan toi pitäny.....
1