Battlefield 2 punkbuster ongelma
Asensin tänään pelin, uusimman patchin, ja päivitin punkbusterin. Sitten meen peliin (pelikaistan serveri en muilla kerenny pelaan) ja tulee kick ja syynä " "PB client is not responding, kicked for 0 minutes"
PS!! : Vähän väliä peli pamahtaa windowsiin sulkien koko pelin, eikä tule mitään virheilmoitusta tai muuta vastaavaa.
PS!! : Vähän väliä peli pamahtaa windowsiin sulkien koko pelin, eikä tule mitään virheilmoitusta tai muuta vastaavaa.
MAINOS
MAINOS
<<12>>
26.08.2007 11:03
#1
26.08.2007 11:06
#2
26.08.2007 12:27
#3
Team: Menace
26.08.2007 19:21
#4
26.08.2007 21:37
#5
Koskakohan sekin ongelma saadaan selville, että mikä on vialla.
26.08.2007 23:05
#6
ja sit äsken koitin sorsaa mennnä pelaan niin tuli sellate virhe ilmotus "muisti ei voi olla "read""??
27.08.2007 00:09
#7
Mullakin heittää sillon tällöin työpöydälle kesken pelin (n 1-2 kertaa viikossa), mutta syytä en ole onnistunut paikantamaan. Olen tsekannut lämmöt,muistit,pb päivitykset ym.ym..
27.08.2007 00:30
#8
P.S. korjata voi kyseisen väittämän ja väitellä saa jos tuntuu siltä.
27.08.2007 01:28
#9
P.S. korjata voi kyseisen väittämän ja väitellä saa jos tuntuu siltä.
Yleensä näin.
Ja jotakin suuntaa saisi myös siitä, että kertoisit mikä sen BSOD:in aiheuttaa, eli kopsit tänne sen litanjan mitä BSOD:ssa lukee.
27.08.2007 02:03
#10
EDIT. Laitoin yöks MEMTEST ohjelman menemään, ja aamulla oli menny bluescreeniin jossa luki "PAGE_FAULT_IN_NONPAGED AREA"
27.08.2007 10:28
#11
Tokihan aina on mahdollista, että rauta on päässyt vääntymään, mutta todennäköisempää on että syy löytyy softakiemuroista. Näin varsinkin jos muut pelit/ohjelmat eivät kaatuile.
Mutta heitäppäs se bäfän aiheuttama bluescreenin koodi esille. Pitäisi löytyä muistivedoksesta (Memory dump).
27.08.2007 11:48
#12
jos muut pelit/ohjelmat eivät kaatuile.
Tuntuishan tossa olevan ongelmaa ainakin CS Sourcen kanssa, mutta oikeassapa olet, tämäpä voikin olla kuitennii softa puolella, koska mieleen juolahti yks taannoinnen hässäkkä:
nVidiallahan oli joskus se looppi ongelma joka jysäytti bluescreenin, siihen on korjaus filu olemassa.. jos siinä bluescreenissä oli jotain liittyen tiedstoon "nv4_disp.dll" niin se vihjailee aika vahvasti tosta infinite loop ongelmasta.
Faktoja ongelmasta
Tällä korjaantuu
27.08.2007 12:13
#13
Tuntuishan tossa olevan ongelmaa ainakin CS Sourcen kanssa, mutta oikeassapa olet, tämäpä voikin olla kuitennii softa puolella, koska mieleen juolahti yks taannoinnen hässäkkä:
nVidiallahan oli joskus se looppi ongelma joka jysäytti bluescreenin, siihen on korjaus filu olemassa.. jos siinä bluescreenissä oli jotain liittyen tiedstoon "nv4_disp.dll" niin se vihjailee aika vahvasti tosta infinite loop ongelmasta.
Faktoja ongelmasta
Tällä korjaantuu
Jos noi ei auta niin jos sulla on toisia muistikampoja niin vois eliminoida et onko muisteissa vikkoo. Minun tietääkseni kaikki pelit ja ohjelmat käyttää erillalailla tuota fyysistä muistia esim. CSS ja CS voi peuhata ihan hyvin kuten taas BÄFÄ2 ei kun käyttää muistiavaruutta toisella tavalla ja kun se alkaa käyttään "vioittunutta" muisti avaruutta se on blue screenin paikka. Mulla oli aikoinaan kans sitkee blue screeni homma joka johtui muisteista mut viittas aina tohon nv4.dll:ään vaihdoi näyttistä ja muita hardware osia myöskin MUISTEJA ja ei muka vaikutusta, sitkeesti ajelin memtest:iä ja kampoja vaihtelin niin alko pelaan (hermostuvat jo kaupassa että ei voi olla muistit kaikki viallisia) "olipahan sen jälkiin oon siirtynyt corsair muisteihin nää "vialliset" oli kingstonia, en halua moittia kyseistä muistia se on ihan hyvä mutta corsair jossain määrin parempaa, LAATU oon se mikä ratkaisee kummallakin on onneksi lifetime warranty
27.08.2007 18:23
#14
Ei kai siinäkään nyt oo järkeä, että rupeen ottamaan muistia pois, ja sitten koitan pelailla gigalla rammia. Kyllä ton pelin meinaan pitäs 2 Gigallakin toimia,ettei ala muisti korruptoitumaan, vai miten se menikään?
EDIT. Toisella yrittämällä menikin jo yli puol tuntia ilman ongelmia, kunnes lopetin. Katsotaan nyt miten käy. Luulen kyllä että ei se vielä kunnossa kokonaan ole.
EDIT2. jahas, ei toimikkaan
27.08.2007 22:16
#15
Ei kai siinäkään nyt oo järkeä, että rupeen ottamaan muistia pois, ja sitten koitan pelailla gigalla rammia. Kyllä ton pelin meinaan pitäs 2 Gigallakin toimia,ettei ala muisti korruptoitumaan, vai miten se menikään?
On siinä se järki, että tuolla toimen piteellä voit saada selville, onko jompikumpi muisti, tai käyttämäsi muistiväylä sökö, ja näin ollen aiheuttaisi blue screenin. Eli kokeilet kumpaakin muistia yksitellen esim 1 ja 2 väylässä, kokeilet mennä pelaileen aina kun vaihdat kampaa tai väylää ja katot mitä tapahtuu. Voi tuntua työläältä mutta itte ainakin tekisin/olen tehnyt noin jos olen epäillyt viallisia muisteja.
28.08.2007 08:03
#16
30.08.2007 16:25
#17
Team: OverRun*
30.08.2007 16:51
#18
LAATU oon se mikä ratkaisee kummallakin on onneksi lifetime warranty
Huomaa myös että Lifetime ei ole ihmisen elinikä, vaan valmistajan ilmoittama kamman elinikä. Tämä "lifetime" voi olla esim. kuukauden tai viisi vuotta. Kukaan valmistaja ei ihmisen eliniäksi takuuta anna.
30.08.2007 17:17
#19
LAATU oon se mikä ratkaisee kummallakin on onneksi lifetime warranty
Huomaa myös että Lifetime ei ole ihmisen elinikä, vaan valmistajan ilmoittama kamman elinikä. Tämä "lifetime" voi olla esim. kuukauden tai viisi vuotta. Kukaan valmistaja ei ihmisen eliniäksi takuuta anna.
Minun käsittääkseni tämä lifetime takuu aika kestää siihen asti, kun kyseistä kampa mallia valmistetaan, korjatkaa, jos olen väärässä...
Team: OverRun*
30.08.2007 17:18
#20
LAATU oon se mikä ratkaisee kummallakin on onneksi lifetime warranty
Huomaa myös että Lifetime ei ole ihmisen elinikä, vaan valmistajan ilmoittama kamman elinikä. Tämä "lifetime" voi olla esim. kuukauden tai viisi vuotta. Kukaan valmistaja ei ihmisen eliniäksi takuuta anna.
Minun käsittääkseni tämä lifetime takuu aika kestää siihen asti, kun kyseistä kampa mallia valmistetaan, korjatkaa, jos olen väärässä...
Korjataan. Tämä lifetime on valmistajan antama elinikä kyseiselle tuotteelle.
<<12>>